כפרה עיניים על ההקדשה
אוהבת אותך מאלאלאלאלאאלאלאלאלאלא 3> =]
היה לי מדהים איתך
מקווה שניסע לחו"ל חחחחח למיכל , יחדד
והכי הכי יושב ראש שלי שלא אוכל כלום D=
לילהה קסום
אוהבת אותך מלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאאאאאאאאא
QUOTE (Nir_1988 @ 20/08/2007) היה כיףףף אנשיםםםםםםםםםםם
היה כיף לראות את כולםםםםםםם!! 😛
שמחתי לראות את כווווווווווווווווווווווווולם 😎
קארינייייייי ויקיר-היה מצחיקקקקקקקקק...היה כיף איתכם! 😛
למרות הכלללללללל...
קאריני...אין כמו הצחוק שלך..ושל מורני חחחחח..אין הרג אותייי!! חחחח
את מקסימההההההה 😊 (וחשוב להוסיף גם יפההה... 😁 )
איך לא הכרתי אותך קודם? חח 😊
דברי איתיייייייי חח תוסיפי אותי וגם כולכם.. 462578717
luna2020@walla.co.il
חחחח אבל תודה שבידרתי אותך כל הנסיעה.
ובקטע הזה באוטו בחזור, פשוט לא יכולתי לנשום!!
אתה פשוט ילד מקסים וממש נהנתי איתך!!
אני מוסיפה אותך לאייסיקיו.
אור מה נעלמת מהמסן? בוגד
וקארין תעני גם לי בבפרטי דחוףף
ונירוש ?!
באמתת סוףף סוףףף ראיתיי אותך..!!!
תודהה מאמייי שליייי...
ואתה כרגיל ? אחד האנשיםם הכי מדהימיםם שהכרתיי...!!!!!!
התפלאת מהאופי שלי הא? חחח אל תשים לב לטיפשות..אבל ככה אני..משוגעת חחחחח
זאת בטוח לא הפעם האחרונה נשמתי..
מואהההההההההההההההה ענקיתתתתת....מ ת ה עלייךךךךךך הכי בעולםם נירושששש !!
QUOTE (Nir_1988 @ 20/08/2007) היה כיףףף אנשיםםםםםםםםםםם
היה כיף לראות את כולםםםםםםם!! 😛
שמחתי לראות את כווווווווווווווווווווווווולם 😎
קארינייייייי ויקיר-היה מצחיקקקקקקקקק...היה כיף איתכם! 😛
למרות הכלללללללל...
קאריני...אין כמו הצחוק שלך..ושל מורני חחחחח..אין הרג אותייי!! חחחח
את מקסימההההההה 😊 (וחשוב להוסיף גם יפההה... 😁 )
איך לא הכרתי אותך קודם? חח 😊
דברי איתיייייייי חח תוסיפי אותי וגם כולכם.. 462578717
luna2020@walla.co.il
והשאררר...
ממורני המדהימה..כפרה עלייך נשמה שלי! היה כל כך כיף לראות אותך
התגעגעתיייייייייי...אין כמוך יפייפיה אחת! שמחתי לראות אותך מטורףףף עלייךך ילדה יפה!
דברי איתיייייי..יש לי שיחה איתך..
מיכלוש-חח היה כיף לראות אותך נשמה שליייי! פעם הבאה אני גם יאכל חח מבטיח 😊
מווואהההההה!
מזוששש-יפה שליייייייייייי איך שמחתי לראות אותךךךך,כיף לי שבאת! בייחוד אחרי מה שאמרת לי אתמול!
שמחתי כלכך שבאת ושנפגשנו =) יפה אחת!
התגעגעתי אליייך! וכבר עכשיו אני מתגעגעעעע! אוהבב אותך יפייפיה אחת! דברי איתי.
עדידוששש (דושדושית)-חחח יא משוגעת 😛 אף אחד לא זכה לראות את השיגעון שלך חחח 😎
חח כפרה עלייךךך..את יפייפיההה בטירוףףףף! שמחתי לראות אותך!
חבל שלא עשינו תמונה..אבל חפיף..פעם הבאה =) חחח
קורליייייייייייי-יפיופההההה..עוד פעם את לא תאכלי את כל הפיצה אני יאכיל אותך בכווווח חחחחח 😂
היה ממש כיף לראות אותך..את מקסימהההההההה =)
ענת-חחח את לא כזו שונה מהתמונות...עדיין רואים ת'יופי 😊 חח..היה ממש נחמד לראות אותך סוף כל סוףףף! חבל שלא להרבה זמן.. חח ותשמרי על קשררררררר 😛 מוואהה..
טניושששש-חחח כפרה עלייךךך-כמה שאת מדהימהה בתמונות ככה את במציאות את עוד יותר,את מדהימה 😊 היופי שלך מדהים מדהים מדהים..היה ממש כיף לראות אותך! סוף כל סוף אה? חחח
מקווה שזו לא הפעם האחרונה חח 😊 מת עלייךךךך
שנינוש-טוב לראות אותך שוב נשמה! התגעגעתייייי! שמחתי לראות אותך...
