טוב אני מתארת לעצמי שאתם נפגשים בצהריים..מה שאומר שזה לא הכי מסתדר לי..
אבל אני אעשה מאמץ להגיע ..
מישו הולך ברכבת?מהדרום לת"א כאילו..
QUOTE (עדידוש-177 @ 04/08/2007) מישו הולך ברכבת?מהדרום לת"א כאילו..
סעי לבד מה יש!
שעה וחצי ואת בעזריאלי גג.
עולה 4 קומות במעלית ישר למרפסת :]
QUOTE אור הולכים מכות???
לא לא נעים לי לפרק אותך ליד כולם יא גמדה.
הפעם אני בא עם חולצה בצבע מזוהה 😂
אני גמדה?
מי שמדבר!!!!!!!! 😠
אור חכההההההההההההה
ואוואני לא מכירה אפח'דדדדד 😢 חוץ מהמנהלים ..
חח נראה לי אני יתבודד שם...
אלין קודם כל את מכירה אני בטוחה
דבר שני זאת הזדמנות להכיר את מי שלא
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באיזה שעה המפגש?
איפה ?
אני ישמח עם מישהו יסביר לי איך להגיע עם אני מגיעה ברכבת
שעה עדיין לא יודעים
ואיפה בעזריאלי מאמי במרפסת😊
את מגיעה ברכבת רגילה ופשוט יורדת
בתחת "ת"א השלום" שם זה הקניון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא רשמו שעה , אבל אני מאמינה
שכמו פעם קודמת , צהריים ככה 13:00
אופירי מאמי , מתי ? ... 😁
אוווופי אני כ"כ רוצה לבוא!!!!
אבל לא ניראה לי שאני אגיע \\=
[וזה לא קשר לתאריך]
QUOTE (נאפי @ 04/08/2007) שעה עדיין לא יודעים
ואיפה בעזריאלי מאמי במרפסת😊
את מגיעה ברכבת רגילה ופשוט יורדת
בתחת "ת"א השלום" שם זה הקניון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל איזה קומה לעלות ?
אני לא מכירה את ת"א בכלל
אם אני לא טועה זה הקומה האחרונה ,
מאמי זה בגג , לא קשה לפספס
פשוט תעלי למעלה למעלה
ואת כבר תיראי לבד!
מאיפה את אגב? חח
QUOTE מי שלא הצביע ולא נתן את הקול שלו לתאריך שנוח לו זה כבר בעיה שלו .
אני מדברת בשם עצמי - אני הצבעתי שלא מתאים לי אף אחד מהתאריכים, ואף הגבתי שאני יכולה ימי ראשון, ואפשר להסתדר על ימי חמישי.
נכון אני לא הרוב, אבל אל תבוא בקטע של "מי שלא עשה ככה וככה זה בעיה שלו" כי זה פשוט לא נכון, וזה אפילו חוצפה.