QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007)
ורגי נעלמה לי קיצר =\
נעשה לך העתק -הדבק...
לא נעלמתי,טוב האמת כן...
הייתי צריכה לחכות לחברה שלא ראיתי שנה וחצי,
נפגשנו יחד..מאוחר יותר בערך ב 4 וחצי
רציתי ללבוא אליכם...
ואז קיבלתי טלפון חשוב
שלצערי חייב אותי לחזור הביתה..
חראאאא..:\
סליחה!
דניס תסתום
יא עמה שלא יודע את מפת ארץ ישראל
קח:
koal_asaf@hotmai.com
{:
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) דניס תסתום
יא עמה שלא יודע את מפת ארץ ישראל
קח:
koal_asaf@hotmai.com
{:
אה זאת שלא יודעת לקראו שמות של רחובות...
חחחח לא הייתי..
אבל נשמע שהיה כיף😊😊😊
שמחה לשמוע שנהנתם=]=]
מי שרוצה אני במסן
oshrit_sabag13@hotmail.co.il
או באייסי
348668637
ונהנתי חבלז חחחח רק עכשיו אני שמה לב דיברתי הרבהההההההההההההה אמאלה חחחח 😛 😁 😊
QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (ענת-המהממת @ 20/08/2007) יאאאאאאא אפילו שבאתי רק אמממ ל.... חצי שעה בלחץ ... היה ממש כייף !!
כולכם הרבה יותר מדהימים במציאות ...😊
ואני גם ראיתי את שחרולה, יפייפיה[:
אבל לא ראיתי את אופיר, שיר , שני וגל 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
אוהבת את כולכםם מאוד מאוד מאוד!
מואהההה
היה מדהיייים סוף סוף לראות את כולם
את נאפי המושלמת שלי אישתי לעתיד
את מיכל החמודה שזכתה ממני למסג'
את קורליייי גרר מהממת :] איזה חיבוקים כיפיים איתהההה :] חיחיחי
את אופירוש (מים שקטים !) החמודה
את גלוש :]
את עדידדדדה המתוקה למרות שהיא נעלמה לי ולא יצא לי לדבר איתה הרבה
את מזי השנונה (שאני חייב לראות אותה גומרת המבורגר שלם במוז''ס (200 גרם) עם צ'יפס וקולה (לא דיאט))
ואת שנהב (שלא תמימה כמו שהיא נראית)
את בר הריגשי
את נהיר ודניס
ועדי המהממממת ילדה יפייפיה וחמודה :] אחח איזה חיבוקים כיפיים איתה
את החיילת שחולקת איתי שם מושלם :] (ובאה קצת שזופה)
את אלין שגם זכתה למסג' הקווקזית היפה הזאתי :]
וסוטול שהביאה לי כמה כאפות
ורג'י שנעלמה
וכמובן ענתת המהממממממת מאמי זה שאת לא נראית כמו בתמונות לא אומר... יפייפיה איזה חיוך ואיזה שיער.. אחח חברה כמוהה הייתה מלכה אצלי :]
וכלללל מי ששחכתיייי!!!
תענוווג
אחח היה כיף למרות כל הפאקים בדרך :]
יאלללה שבוע הבא שוב 😛 לפני שאתם (ולא אני חיחי)
חוזרים ללמוד
כמה חיבוקים קיבלתי :] כייףףף לייייי!
כיף כיף כיף
כולי חיוך שמזמן לא היה לי על הפנים :] והוא אמיתי סוף סוף:]
כפרעלייייך אורו'ששששש
האמת שגם אני היום חייכתי חיוך האמתי
האמת אל תכעסו אבל חשבתי
לעזוב את הפורום
מסיבות אישיות ....
אבל אתם כאלה מדהימים שאני רק חושבת
על זה ואני מתחילה לבכות!!!
נכנסתם לי כבר לחיים כזה
אוווופי לא יודעת להסביר כ"כ!!
קיצר היה לי ממש מ ד ה י ם היוווווום!
ואני אוהבת אותכם!!!
אתם לא מבינים כמה!!!!!!!
😁
QUOTE (MiLaNo @ 20/08/2007) רק יוצאת 12 וחצי מנצרת עלית? חחחחחח
עד שאני יגיע לכפ"ס ועד שאני יגיע עם רכבת לת"א..פפפפפפפפפפ
תתקשרו לבדר אותי😁
את מנ"ע?
עזבו את קורל כל הפורום הזה לוקה בחוסר התמצאות בדרכים
השתגעתיי היום.
אבל היה מדהים
הלואי כל שבוע היינו יכולים להפגש הרמת אושר שלי הייתה מזנקת... וגם מתישהו לא הייתי עוצר ת'צמי מלקפוץ על מורן 😊
QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) עזבו את קורל כל הפורום הזה לוקה בחוסר התמצאות בדרכים
השתגעתיי היום.
אבל היה מדהים
הלואי כל שבוע היינו יכולים להפגש הרמת אושר שלי הייתה מזנקת... וגם מתישהו לא הייתי עוצר ת'צמי מלקפוץ על מורן 😊
במיוחד דניס ויקיר העמותתת 😯
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) עזבו את קורל כל הפורום הזה לוקה בחוסר התמצאות בדרכים
השתגעתיי היום.
אבל היה מדהים
הלואי כל שבוע היינו יכולים להפגש הרמת אושר שלי הייתה מזנקת... וגם מתישהו לא הייתי עוצר ת'צמי מלקפוץ על מורן 😊
במיוחד דניס ויקיר העמותתת 😯
אני באמת מצטער שאני לא תל אביבי 😠
לא אני באמת מצטערת שאתה קצת עמה בדרכים
אם לא היית מקשיב ליי
היינו נוסעים לאילת ..
חחחחחחחחחחחחחחחחחח אור חולה עלייך
חבר'ה מי שיש לו תמונות
שיעלה חח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) לא אני באמת מצטערת שאתה קצת עמה בדרכים
אם לא היית מקשיב ליי
היינו נוסעים לאילת ..
חחחחחחחחחחחחחחחח שוש...
תלמדתי כיוון הים בשדרות רוקח זה כיוון השמש:> והדר יוסף זה בכיוון ההפוך...
יקיר קח תלמד!
http://194.90.126.5/iview/
חחחחחחחחחחחחחחחח יקיר אתה זוכר איך נקרענו עעל דניס ?
חחחחחחחחחחח לכיוון השמש ליםם
חחחחחחחחח " מה כיוון השמש? כוסעמוו מה כיוון השמש הוא וכיוון השמש מה לי ולכיוון השמשש"