QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (נאפי @ 20/08/2007) חחחחחחחחחחחח דניס דוגרי
אתה תותח אתה מזה מבין בת"א ואני רצינית!!!!
יקיר תמיד יש פעם ראשונה
שטויות העיקר הגעתם בסוף חחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואללה... טוב הלכתי להיות מדריך טיולים 😁
עדיייייייי באמא שלך תוציאי מילה מהפהההה😊
חחח טווב אני יוווציייא ..
שנינו'ששש את מהממתתתתתתתתת
אוהבת אותך יפיופהההה
חבר'ה רק בבקשה לא לפתח שיחות!
אוהבת אתכם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (דושדושיתה @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (נאפי @ 20/08/2007) חחחחחחחחחחחח דניס דוגרי
אתה תותח אתה מזה מבין בת"א ואני רצינית!!!!
יקיר תמיד יש פעם ראשונה
שטויות העיקר הגעתם בסוף חחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואללה... טוב הלכתי להיות מדריך טיולים 😁
עדיייייייי באמא שלך תוציאי מילה מהפהההה😊
חחח טווב אני יוווציייא ..
יש: )
הא דרך אגב
כל התמונות שמעלים לאתר מהמפגש .. עם סיסמא [:
חחחחחחח קאריין יא מהממתתת
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (דושדושיתה @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (נאפי @ 20/08/2007) חחחחחחחחחחחח דניס דוגרי
אתה תותח אתה מזה מבין בת"א ואני רצינית!!!!
יקיר תמיד יש פעם ראשונה
שטויות העיקר הגעתם בסוף חחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואללה... טוב הלכתי להיות מדריך טיולים 😁
עדיייייייי באמא שלך תוציאי מילה מהפהההה😊
חחח טווב אני יוווציייא ..
יש: )
חחח 😊
QUOTE (shani_bachar @ 20/08/2007) הא דרך אגב
כל התמונות שמעלים לאתר מהמפגש .. עם סיסמא [:
למה??..
😊
QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (shani_bachar @ 20/08/2007) הא דרך אגב
כל התמונות שמעלים לאתר מהמפגש .. עם סיסמא [:
למה??..
😊
כי אנחנו מאגניבים כאלה: )
אני אאגיד לכם למה
כי לקארין יצאה תמונה מכוערת לפי דעתהה
והיא מפחדת שמיכל תעלה D=
מורידים קודם כל את התמונות שאת חושבת שלא צריכים לראות כל הפורום
ואחרי כל הסינונים מפרסמים בלי סיסמא
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) אני אאגיד לכם למה
כי לקארין יצאה תמונה מכוערת לפי דעתהה
והיא מפחדת שמיכל תעלה D=
אני לא שולחת לנהיר
תמונות שיצאו "מפגרות"
אל דאגה מי שלא רוצה אני לא שולחת
לפי דעתי סתם דפוק סיסמא
ששששששששששששאאאאאאאאלללללללללללללוווווווווווםםםםםםםםםםםםםםםםם
הגעתתתייייייייייייי עכשיווו הביתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אני שפוכההההה מעייפותתת
היה מדהייםםםם לראות את כולכםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מורננייי שלייי יאמא מדהימההההה אני מתה עליךךך ועללל..הצחוק שלך😛 חחח
נראלי אני הגעתי אחרונההה חח
באלי לישוןןן
יאללה איפה התמונות..?!!
QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) אני אאגיד לכם למה
כי לקארין יצאה תמונה מכוערת לפי דעתהה
והיא מפחדת שמיכל תעלה D=
אני לא שולחת לנהיר
תמונות שיצאו "מפגרות"
אל דאגה מי שלא רוצה אני לא שולחת
לפי דעתי סתם דפוק סיסמא
לאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה יוריד מהמגניבות שלנו....
😨
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) אני אאגיד לכם למה
כי לקארין יצאה תמונה מכוערת לפי דעתהה
והיא מפחדת שמיכל תעלה D=
אני לא שולחת לנהיר
תמונות שיצאו "מפגרות"
אל דאגה מי שלא רוצה אני לא שולחת
לפי דעתי סתם דפוק סיסמא
לאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה יוריד מהמגניבות שלנו....
😨
נכון 😎
מיכל ... נהיר מפרסם את התמונות מהמצלמה שלך?