85 שקל..!?הם לא יביאו לי..
עכשיו אנחנו במצב מחורבן עם הכסף..
QUOTE (עדידוש-177 @ 06/08/2007) 85 שקל..!?הם לא יביאו לי..
עכשיו אנחנו במצב מחורבן עם הכסף..
כן! גם בעיית הכסף דיי קשה!! הלוך וחזור זה יוצא לי140 שקל בערך... ומה... אני באה מהקרייה עד לתל אביב סתם!?! חחחח אני חייבת לקנות איזה משהו!!!! לא כל יום אני נוסעת לשם!!=]]
זה פעם אחת
אני לא חושבת שיתנגדו לזה
אבל תעשו מה שאתם רוצים
עדי אם את לא יכולה אבל אז
למה אמרת תמיד שתבואי באוגוסט?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן..אבל יש בעייה עם הכסף..אני אנסה לסדר משו
מאמי , תסעי מה שיוצא לך 85 ש"ח לפי מה שחישבת
יש בערך שבועים עד לתאריך
תגידי להורים שלך שינסו לארגן לך 100 ש"ח
וקוים מתחנה מרכזית לעזריאלי
זה לא בעיה כי יש!
ואת יכולה לבקש ממנו שיעצר לך באזריאלי
כי ניראה לי שהוא עבר ליד . .
תיריא מה הוא אומר לך שאת עעולה למונית
ואם בכלל את באה ברכבת תרדי בעזריאלי ,[השלום]
אם אני לא טועה!!!
ואיפה את גרה בכלל ? 😁 😁
מהתחנה מרכזית לעזריאלי באמת יש מלא קווים ....
QUOTE (עדידוש-177 @ 06/08/2007) אני גרה באשקלון...
עד כמה שאני יודעת יש באשקלון רכבת לא ?
יש...אבל זה יוצא לי הרבה כסף..ואינלי מאיפה
והתחנת רכבת מאוד רחוקה ממני..איזה 20 דקות רק נסיעה
QUOTE (--בובית--10 @ 06/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 06/08/2007) אני גרה באשקלון...
עד כמה שאני יודעת יש באשקלון רכבת לא ?
תרוצים
יאללה חליק תרוצים חליק זיוני שכל
אין לא יכול יש לא רוצה :]
רואים אותך שם וזהו.
נתראה.
חחחחחחחחחחחח....
מתה עליך שחיפיפי שלי😛
תגידו..
יש מצב מישהו מגיע לעזריאלי ב9 וחצי ככה?עד המפגש..
או שאני אבוא למישהו ב9 וחצי ונלך ביחד למפגש
כי אבא עובר דרך התחנת רכבת בבוקר ככה שאני אגיע לת"א ב9 וחצי..
בבקשהה