QUOTE (love_doctor @ 08/08/2007) QUOTE (limaori @ 08/08/2007) אני יכולה לצאת מהעבודה ככה ב2 2 וחצי
ויש לי שעה ורבע ככה נסיעה=/
פעם אחרונה ב4 כשהלכתי עוד אנשים באו וישבו שם ודיברו ורבו ושפכו מים אחת על השניה וניסו לצלם פפרצי את כל המסרבים להצטלם.
לצערי לא יכולתי להשאר
בקיצור תזיזי ת'תחת ותבואי 😉
😛 😛
נחכה לך ליאורי !..
ב-4- הבלאגן רק מתחיל
אהה שכחתי להגיד
גמני באה למפגש...... 😊
כה אה... מ12 עד 4 זה החימום...
חחחחחחחחחחחחחחח דניס
וליאורי תבואי מאמי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחח 'חימום'
אני באה למפגש עם חברה שלי😁
QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) אני באה למפגש עם חברה שלי😁
יאיי
ליפזיי!
שמחה שאת באה!
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) אני באה למפגש עם חברה שלי😁
יאיי
ליפזיי!
שמחה שאת באה!
חחחחחחחחחחח 😂
גם אני שמחה. 😛
ליאורררררררררררררררררררררררררררררר את באה נכון?😁
כולםםםםםםםםם באיםםםםםםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נראה לי כל הפורום בא
מחכה שזה יגיעעעעע
כננראהה ש-כככככככככככככככככןןןן 😊
מתה לראות את כולכםם חעחעח..
רק איפה ובאיזה שעה..פרטוו קצת!!
אוווווהבת
-רעות-
רעותו'ש בעזריאלי במרפסת
תגיעי בין 12 וחצי לאחת
יאיאיאייא אוןאואוואוא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח מורני איך את מתרגשת .
דניס סוף סוף נראה אותך עוד פעם 😂
ווווואיי 12 וחצי ל1?אני לומדת עד 3 וחצי במכללה.. 😢
אין מצב להגיע ב4?ז"א..אתם תהייו שם?!
אוההההההההבת
-רעות-