QUOTE (hila1990 @ 19/08/2007) אני בטוח לא באה..
תהנו !!
אלייך אני יתגעגע ..
אופ איתךך.
נאפיייי מואההההההההה חח רק תביאי לי את המספר של בפרטי..
אני לא יודעת איך להגיע לשם..כי אני באה עם אמא..אבל אני מקווה להסתדר חחח פאדיחווווווווווווווווווותתתתתתתת
שלחתי לך הודעה נסיכה
דברי איתי^^
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא באה .
סתאאאאאאאאאאאאאם D:
חחחחחחחח
כרגע אני לא רואה סיבה שלא לבוא...😊
שמעו תקראו לי ילדה מפגרת עם בא לכם
אבל בחיים שלי לא נסעתי באוטובוס
כמה עולה נסיעה? 😛
בחולון אבל אני נסעת מראשון
מירבו'ש זה תלוי במרחק מאמי.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ההההההההמ 5 שקל וחצי משו כזה
את יודעת איזה קו מגיע ?
אני באה 100%😊
מצפה כבר לראות אתכםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/08/2007) בחולון אבל אני נסעת מראשון
מראשון זה קו 274
עולה 8 וחצי שקלים
ותבואי איתי אם כבר..(=
גמני מגיעה מראשון
באמת? מאיזה את באה?
אני הולכת מזאתי ליד קניון הזהב חח
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/08/2007) באמת? מאיזה את באה?
אני הולכת מזאתי ליד קניון הזהב חח
אה..רחוק לי...
אני מתחנה המרכזית הישנה..
טוב ניפגש כבר בעזריאלי..😛...