חחחחחחחח יקירו'ש
אני מתגעגעת לכולםםםםם ורוצה
לראות את כולםםםם
רעותו'שש תבואי מאמי אנחנו נהיה שם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רעעועוות?!?
מאמי שלי
תבואי.(=
רוצה לראות את הילדה המדהימה מאוחרי המסך הוירטואלי ..😁
נחכה לך
QUOTE (yakird @ 08/08/2007) חח מורני איך את מתרגשת .
דניס סוף סוף נראה אותך עוד פעם 😂
אז אתה כן בא?
QUOTE (karin_only @ 08/08/2007) QUOTE (yakird @ 08/08/2007) חח מורני איך את מתרגשת .
דניס סוף סוף נראה אותך עוד פעם 😂
אז אתה כן בא?
מישהו צריך לקחת אותך מירושלים לא :] ?
QUOTE (רעות233 @ 08/08/2007) ווווואיי 12 וחצי ל1?אני לומדת עד 3 וחצי במכללה.. 😢
אין מצב להגיע ב4?ז"א..אתם תהייו שם?!
אוההההההההבת
-רעות-
ברור
תבואי!
QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) אני באה למפגש עם חברה שלי😁
מאשר לך רק אם היא כוסית 😎
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 08/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) אני באה למפגש עם חברה שלי😁
מאשר לך רק אם היא כוסית 😎
אל תשכח פנויה ונותנת
סתם סתם
רק פנויה :]
QUOTE (love_doctor @ 08/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 08/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) אני באה למפגש עם חברה שלי😁
מאשר לך רק אם היא כוסית 😎
אל תשכח פנויה ונותנת
סתם סתם
רק פנויה :]
חחחחח
לאן אח"כ הולכים אחרי שניפגשים במרפסת?
QUOTE (love_doctor @ 08/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 08/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) אני באה למפגש עם חברה שלי😁
מאשר לך רק אם היא כוסית 😎
אל תשכח פנויה ונותנת
סתם סתם
רק פנויה :]
גאד, אור ודניס,
תשלטו ביצרים שלכםםם!! 😠
אור- אתה במיוחד מפגין את המיניות (או חיי מין..) שלך בפורום.. 😂
QUOTE (love_doctor @ 08/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 08/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) אני באה למפגש עם חברה שלי😁
מאשר לך רק אם היא כוסית 😎
אל תשכח פנויה ונותנת
סתם סתם
רק פנויה :]
😂
יו 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתם כאלה מסטולים!!! 😂
QUOTE (lovey_love @ 08/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 08/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 08/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 08/08/2007) אני באה למפגש עם חברה שלי😁
מאשר לך רק אם היא כוסית 😎
אל תשכח פנויה ונותנת
סתם סתם
רק פנויה :]
גאד, אור ודניס,
תשלטו ביצרים שלכםםם!! 😠
אור- אתה במיוחד מפגין את המיניות (או חיי מין..) שלך בפורום.. 😂
אני מפגין את הנטיה המוחלטת לבנות :]
ואיזה חיי מין בדיוק... אני יבש כבר מספיק זמן חח
אחרי המרפסת הולכים לד'נגן (סאדו מזו) .. סתם סתם
חכי נפגש ונזרום משם כולם ביחד.
QUOTE יו
אל תגלי לה שאמרתי את זה 😂 ככה היא לא תתן
סתםסתםסתםסתם :] אני סתם פה גדול אל תתרגשי :]
QUOTE (love_doctor @ 08/08/2007) QUOTE יו
אל תגלי לה שאמרתי את זה 😂 ככה היא לא תתן
סתםסתםסתםסתם :] אני סתם פה גדול אל תתרגשי :]
חחחחח במילה אחת קרוע חחחחחח 😂
אור החרמן מן מן מן
חחחחחחחחחחחחח כפרה עלייך קבל בוסה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (רעות233 @ 08/08/2007) ווווואיי 12 וחצי ל1?אני לומדת עד 3 וחצי במכללה.. 😢
אין מצב להגיע ב4?ז"א..אתם תהייו שם?!
אוההההההההבת
-רעות-
רעותי גם אני מגיעה מאוחר חח ב4
ואז מההההההההההה , נעשה אחרי זה סיבוב שופינגג בתל אביב חחח
אני באהההההההההההההה