QUOTE כיף כיף כיף
כולי חיוך שמזמן לא היה לי על הפנים :] והוא אמיתי סוף סוף:]
כ''כ !
אתם הכי מדהימים
נהנתי מאווווווד
3>
ויקיר, קנה לך איזה GSP או משהו.
יא וולי כולם התחילו לרדת על יקיר..
כפרה עליך יקיר זה רק אשמת דניס העמה...
עם הכיווני רוח שלו
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחח יקיר אתה זוכר איך נקרענו עעל דניס ?
חחחחחחחחחחח לכיוון השמש ליםם
חחחחחחחחח " מה כיוון השמש? כוסעמוו מה כיוון השמש הוא וכיוון השמש מה לי ולכיוון השמשש"
אה כה בגלל זה קיבלתם בקבוק מים על עצמכם?D:
בגלל זה הרסת את האוטו של יקיר ואת הבגדים שלי עם המים שלך אתהה
חחח אני באמת עקום בדרכים דיי 😁
חח קורלי..לכיוןן השמש הרג אותי !!
מהאתם רוציםםםםם כבר ניסיתי הכל אז ניסיתי להסביר כמו לחבורה של מפגרים...
חחחחחחחחחחחח איך איבדנו את הבוכרי עם השברולטטט
חחחחחח והנהג מונית הקקי שלא רצה לענות חחחחחחחחחח
אין אין שעתיים של קריעה
ועדי שלא מדברתת
חחחחחחחחחחחח דניס דוגרי
אתה תותח אתה מזה מבין בת"א ואני רצינית!!!!
יקיר תמיד יש פעם ראשונה
שטויות העיקר הגעתם בסוף חחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן דניס.. עם הכיוונים שלו הוא אחלה ..
שמש גשם רוח מים D=
QUOTE (נאפי @ 20/08/2007) חחחחחחחחחחחח דניס דוגרי
אתה תותח אתה מזה מבין בת"א ואני רצינית!!!!
יקיר תמיד יש פעם ראשונה
שטויות העיקר הגעתם בסוף חחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואללה... טוב הלכתי להיות מדריך טיולים 😁
עדיייייייי באמא שלך תוציאי מילה מהפהההה😊
היה ממש כיף לראות אתכם!
אוהבת אתכם!
אין צורך שיקיר ילמד
פעם אחרונה שהולכים לפארק הירקון סתם סיבוכיייים !!!
בסך הכל היה ממש כיף לראות את כולם 333>
נהנתי מאוד היה מצחיק [[:
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) יא וולי כולם התחילו לרדת על יקיר..
כפרה עליך יקיר זה רק אשמת דניס העמה...
עם הכיווני רוח שלו
חח לא לא, זה לא דניס.
יקיר באמת אין לו חוש כיוון. 😁
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) כן דניס.. עם הכיוונים שלו הוא אחלה ..
שמש גשם רוח מים D=
אין את משהו😊
את לא מבינה כמה טלפונים עשיתי כדי לברר איפה אתם.. אפילו טלפון לתחנה עשיתי!!! ביקשתי מאחד שיחפש לי ת'רחוב שאתם נימצאים בו... אין אתם פשוט משהו...