QUOTE (limaori @ 09/08/2007)
אני באהההההההההההההה
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווו
אני צריכה לעקל את זה ליאורררריייי חחחחח
אוהבבבבבבתת אותך הכי הכי הכי בעולם!!!!
😊 😊
ברברה lovey_love
דבריתייי..ותחזרי איתי לאצ'קלונהה..!!
=]=]
יאאאיי..איך אני מתה לראות אתכםם..למרות שאת רובכם אני לא מכירה נראליי חח..
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) יאאאיי..איך אני מתה לראות אתכםם..למרות שאת רובכם אני לא מכירה נראליי חח..
אז תכירי מה קרה?. 😛
חחחחח
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) חחח רק אני...
מה רק את?. 😯
סתם...
אנייי.....אמממ..ביישנייהה.. 😁 חחחח..
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) סתם...
אנייי.....אמממ..ביישנייהה.. 😁 חחחח..
בסדר גמני, זה לא כזה נורא
את רק תבואי
וקחי לעצממך את הזמן,תכירי את כולם,שלום,חיבוקי,נשיקות וכאלה... 😂
ואז לאט לאט תשתחררי
ואז יהיה לך באמת כייף
😊
חחח אבל את היית במפגשים..
אני בחיים לא הייתיי...
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) חחח אבל את היית במפגשים..
אני בחיים לא הייתיי...
הייתי באחד סך הכול והייתי שעתיים כי הייתי צריכה ללכת..
בקיצורררר עדי,
את תראי,
בהתחלה את ביישנית וזה,לא נעים פה לא נעים שם
אבל אחרי זמן מסוים
את משתחררת
כי אין מצב שתעמדי כמו גולם 4 שעות שלמות בלי לעשות כלום..חח
את תראי לאט לאט
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) QUOTE (רעות233 @ 08/08/2007) ווווואיי 12 וחצי ל1?אני לומדת עד 3 וחצי במכללה.. 😢
אין מצב להגיע ב4?ז"א..אתם תהייו שם?!
אוההההההההבת
-רעות-
רעותי גם אני מגיעה מאוחר חח ב4
ואז מההההההההההה , נעשה אחרי זה סיבוב שופינגג בתל אביב חחח
אני באהההההההההההההה
ליאור שלי תיזהרי אני לא יעזוב אותך חחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
יש את באה קוללולולולולולולולולו 😁
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) סתם...
אנייי.....אמממ..ביישנייהה.. 😁 חחחח..
ממני את מתביישת? תבואי לגמדון תביאי לו חיבוק :]
חחחחחחחחחחחחחחח ישחיף..אני אמחץ אותך עם כמה שאני רזה..
QUOTE (yakird @ 06/08/2007)
:] שני ושנהב יראו לכם מזה ערסית :]
יפו שליטה 😂
😮
חמודי אני לא מיפו 😎
ובטח שלא ערסית. 😂