קורלי מה שבא לך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לפי התגובות האחרונות פה תגיעי אפילו ערומה זה לא ישנה😊
קורלייייייייייי הדעה שלי לא מספיקה אה? 😢
חח סתם יפיופה...אמרתי לך מה אני חושבבבב =)
QUOTE (Asaf_my_life @ 19/08/2007) אלגנטי או ספורטיבי מחרר?????????? {:
שמלת מלמלה..
סעאמק לא שלח ת'הודעה .
אממ מחר אני בת"א עם חברות , וניהיה גם בעזריאלי בבוקר , אז אני אקפוץ..
אבל באיזה שעה המפגש?
פיי \:
אני כבר לא יהיה שמה ..
^^מגיעים בין 12 וחצי לאחת!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני אוכל לצאת מהבית רק ב12-1
אל תאחרוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אני נוסעתת עם אמא שלי ככה שאני יגיע ממש מוקדם..
מישהווו בא יותר מוקדם ??
וגם תסבירו לי בדיוק לאן להגיעע
QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) אני נוסעתת עם אמא שלי ככה שאני יגיע ממש מוקדם..
מישהווו בא יותר מוקדם ??
וגם תסבירו לי בדיוק לאן להגיעע
עזריאלי... המרפסת...
QUOTE (Asaf_my_life @ 19/08/2007) אלגנטי או ספורטיבי מחרר?????????? {:
חשבתי על זה באמת מה כדי ללבוש?
אלגנט או ספורטיבי?