ואין לי אייך ליצור קשר עם אף אחד. !
למישו אולי יש מספר טלפוןן של אחדד מהאנשים שהולכים?!
היה בןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן זונה במפגש פורום מי שלא בא הפסיד
יאללה עוד מפגששששש
😊 😊 😊
יאאאאאאא אפילו שבאתי רק אמממ ל.... חצי שעה בלחץ ... היה ממש כייף !!
כולכם הרבה יותר מדהימים במציאות ...😊
ואני גם ראיתי את שחרולה, יפייפיה[:
אבל לא ראיתי את אופיר, שיר , שני וגל 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
אוהבת את כולכםם מאוד מאוד מאוד!
מואהההה
^ הן באו אח"כ שהגענו לירקון ^
אני יעלה יותר מאוחר תמונות שצילמתי בשושו וגם שלא צילמתי בשושו חחחח
היה חביב + +
(למרות כל העצבים שהיו לי)
היה כל כך כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אנשים באתר הזה מדהימים אחד אחדדד =]
יאללה אושי תמונות 😛
QUOTE (pelad1 @ 20/08/2007) היה חביב + +
(למרות כל העצבים שהיו לי)
חחחח מסכן שגעתי אותך חחחח
היה חביב +++++++++++++++++++++++++++++ 😊 😊
QUOTE (oshritsa @ 20/08/2007) QUOTE (pelad1 @ 20/08/2007) היה חביב + +
(למרות כל העצבים שהיו לי)
חחחח מסכן שגעתי אותך חחחח
היה חביב +++++++++++++++++++++++++++++ 😊 😊
שיגעת אותי למה???
עצבים בגלל הארנק וזה המקום להגיד תודה ענקית לדניס!
תודה גברגבר...
QUOTE (ענת-המהממת @ 20/08/2007) יאאאאאאא אפילו שבאתי רק אמממ ל.... חצי שעה בלחץ ... היה ממש כייף !!
כולכם הרבה יותר מדהימים במציאות ...😊
ואני גם ראיתי את שחרולה, יפייפיה[:
אבל לא ראיתי את אופיר, שיר , שני וגל 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
אוהבת את כולכםם מאוד מאוד מאוד!
מואהההה
היה מדהיייים סוף סוף לראות את כולם
את נאפי המושלמת שלי אישתי לעתיד
את מיכל החמודה שזכתה ממני למסג'
את קורליייי גרר מהממת :] איזה חיבוקים כיפיים איתהההה :] חיחיחי
את אופירוש (מים שקטים !) החמודה
את גלוש :]
את עדידדדדה המתוקה למרות שהיא נעלמה לי ולא יצא לי לדבר איתה הרבה
את מזי השנונה (שאני חייב לראות אותה גומרת המבורגר שלם במוז''ס (200 גרם) עם צ'יפס וקולה (לא דיאט))
ואת שנהב (שלא תמימה כמו שהיא נראית)
את בר הריגשי
את נהיר ודניס
ועדי המהממממת ילדה יפייפיה וחמודה :] אחח איזה חיבוקים כיפיים איתה
את החיילת שחולקת איתי שם מושלם :] (ובאה קצת שזופה)
את אלין שגם זכתה למסג' הקווקזית היפה הזאתי :]
וסוטול שהביאה לי כמה כאפות
ורג'י שנעלמה
וכמובן ענתת המהממממממת מאמי זה שאת לא נראית כמו בתמונות לא אומר... יפייפיה איזה חיוך ואיזה שיער.. אחח חברה כמוהה הייתה מלכה אצלי :]
וכלללל מי ששחכתיייי!!!
תענוווג
אחח היה כיף למרות כל הפאקים בדרך :]
יאלללה שבוע הבא שוב 😛 לפני שאתם (ולא אני חיחי)
חוזרים ללמוד
כמה חיבוקים קיבלתי :] כייףףף לייייי!
כיף כיף כיף
כולי חיוך שמזמן לא היה לי על הפנים :] והוא אמיתי סוף סוף:]
QUOTE (pelad1 @ 20/08/2007) QUOTE (oshritsa @ 20/08/2007) QUOTE (pelad1 @ 20/08/2007) היה חביב + +
(למרות כל העצבים שהיו לי)
חחחח מסכן שגעתי אותך חחחח
היה חביב +++++++++++++++++++++++++++++ 😊 😊
שיגעת אותי למה???
עצבים בגלל הארנק וזה המקום להגיד תודה ענקית לדניס!
תודה גברגבר...
אני יודעת שהתעצבנת בגלל הארנק מזללל שמצאת אותו
יוו אבל אתה מזה שונה מהתמונות
חחחחח אור, אני מעדיפה תפוזים, תודה=]
היה באמת אחלהה!
QUOTE (מזי__ @ 20/08/2007) חחחחח אור, אני מעדיפה תפוזים, תודה=]
היה באמת אחלהה!
סחוט? (המבין יבין... קאריןןןן חח)
אורצ'וק יא חמוד חבל באמת שלא נשארתי
היה כל כך כיף..!! =]
חח היה כיף חוץ מהקטע הזה שהיתי צריכה לחזור הבייתה
ואח שלי טיפה לא מצא אותי ונראה לי הלתי כמעט את כל פארק הירקון
כדי למצוא אות
ועברתי את הגשר אלף פעם
ווהיה איזה איש שחש מצחיק ועיצבן אותי
ובמשפט אחד אני יכולה להגיד לכם בחייםםםםםםםםםםם אני לא חוזרת לפארק הירקון אחרי מה שהלך לי שמה
אבל היה כיף 😊
וחוץ מזה שהייתי מסטוולה מעיפות