היה כיף! מוווואההההה!
ולכווולםםםםם..שיר,רגינה,בר,עדי,אור,אור (מתי ת'פותח קליניקה? חחח..אני יבוא לעזור לך 😊 )
דניס,ולכווווולםםם שסורי אני לא זוכר את השמות של כולם! חחחח,היה כיף לראות את כולכם!
יקיר אחי חח תודה על הטרמפ למרות כל מה שהיה חחח..
נראה לי אני פורש צריך לקום מוקםד מחר...שיהיה לכווווולם לילה טובבבבבבבבבבב 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחח
כפרעלייייך!!!!
ותאכל מה אתה מאיים תגיד לי??? 😊
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) אור מה נעלמת מהמסן? בוגד
וקארין תעני גם לי בבפרטי דחוףף
קורלי, עניתי לך. תעני לי גם.
תעני קארינה.. החזרתי לך נסיכה
נשבר לי ממתמטיקה באתי לראות מה קורה אתכם 😛
מה שמעתי התנחלות אצל עדי?😛
QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) ואפשר קודם שנראה את התמונות, לפני שמראים אותם לכל הפורום?
בטוח שיצאת יפה יאאא מהממת אחת! 🙄
בכל מקרה היה נחמד להכיר את כולם ולדעת מי זה מי....
היה ממש כיך אני אישית נהנתי במפגש הזה.... חוצמזה שתמיד זה כיף חופש מהצבא 😊
הגעתי בסוף ב22:10 הביתה, אבל היה שווה כל רגע! 😊
במילה אחת
מ ע י י ף
בשתי מילים
היה סבבה
היי.. גמאני פה😊
הגעתי מזה מאוחררר..
ב10 הגעתי הבייתתתההה!!
קורלי- את לא מבינה כמה זמן לקח לאוטובוס להגיעעע!!
מטומטם.. חחח
אבלל וואי, אני חייבת לספר לך מה היה באוטובוווססס!! וואי וואיי חחח
חבר'ה, הכי נהנתי בעולם😊
נאפי שלי, אהובת ליבי, אני כ"כ אוהבת אותךך!! (עד דמעות.. 😁)
קורלי, היה כזהההההההה כיף איתך!
מיכלוש שלי ורק שלי, יווואוווו הפורום פשוט לא היה מושלם בלעדיייךךך!! טומבוי שלייי!!
דניס, כ פ ר ע..
קאריןןןןן יואוווו כמה דיברנווו😊 אוהבת אותךךך!!
נהיר, אין עליךך.. (לא שתראה את ההודעה, אבל בסדרררררררררר..)
טניווושששיתת שלי, וואי, איזה נסיכה אתתת! ואהבתי את השקית שלך😁
וכל השאר, פשוט אנלא זוכרת מי בדיוק היה, אז אנלא אתחיל בשמות.. חח
מצטערת שאני כ"כ בלונדינית ובוטה.. (וסורי אם פגעתי...)
אוהבת את כווווווווווולםםם!!
חחחחחחח אני וקארין חשבנו על עסק של לימונדה, תפוזים סחוטים טרי וכאלה בירקון, מה אתם אומרים איך הרעיון?
זזתי לישון מחר לבסיס....בעעעעע
בכל מקרה לכל מי שמעוניין, 178705170
snirb@walla.co.il
שוב, היה ממש כיף! נהנתי ממש! תהיו בקשר...
אהההה ומורני חשבתי על זה, צריך להקליט אותך כשאת צוחקת ברוורס ולעשות מזה צלצול....חחחחח מת עלייך מאמי....
^^ יווואווו איך לא חשבתי על זזזההה?!
QUOTE (the_doctor @ 20/08/2007) חחחחחחח אני וקארין חשבנו על עסק של לימונדה, תפוזים סחוטים טרי וכאלה בירקון, מה אתם אומרים איך הרעיון?
זזתי לישון מחר לבסיס....בעעעעע
בכל מקרה לכל מי שמעוניין, 178705170
snirb@walla.co.il
שוב, היה ממש כיף! נהנתי ממש! תהיו בקשר...
אהההה ומורני חשבתי על זה, צריך להקליט אותך כשאת צוחקת ברוורס ולעשות מזה צלצול....חחחחח מת עלייך מאמי....
קרין כבר עבדה בעסק כזה
זה יהיה מוצלח
כמו בסרטים של 2 ילדים שרוצים לעשות כסף ופותחים דוכן לימונדה ליד הבית שאף אחד לא עובר דרכו :]
😛 ת'כלס תעשו שם הון על זה לדעתי במיוחד בשבתות.. אני יכול להיות שותף עסקי?😛
^ אני מ צ ט ר פ ת.
אם אתם רוצים או לא.