QUOTE (עדידוש-177 @ 19/08/2007) חמודיםםםםם
יאללה אני מתארגנת..
הצלתי את מיכלוש חחח..ואני באה יותר מוקדם
אני מתה מעייפותתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ישנתי איזה 3 שעות..
אני אהיה שם בסביבות 9..
אוהבת אתכם ונתראה
אין על הילדה הזאתי אין!!!
חולה עלייייייייך!!!
3>
חחחחח מאמי שלייייי
אני מתתתההה עליךךךךךך..!!!!
אוףף אני אהיה עם אחי ברכבת הוא ישן יהיה לי מצ'עמםםם..!!!
מאמי דבריתי כבר..
אוהפת!
מתי תגיעי לשם בערך?
בוקר טוב יפים שליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דידושששש נתראהה יפהה שלייי מואהההההההההההההההההההההה אוהבת אותךך
תביאי תפלא שלך וקחי את שלי..
שתהיי שם תתקשרי..
שלא סתם תחכי😛
טובב חמודיםםםם אני יצאתתתתיי..
מקווה שהתלבשתי יפה בשבילכם=]=] חחחח..
אוהבת אתכם המוןן
עדידו'שש תהנייי מאמיי
כל מה שתלבשי יפה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יצאתייייייייי יפיםםםם שליי..
נתראהה שם...
אוהבת אתכםםםםםםםם !!!
😢
מתי המפגש הבא?
יהיה בסוכות?
^^לא יודעים עדיין מאמי.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תורידו את השיר Stronger - Kanye West
מי שלא מכיר...אחד השירים!!!
יפים שליייייייייי
תהנוו היום אני אוהבת אתכם
בוקרררררררררררררררררר טובבבבבבבבבבבבבבב ייאלה מפגש פורום 😊
אלעד דברררררררר איתי
QUOTE (oshritsa @ 20/08/2007) בוקרררררררררררררררררר טובבבבבבבבבבבבבבב ייאלה מפגש פורום 😊
אלעד דברררררררר איתי
קודם תורידי את השיר...