חחחחחחחחחחחחחחח גםם אתההה 😊
חחחחחח היה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
נו איפו מיכלי עם התמונונונות
כן היה ממש נחמד..
למרות שלא הלכתי איתכם לפארק אח"כ :]]
נראלי שהרבה הופתעו ממני חחח הם לא ציפו ממני להיות כזאתת
QUOTE (טטווטטייתת @ 20/08/2007) כן היה ממש נחמד..
למרות שלא הלכתי איתכם לפארק אח"כ :]]
נראלי שהרבה הופתעו ממני חחח הם לא ציפו ממני להיות כזאתת
תוסיפי אותי כבר יא מהבולה !
QUOTE היה מדהיייים סוף סוף לראות את כולם
את נאפי המושלמת שלי אישתי לעתיד
את מיכל החמודה שזכתה ממני למסג'
את קורליייי גרר מהממת :] איזה חיבוקים כיפיים איתהההה :] חיחיחי
את אופירוש (מים שקטים !) החמודה
את גלוש :]
את עדידדדדה המתוקה למרות שהיא נעלמה לי ולא יצא לי לדבר איתה הרבה
את מזי השנונה (שאני חייב לראות אותה גומרת המבורגר שלם במוז''ס (200 גרם) עם צ'יפס וקולה (לא דיאט))
ואת שנהב (שלא תמימה כמו שהיא נראית)
את בר הריגשי
את נהיר ודניס
ועדי המהממממת ילדה יפייפיה וחמודה :] אחח איזה חיבוקים כיפיים איתה
את החיילת שחולקת איתי שם מושלם :] (ובאה קצת שזופה)
את אלין שגם זכתה למסג' הקווקזית היפה הזאתי :]
וסוטול שהביאה לי כמה כאפות
ורג'י שנעלמה
וכמובן ענתת המהממממממת מאמי זה שאת לא נראית כמו בתמונות לא אומר... יפייפיה איזה חיוך ואיזה שיער.. אחח חברה כמוהה הייתה מלכה אצלי :]
וכלללל מי ששחכתיייי!!!
תענוווג
אחח היה כיף למרות כל הפאקים בדרך :]
יאלללה שבוע הבא שוב 😛 לפני שאתם (ולא אני חיחי)
חוזרים ללמוד
כמה חיבוקים קיבלתי :] כייףףף לייייי!
כיף כיף כיף
כולי חיוך שמזמן לא היה לי על הפנים :] והוא אמיתי סוף סוף:]
חחח אורו'ש אני איתך מילה במילה על כל אחד שאמרת פה!!
ותודה 😁 😁 :
ואני כן דומה לעצמי 😠 (לפחות קצת בטוח כן ... 😁 )
מתה עלייךךך
ואני מאמינה שאחת כמוני תסתפק בלהיות הרבה פחות ממלכה.. 😛
אוףףףףףףףףףףף 😢 רציתי להישאר עודד... לא נורא פעם הבאה..
נשמע שנהננתםםם ואני הכי שמחה בעולםםם !!!
יאאלה מפגששש הבאאא
ואני רוצה לראות תמונות של כולםםםםםםםםםםםםםםםםם 😊
קורליי אני מתה עלייךךךךךךך את מדהימה!!
טניו'ש יפייפיהההה... מתה עלייךך!!
אלעדי .. שמחה שהכל הסתדר בסוף ! נלחצתי לרגע כשראיתי תתגובה שלך 😮
מואהההה
דניססס נוו יאאלהה אני רוצה לראות אותך מוסיף אותי למסן ושולח הודעה,
אם לא עד פ"ת אתה בא, תזכורררר!חחחחח
טניה יא מהמממת מספר אחת שלי אתתת !
QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007)
ורג'י שנעלמה
לא נעלמתי,טוב האמת כן...
הייתי צריכה לחכות לחברה שלא ראיתי שנה וחצי,
נפגשנו יחד..מאוחר יותר בערך ב 4 וחצי
רציתי ללבוא אליכם...
ואז קיבלתי טלפון חשוב
שלצערי חייב אותי לחזור הביתה.. 😢
חראאאא..:\
סליחה!
ענתתתתתתתתתתת את הכי מדהימה בעולםם
ואוררררר אתה הקטן הכי מתוק {: יא עצמות
ורגי נעלמה לי קיצר =\
ענת הביאה מסנג'ר😛
טניה באמת שאת מדהימה😊
יקיר מהבולה אחותך חחחחח ישמןןן מואההה
ענתוששש ימהממתתתתתתתת אחחחחחחחחתתתתת אוהבת אותךך..ילא דומה לעצמך חחחח
קורלושש ??!
הקטנטונתתת של הפורוווווווווווווווווווווווווווווווווווםםםם את ממש מתוקקקקקקהההההההההההה אוהבת אותךךך
דניסס תודהההההההההה מאמושש חחח ואתהה ערססס והכיי חמודדדדדדדדדד
מי שאין לוו אותיי..להוסיף..מיד .!!! 😊
271037799
tanya1242@walla.com
טניההההההה יא חתיכת יפה
אני מוסיפה
נשנשים אני יעלה יותר מאוחר או מחר תמונות אני סחוטההההההההההה מעייפות מרוב שידברתי חחח
QUOTE (Asaf_my_life @ 20/08/2007) טניההההההה יא חתיכת יפה
אני מוסיפה
תפסיקי עם הספאם ותביא כבר מסנג'ר
אה שלי זהpth227@gmail.com
כוסיות בלבד😊
חחחחחחחח סתם סתם 😁