QUOTE (--בובית--10 @ 05/08/2007) אופירי אם אני לא טועה
באה מעפולה . . .
😛
תביאו גרעינים! 😁
QUOTE (--בובית--10 @ 05/08/2007) ומורני ,[morand]
הסופרלד נמצא בראשון
זה דיי קרוב לת"א
אולי תבואי אחרי זה ?
עד איזה שעה בכלל אתם נמצאים שמה ?
לא ניראלי שיש מצב כזה..
כי אנחנו רק מפה יוצאים ב3 בצהריים :\\
אין מצב בתאריך הזה בכלל :\\ שננננה הבאה.....נקוווווה שיהיה טוב :\\
כן אלין אני נוסעת מעפולה..
אבל אני יוצאת ככה ב12 וחצי..
מתי צריך להיות שם?ב1 בצהריים..?
וגם אני לא מכירה אפחד..רק כמה😢
תבואו בין 12 וחצי לאחת...
ועדי את תכירי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באה ..
לא מכירה כ''כ הרבה=/ ..
מי פה מפ"ת (: ?
QUOTE (דושדושיתה @ 06/08/2007) באה ..
לא מכירה כ''כ הרבה=/ ..
מי פה מפ"ת (: ?
אני אם אני באה , אני עוברת
דרך פתח תקווה , אבל לקייום האלה לא ניראה לי
שאת עולה [186 ,286]
ענת גרה בפתח תקווה [אני לא מלשנית! 😁 ]
העיקר תבואי , ותכירי את כוולם
[לפחות מי שיבוא]
😊
חחחחחחחחחחחח מיכל אני לא מלשנית חחחחחחח
חכי תפסתי אותך על חם אני רצה לספר חחחח סתם
אוהבת אותך
דידי את תכירי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE אני מעפולההה
סבבה .. ומתי את בערך יוצאת? ואיך? אוטובוס או רכבת?
חח סבבה..
והאממתתת..לא הכי בטוח שאני אבוא..זה קצת בעייה..הרכבת רחוק ממני רצח.!
אני צריכה לקחת מונית מהבית לתחנת רכבת שזה 20 שקל אח"כ רכבת הלוך חזור ביחד זה 45 שקל ואח"כ מהתחנת רכבת פה לבית שלי מונית עוד 20 שקל זה 85..ואינלי מאיפה להביא תכסף הזה..
או שאני לוקחת מהבית שלי אוטובוס לתחנה מרכזית ומהתחנה מרכזית לתחנת רכבת שזה אני צריכה לצאת כמה שעות לפני אני לא יודעת מתי כי זה דרך מאוד ארוכה..
בעעע אוףף..!!!
או שלקחת אוטובוס לת"א או מונית שירות אבל הוא יעצור לי בתחנה מרכזית בת"א..ואני לא יודעת איך להגיע משם לעזריאלי..
הצעות..?
תחסכי את הכסף הזה
או שאחד ההורים שלך יקפיץ אותך
עדי עד עכשיו תמיד אמרת שתבואי
וחיכית לזה כל כך אז למה לא?!
מהתחנה המרכזית בת"א יש אוטובוס
אבל זה בלאגן תקחי רכבת וזהו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אינלי איך לחסוך כי אני עדיין לא יוצאת מהבית ולא כלום בגלל הרגל..ואין כסף לחסוך..
ואבא שלי לוקח תאוטו כל היום לעבודה מחוץ לעיר..
אני מה זה רוצה ללכתתתתת :'(
תבקשי מההורים שלך כסף
הרי בטח בזמן הזה שהיית בבית
לא הוצאת על כלום כמעט כסף
מותר לבקש מההורים מידי פעם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*