QUOTE (נאפי @ 19/08/2007) עוגה?! חחחח את עצמך!!! זאת ההפתעה הכי גדולה
אוהבת אותך אושריתו'ש
אורו'ששש אתה מוחזק מחר צמוד צמוד ואנחנו מבינים😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש לך שכל זאת עוגה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתת ענקית
אני עושה הובלה עד עזריאלי מרוב שהיא כבדה חחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אושרית
אולי אממ פוסטר לכולנו?
טוב דיי אין לי כוח למחשבות חחח סיקרנת אותי
או שתגלי או שנראה מחר וזהו😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח נראה לך מורןןן
היא תביא לנו לכל אחד סוכריה חחח
קורלוששש גם אני באה לבד
דווקא ברכבת זה לא בעייה
אושרית אני יביא לך גם מסטיק עם תגלי לי
חבילה שלמה 😛
עכשיו תגלי לי 😊
חח אל תגלייייייייייייייי שנופתעעעעע
ישששששששששש סוכריה
ובפנים מסטיק יאמייייייייייייי
חחחחחחחחחח אני רוצה 2 כי אני ילדה טובה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורניייייי אני מוכנה להבאי לך שתייםםםםםםםםםםם אפילו 3
😊 😊
אנייייייייייייייייייייייייייייייי באההההההההההההההה !!!!!!!
אמא שליי אמרה לי הים שמחר היא נוסעת לתל אביב עם חברה שלה..ואם אני רוצה לבוא
ובבבבבבבברוררררררררר שאני רוצה !!!
ככה יצא לךי לפגוש את כווווווווווולםםםםםםםםם 😁
אני בטוח לא באה..
תהנו !!
חחחחחחחחחחחחחחח אלין מתאים😊
טניו'שששששש מתה עלייך ישששששששש😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (limaori @ 19/08/2007) קורלוששש גם אני באה לבד
דווקא ברכבת זה לא בעייה
אוף ליאוררררי מה אני עושה 😕 אני ממש מפחדת
פעם אחרונה שהייתי עוד הייתי עם חברה וממש הסתבכנו ועלי על הרכבת הלא נכונה
אני ממש מפחדת
חבל שסופה לא באה הייתי הולכת איתה 😢
לא בטוח אני באה ]=
נאפיקה תביאי לי בפרטי את המספר ]= ותודה רבה יפתי..
תביאי לי אני אגיע אני אתקשר
מאמי תבדקי טוב לאיזו רכבת את עולה
ותשאלי גם אנשים..
תבואיי..!!
קורל בכל רגע שתפחדי בדרך
תתקשרי אליי ואני ארגיע אותך
שנייה אני אביא לך את המספר שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*