QUOTE (נאפי @ 06/08/2007) אלעד אתה בא
ואלין לא מאמי תגיעו בין 12 וחצי לאחת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אה מצויין לי אמרו שזה בין 1 ל 2
QUOTE (yakird @ 06/08/2007) QUOTE (דושדושיתה @ 06/08/2007) QUOTE (yakird @ 06/08/2007) יאללה אני בטוח בא הכול בגלל עדי (דושדושיתה משהו כזה אנערף חח).
משהוו כזה אה ?! 😠
חחחחחח איזה פרצוף היא עשתה חח 😂
מה רע אחי? חחח 😎
פרצוף לא פרצוף..יפיופההה!
עדידוש..אני מתחיל להאמין לו..חח 😎
בעצם לתמונה..חח
אלא אם כן את תוכיחי אחרת חחח
חחח סתם כפרהההה...