חחחח אני הגעתי ב22:20 חחחחחחח תקשיבווו
היה מצחיק רצח אתם קרועים אחד אחד..
היה מהנה לפגוש את כולם למרות שהיו קצת סיבוכים אבל לא נורא😉
אז יאלללה, מתי מפגש הבא?😉
אוהבת אותכם!!!!!
koral_asaf@hotmail.com
קחו תמסן זה הנכון
ואייסי
203715850
גם לי יש תמונות לשלוח לפורום או לנהיר ?
כי לדעתי זה לא תמונות מפאדחות כולם מהממות
מה נסגר אנשים
תעלו כבר תמונות
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) מה נסגר אנשים
תעלו כבר תמונות
אנחנו לא מוציאם את הדרך לשרת... קשה להבין איפה זה כיוון הים....
חחחחחחחחחח דניס מה נתפסת נו
ירדנו עליך קצת יאללה עבר
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 20/08/2007) חחח טוב למרות שלא היינו יחד הרבה זמן היה בכל זאת מצחיק ומשעשע!!!!
לקח לי 3 שעות להגיע כי אדון נהיר כיוון אותי לצד השני של הפארק, וכמעט התעלפתי וניראה לי שקצת התייבשתי אבל בקטנה חח
באמת כולם ניראים שונה לא זיהיתי כמעט אפחד (פדיחה) אבל אני אתרץ את זה בכל שקיבלתי מכת חום....
פעם הבאה בע"ה תראו אותי במצב נורמלי ושפוי לא אחרי שעה שהסתובבתי בפארק וחיפשתי מגרש טניס של הפועל ת"א (בכלל לא ידעתי שיש להם קבוצת טניס) ואחרי שדוס אחד הפחיד אותי ושאל אותי שאלות מוזרות ולא מובנות ואחרי שכמה תיירים שיגעו אותי "יו ספיק אינגליש?" "תעזוב אותי אין לי כוח" "וואט?" "איי אם טיירד ביי" זה היה משהו כזה.....
אגב שתהיו בעיניינים הגעתי הביתה רק ב 21:15!!!!!!!! כל האפטר הלך לי ובא לי למות....... ולישון.
אתם ממש חמודים ושמחתי לראות אותכם אוהבת את כולכם ודניס לא שכחתי איך הפלת אותי חתיכת נבלה אתה תשלם את המחיר *צחוק מרושע*
את הכי חמודה בעולם!
חח ואותי זיהית 😊
מפגש שעבר אמרו שאני לא דומה לעצמי
הפעם כן,
😊
היה כיף לראות את כולםםםם
חחח דניס אם זו אהבה מה זו שנאה =]
אם מישהו צילם אותי אני מוחקת את התמונה שיהיה ברור *מנצלת את זה שאני מנהלת ראשית*
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) חחחחחחח קאריין יא מהממתתת
את מהממת!! 😁
ואור מסכנה, איך היא הייתה מעולפת, אבל עדיין מדהימה.
😁
ואפשר קודם שנראה את התמונות, לפני שמראים אותם לכל הפורום?
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 20/08/2007) חחח דניס אם זו אהבה מה זו שנאה =]
אם מישהו צילם אותי אני מוחקת את התמונה שיהיה ברור *מנצלת את זה שאני מנהלת ראשית*
לא כדי לך לדעת😊
קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) חחחחחחח קאריין יא מהממתתת
את מהממת!! 😁
ואור מסכנה, איך היא הייתה מעולפת, אבל עדיין מדהימה.
😁
מי שמדברת!!
לא זיהיתי אותך מרוב איך שהשתנת והתייפיפת את נראת שונה מהתמונות!!!!
עכשיו שאני חושבת על זה יש בינינו קצת דימיון צבע עור דומה, אותם עיניים מזויפות חחחח וכו'... 🙄
קיצר קחי את זה כמחמאה 😎 😛
פרשתי לישון מחר אני קמה מוקדם...
אוהבת את כולכם!!!!!