תלבשו מה שבא לכן בנות
מה שיהיה לכן נוח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיך אני מגיעה למרפסת שם? באיזה קומה היא?
קומה אחרונה מאמי^^
אם לא תמצאי למרות שאין מצב כזה
תרימי אליי צילצול ואני אבוא אלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני באה עם עידני .. .😊
אבל נהיה רק עד 2 כי הוא צריך לעבודה...
מקווה לראות סוף סוף את כולם בזמן הקצררר הזהה... 😊
אוהבתתתתתת המוני
see you
מואהההה
ענתו'ש מי זה עידן?
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפייי תודהה יפההה שלייי
אוהבת המון..😊
המרפסת בקומה שלישית
ומי שלא יודעת מה ללבוש
ביקיני
או לבוש יום הולדת יתקבלו בברכה.
מזה משנה מה ללבוש העיקר תבוואווו ראבק.
עידן ... חח הוא היה פה פעם .. כבר לא ממש באתר..
האקס של מזי .. . 😉
כנראה אני לא באה בסוף למפגש😢
מהההההההההההההה ליפזייי למההההההה??
QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) כנראה אני לא באה בסוף למפגש😢
למה??????
מירב תתבאססס עד ששכנעתי אותה שאוטובוס זה לא מפחיד
תבואיייייייייייייי
הכול בגלל חברה שלייייייי שלא רצתה לבסוף לבוא איתי 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) הכול בגלל חברה שלייייייי שלא רצתה לבסוף לבוא איתי 😊
נו אז תבואי לבד
QUOTE (oshritsa @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) הכול בגלל חברה שלייייייי שלא רצתה לבסוף לבוא איתי 😊
נו אז תבואי לבד
אין אני לא יכולה לבוא לבד..ההורים לא מרשים לי=\
ליפזיי תבואיי לבדד מאמייי...
גם לי אין עם מי לבוא אז אני באה לבד..
תבואי תבואי תבואייי אל תבאסייי