מירב שלחתי לך הודעה פרטית 😊
מה אתן חושבות שיש לי כסף לממן את כל הפורום לסוכריה /מסטיק חחחח
ומירבי תצטרפי לרגינה או יש עוד מלא בנות מהפורום שהן מראשון
ועוד לא דיברתי עם ההורים שלי 😊 אני מפחדת מהתשובה
שירוש ראיתי
ואושי אל תדאגי אני יסתדר [איכשהו] חח
ישששששששש מחרררררררררררררררררררר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני כנראה אגיע קצת יותר מאוחר :/
נראה כבר מחר.
מירב את מבן גוריון לא?
את יכולה גם קו 173 😊
סעממק למי איכפת איךף אתם מגיעים ומה מביאים
תבואווווו ותשתקוווווווווווווווו 😁
שנהב כהה תודה
ואור לי אכפת לא בא לי להגיע לאיזה חור לא ידוע עם שם ערבי 😛
לא בקטע שלי
מה קרה אין מכת ביטולים?...
דניס שקטטטטטטטטטטטט
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא לעורר את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיברתי עם אמא שלי והיא אפילו לא שאלה למה אני נוסעת בקיצר היא מסכימה עכשיו נשאר לבקש כסף מאבא
יווו זה מחרררררר סוף סוף לראות את כולם פעם ראשונה 😊 😊
חחח חכה דניס, זה עוד יגיע.
הלו הלווווו פורום לאבסיטטט
מחר מפגששששששששששששששש
יאוווווו איזה צחוקים =]]]]]]]]]]]]
אלגנטי או ספורטיבי מחרר?????????? {: