אושרית מאמי קומה אחרונה...
מיכלו'שששששש בוביתתתת שליי תבואייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני , לפי מה שאני רואה עכשיו
לא ניראה לי שמסתדר לי 😢 😢 . . . .
QUOTE (--בובית--10 @ 04/08/2007) אם אני לא טועה זה הקומה האחרונה ,
מאמי זה בגג , לא קשה לפספס
פשוט תעלי למעלה למעלה
ואת כבר תיראי לבד!
מאיפה את אגב? חח
קריות
אם מישהו מהסביבה שיצטרף ניסע ביחד
חחח פעם שעברה שאלתי את המוכרים איפה המרפסת, הם מזה צחקו עלייי...
מיכלו'שש אם את יכולה כנסי למסן אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני כבר מאתמול מנסה
יש להם פה איזה בעיה
אני מנסה להבין מה
אני ידעת שזה פרטי
אבל יש בעיה בלשלוח הודעות פרטיות
אני אמחוק אחרי שהיא תראה
מצטערת!!
מיכל זה בסדר מאמי כי אין
הודעות פרטיות ויש בעיה
בתיקשורת מה שכן לא
נמשיך פה את השיחה חח
תכף אני מתקשרת אלייך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אותו יום אני בסופרלנד ..בעע :\\
אוףףף מורני אין מצב שתעבירי יום?
תבואיי אמרת שתבואי באוגוסט😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין זה תאריך מסויים של קבוצה מאורגנת מהמתנ"ס אצלנו.
ה ל ו ו א י !!! אני כלכך רוצצצה לבוווווווא ....... :\\
מממ....אני לא יודעת איך מגיעים למרפסתת...
מישו יוכל לחכות בכניסה או משו...?
עדי אני אחכה לך בכניסה מאמי😊
מורני תנסיי לעשות משהו נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין מצב. :\\ הלוואי.
זה דברים שקבועעעעעים חודשים מראש..
ממש בעסהה :\\
ווואאיי אני כל כך רוצה לבוא!!!!!!! אבל זה כל כך רחוק לי!!!! =[[[
יש מצב שתעשו מתישהו את המפגש יותר קרוב?... למשל בחיפה??... כי זה כל כך רחוק ואני ממש רוצה להפגש ולהכיר את האנשים!! לראות עם מי אני מדברת!! ולמי אני מגיבה!! 😢 😕
אני מקווה שמתישהו זה יגיע... 😊
תהנו לכם!! 😊
זה תמיד יהיה במרכז, זה קרוב לכולם..
גמני באה מהצפון..קחי רכבת..