QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
אין, נשבעת שאתה מקסים!!
היה לי ממש כיף איתך!
קארין תעשי לי תפוגזר סחוט עם קצת תמר סחוט.
אבל באמצע הפארק!
יאללה, בכיף.
מצידי לעשות לך דוכן מיצים שלם. באמצע הפארק!! 😁
טוב אני יודע שכולם יצפו לזה אבל אני חיייייייייב אני לא יכול להתאפק
תעשי לי דוכן מיץ אהבה 😁 😂 😛
סתם מאמי 😛 ת'אמת שבקיוסק לא היה תפוזים סחוט אחרת הייתי מביא לך בהפתעה על חשבוני :]
חחחחחחחחחח מאמי. 😁
גם ככה כל השתיה הייתה על חשבונך. 😁
רק 40 שקל שילמתי
ולא איכפת לי אני מזה לא קמצן :] בכיף תהנו.
יאללהההההההההההההההה
בואוו אליי..!!
אני רציניתת..
יהיההה כיףףףף
חחחחחחחחחח עוד פעם חו"ל
חחחח
QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
אין, נשבעת שאתה מקסים!!
היה לי ממש כיף איתך!
קארין תעשי לי תפוגזר סחוט עם קצת תמר סחוט.
אבל באמצע הפארק!
יאללה, בכיף.
מצידי לעשות לך דוכן מיצים שלם. באמצע הפארק!! 😁
טוב אני יודע שכולם יצפו לזה אבל אני חיייייייייב אני לא יכול להתאפק
תעשי לי דוכן מיץ אהבה 😁 😂 😛
סתם מאמי 😛 ת'אמת שבקיוסק לא היה תפוזים סחוט אחרת הייתי מביא לך בהפתעה על חשבוני :]
חחחחחחחחחח מאמי. 😁
גם ככה כל השתיה הייתה על חשבונך. 😁
רק 40 שקל שילמתי
ולא איכפת לי אני מזה לא קמצן :] בכיף תהנו.
אני יודעת, אתה אחלה אתה. 😁
QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
אין, נשבעת שאתה מקסים!!
היה לי ממש כיף איתך!
קארין תעשי לי תפוגזר סחוט עם קצת תמר סחוט.
אבל באמצע הפארק!
יאללה, בכיף.
מצידי לעשות לך דוכן מיצים שלם. באמצע הפארק!! 😁
טוב אני יודע שכולם יצפו לזה אבל אני חיייייייייב אני לא יכול להתאפק
תעשי לי דוכן מיץ אהבה 😁 😂 😛
סתם מאמי 😛 ת'אמת שבקיוסק לא היה תפוזים סחוט אחרת הייתי מביא לך בהפתעה על חשבוני :]
חחחחחחחחחח מאמי. 😁
גם ככה כל השתיה הייתה על חשבונך. 😁
רק 40 שקל שילמתי
ולא איכפת לי אני מזה לא קמצן :] בכיף תהנו.
אני יודעת, אתה אחלה אתה. 😁
ואת סחוטה.. תרתי משמע :]
אבל יפייפיה עם בטחון עצמי בתחת.. את צריכה בעיטה ממני תראי איך הוא עף לשמיים 😂
QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
אין, נשבעת שאתה מקסים!!
היה לי ממש כיף איתך!
קארין תעשי לי תפוגזר סחוט עם קצת תמר סחוט.
אבל באמצע הפארק!
יאללה, בכיף.
מצידי לעשות לך דוכן מיצים שלם. באמצע הפארק!! 😁
טוב אני יודע שכולם יצפו לזה אבל אני חיייייייייב אני לא יכול להתאפק
תעשי לי דוכן מיץ אהבה 😁 😂 😛
סתם מאמי 😛 ת'אמת שבקיוסק לא היה תפוזים סחוט אחרת הייתי מביא לך בהפתעה על חשבוני :]
חחחחחחחחחח מאמי. 😁
גם ככה כל השתיה הייתה על חשבונך. 😁
רק 40 שקל שילמתי
ולא איכפת לי אני מזה לא קמצן :] בכיף תהנו.
אני יודעת, אתה אחלה אתה. 😁
ואת סחוטה.. תרתי משמע :]
אבל יפייפיה עם בטחון עצמי בתחת.. את צריכה בעיטה ממני תראי איך הוא עף לשמיים 😂
יאללה, אני מוכנה. 😁
אני רצינית
אם אני מזמינה אותכם
אתם באים ? [לחו"ל]
לא לא..
כולם באים לאשקלון..!
ייאללה נו לאן שתרצו
אם איך שנסעתי היום אני מכירה את כל המפה בעל פההה
QUOTE (עדידוש-177 @ 20/08/2007) לא לא..
כולם באים לאשקלון..!
אצ'קלונהההההההההההההההההההההה נתגלש במגלשההההההההההה אצ'קלונהההההההההההההההההההההההההההההההה
יאללה התנחלות אצל עדי בשמחה הייתי מזמינה אותכם אליי אבל יש לי בית קטן
טוב אנשים אני זז לישון.. הלכו לי הרגליים ויש לי מחר להיות 7 שעות על הרגליים...
מי בא איתי למיטה לראות איתי סרט?...