אורצוק אני בטוח באה למרות כל הביטולים
😊
QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) ליפזיי תבואיי לבדד מאמייי...
גם לי אין עם מי לבוא אז אני באה לבד..
תבואי תבואי תבואייי אל תבאסייי
אני לא יכולה ההורים לא מרשים ליי לבוא לבד..
אוףףףף 😢
מאיפה את ?
בת ים😊
נסיעה של גג 20 דקות אם אני לא טועה
ולא מרשים לבד מבחינת מה
לנסוע ? או בגלל שאת נפגשת
עם משהו שאת לא "מכירה"
גם נסיעה לבד וגם קצת שאני נפגשת עם ה"אנשים שאני לא מכירה".
והנסיעה זה בערך 45 דקות.
=\
חחח איזה 45 דקוות באיזה סרט את חייה? את מבת יים ..
\: תגידי שאת הולכת עם חברהה .. ולמה אמרת שאת נפגשת עם חבר'ה מהפורום?
איי איי .. חח
מגניביישן ... נראלי יהיה הרבה אנשים הפעם חחח
QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) ליפזיי תבואיי לבדד מאמייי...
גם לי אין עם מי לבוא אז אני באה לבד..
תבואי תבואי תבואייי אל תבאסייי
אני לא יכולה ההורים לא מרשים ליי לבוא לבד..
אוףףףף 😢
מאיפה את ?
בת ים😊
נסיעה של גג 20 דקות אם אני לא טועה
ולא מרשים לבד מבחינת מה
לנסוע ? או בגלל שאת נפגשת
עם משהו שאת לא "מכירה"
גם נסיעה לבד וגם קצת שאני נפגשת עם ה"אנשים שאני לא מכירה".
והנסיעה זה בערך 45 דקות.
=\
אז תסבירי לה שמנסיעה שלא תפחד
תהיי איתה בקשר תמיד שלא תדאג
ובקשר "לאנשים שאת לא מכירה"
תגידי לה אז הינה , עכשיו אני יכיר
תגידי לה שזה ממש חשוב לך וכו'....
QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) ליפזיי תבואיי לבדד מאמייי...
גם לי אין עם מי לבוא אז אני באה לבד..
תבואי תבואי תבואייי אל תבאסייי
אני לא יכולה ההורים לא מרשים ליי לבוא לבד..
אוףףףף 😢
מאיפה את ?
בת ים😊
נסיעה של גג 20 דקות אם אני לא טועה
ולא מרשים לבד מבחינת מה
לנסוע ? או בגלל שאת נפגשת
עם משהו שאת לא "מכירה"
גם נסיעה לבד וגם קצת שאני נפגשת עם ה"אנשים שאני לא מכירה".
והנסיעה זה בערך 45 דקות.
=\
אז תסבירי לה שמנסיעה שלא תפחד
תהיי איתה בקשר תמיד שלא תדאג
ובקשר "לאנשים שאת לא מכירה"
תגידי לה אז הינה , עכשיו אני יכיר
תגידי לה שזה ממש חשוב לך וכו'....
אני אדבר איתה....😊
נראה מה יהיה😊
QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) ליפזיי תבואיי לבדד מאמייי...
גם לי אין עם מי לבוא אז אני באה לבד..
תבואי תבואי תבואייי אל תבאסייי
אני לא יכולה ההורים לא מרשים ליי לבוא לבד..
אוףףףף 😢
מאיפה את ?
בת ים😊
נסיעה של גג 20 דקות אם אני לא טועה
ולא מרשים לבד מבחינת מה
לנסוע ? או בגלל שאת נפגשת
עם משהו שאת לא "מכירה"
גם נסיעה לבד וגם קצת שאני נפגשת עם ה"אנשים שאני לא מכירה".
והנסיעה זה בערך 45 דקות.
=\
אז תסבירי לה שמנסיעה שלא תפחד
תהיי איתה בקשר תמיד שלא תדאג
ובקשר "לאנשים שאת לא מכירה"
תגידי לה אז הינה , עכשיו אני יכיר
תגידי לה שזה ממש חשוב לך וכו'....
אני אדבר איתה....😊
נראה מה יהיה😊
ב ה צ ל ח ה!
יש פה משהו שאולי כבר
מבוקר בת"א???
QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) ליפזיי תבואיי לבדד מאמייי...
גם לי אין עם מי לבוא אז אני באה לבד..
תבואי תבואי תבואייי אל תבאסייי
אני לא יכולה ההורים לא מרשים ליי לבוא לבד..
אוףףףף 😢
מאיפה את ?
בת ים😊
נסיעה של גג 20 דקות אם אני לא טועה
ולא מרשים לבד מבחינת מה
לנסוע ? או בגלל שאת נפגשת
עם משהו שאת לא "מכירה"
גם נסיעה לבד וגם קצת שאני נפגשת עם ה"אנשים שאני לא מכירה".
והנסיעה זה בערך 45 דקות.
=\
אז תסבירי לה שמנסיעה שלא תפחד
תהיי איתה בקשר תמיד שלא תדאג
ובקשר "לאנשים שאת לא מכירה"
תגידי לה אז הינה , עכשיו אני יכיר
תגידי לה שזה ממש חשוב לך וכו'....
אני אדבר איתה....😊
נראה מה יהיה😊
ב ה צ ל ח ה!
יש פה משהו שאולי כבר
מבוקר בת"א???
תודה מאמי😊
קיצר, תוסיפו אותי כי אני באה עם ידיד מדהים =]
QUOTE (מזי__ @ 19/08/2007) קיצר, תוסיפו אותי כי אני באה עם ידיד מדהים =]
Uמה עם איזה ידידה מדהימה לרווקים שבינינו??????
QUOTE (love_doctor @ 19/08/2007) QUOTE (מזי__ @ 19/08/2007) קיצר, תוסיפו אותי כי אני באה עם ידיד מדהים =]
Uמה עם איזה ידידה מדהימה לרווקים שבינינו??????
מחזק.
הביטולים מתחילים
אני באה =]
חמודיםםםםם
יאללה אני מתארגנת..
הצלתי את מיכלוש חחח..ואני באה יותר מוקדם
אני מתה מעייפותתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ישנתי איזה 3 שעות..
אני אהיה שם בסביבות 9..
אוהבת אתכם ונתראה
בוקרררררררר טובבבב יפיםםםם !!!!
גםםם אני כבר קמתי..ומתארגנת..
אבל אני אהיה שם בסביבות 11 😊
נתראהההההההה :]
מאמי דבריתתתתתתתתתתתתתתתתתייי..
ניפגש שם...
אני אהיה שם ב9 בערך עם מיכל