אני גרה בקריית שמונה!! הרכבת הכי קרובה נימצאת בעכו!! ואני עוד צריכה להגיעה לעכו!! שזה בערך שעה וחצי... קצת יותר!.... 😊 😢
אם הייתי גרה בעכו או בנהריה הייתי באה כל הזמן!!!!!
QUOTE (Bubit_metuka @ 04/08/2007) אני גרה בקריית שמונה!! הרכבת הכי קרובה נימצאת בעכו!! ואני עוד צריכה להגיעה לעכו!! שזה בערך שעה וחצי... קצת יותר!.... 😊 😢
אם הייתי גרה בעכו או בנהריה הייתי באה כל הזמן!!!!!
אולי משהו
ממשפחה הקרובה נוסע לכייון המרכז?
או איזה שכן ?
תקחי איתו טרמפ . . .
אם הייתי עדין אצל אחותי בזיכרון
הייתי מזמינה אותך יום לפני...
אבל אני לא שמה \\=
אני בעצמי לא יודעת אם אני עדיין באה בכלל
אבל תעשי מאמצים ותנסי להגיע . . .
ומורני ,[morand]
הסופרלד נמצא בראשון
זה דיי קרוב לת"א
אולי תבואי אחרי זה ?
עד איזה שעה בכלל אתם נמצאים שמה ?
אני ינסה לסדר את זה.... כי ממש בא לי לבוא!!!
יכולתי לנסוע באוטובוס... זה לא בעיה... זה פשוט קצת יותר ארוך... אני ישתדל!
QUOTE (Bubit_metuka @ 04/08/2007) אני ינסה לסדר את זה.... כי ממש בא לי לבוא!!!
יכולתי לנסוע באוטובוס... זה לא בעיה... זה פשוט קצת יותר ארוך... אני ישתדל!
תיראי אוטובוס לא יקר
תקשיבי קחי עד תחנת מרכזית לב המפרץ בחיפה או חוף הכרמל ומשם תקחי רכבת
ואין לי בעיה שנסדר את זה שתעלי על הרכבת שאני יסע
תבואוווווווו זה יום אחד בסך הכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אופיר את נוסעת ישר מנצרת או שאת יורדת לעפולה?
מממ אולי אני אבוא . .
מי פה מאזור עפולה ? 😕
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 05/08/2007) i am in
:>:>:>:>
אם אתה בא גם אני בא .
יקירר ודניסס תבואואואווא בובואואואואו בואואוא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (TtUuLlIi @ 05/08/2007) מממ אולי אני אבוא . .
מי פה מאזור עפולה ? 😕
אני מעפולההה
אופירי אם אני לא טועה
באה מעפולה . . .
😛