נראה לי שגמני אבוא
אבל , איפה זה?
אז אופיר באמת בואו נעשה יום חמישי
ככה זה יהיה יותר נוח לכולם
ובמיוחד לאלה שבצבא כי הם גם יגיעו...
ככה גם אור גם שני וגם לודה לא יגיעו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני באה!!!!!!!!!!!!!!!😊))))))
יש תאריך שנקבע על פי רוב תסתכלי באשכול הקודם ,
זה התאריך שנקבע , בואו נכבד את הדרך שהגענו לתאריך הזה ולא נזלזל בהצבעה.
אל תשנ תאריך יום חמישי זה לא טוב זה סופי שבוע לא מתאים בכלל
אם זה יום חמישי אני לא אוכל לבאו..
רוב הסיכויים שבאה
תוסיפי אותי [:
אני אבוא סבבה
אבל זה לא הוגן כלפי אלה שבצבא!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואם זה יהיה ביום חמישי זה לא יהיה הוגן כלפי יותר אנשים שהצביעו ליום שני ,
זה עניין של כמות אנשים שהצביעו לתאריך מסויים ולא של עד כמה זה הוגן כלפי גולשים כאלו או כאלו ,
היתה הצבעה במשך שבוע כמעט , מי שלא הצביע ולא נתן את הקול שלו לתאריך שנוח לו זה כבר בעיה שלו .
אז תעשו עוד פעם הצבעה בין יום שני לחמישי..לא יודעת..
אני יכולה ב2 התאריכים האלה..
היתה כבר הצבעה , לא תהיה הצבעה חוזרת .
התאריך סגור , מי שלא יכול לבוא לא יכול לבוא , זה מה יש .
באמת שלא שווה שתתעצבנו סתם!!
למההה?...
באמת זה לא המפגש האחרון ולא הראשון
פשוטכמו שמשהו הסביר לי
אי אפשר ללכת כל אחד ולפי מה שנוח לו
אחרת בכלל אהיה בלגן
אז יאללה תפסיקו להתעצבן זה לא שוווה
תנו חיייוך ענקי 😁 הכל לטובה!!!!!!
לי לא אכפת אני רק חושבת
על האחרים שוב אני אומרת אלה שבצבא...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תיקון..
אני באה =] עם חברה שהיא גם בפורום.. =]
90% שאנחנו באות =]
אני בא בא בא :] בסבא בא בא :]
רגעעע איפה המפגש? בגג של עזריאלי?