חחחחחחחחחחח אלין תזכרי😊
😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/08/2007) חחחחחחחחחחח אלין תזכרי😊
😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מאחורי המילה שלי 😊
מורני תביאי תפלא שלך..
ועוד כמה..
שאני לא אלך שם לאיבוד או משו כשאני אגיע חח
אני אשלח לך בפרטי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (MiLaNo @ 18/08/2007) חחחח תספרי את האמת..^^
לא יכולה לספר תאמת
פעם אחרונה שנפגשתי עם מישהי מהאיטרנט סיפרתי להם תאמת והם הכריחו אותי לראות אותה במצלמת איטרנט
😊
אבל זה עדיף..
זה גם פורום זה לא מישהו יחיד..ממ
מתוקים שלי,
לא נראה לי שאני אגיע למפגש בסוף.. 😢
מהה ליאורה למהההההההההה??????
אווווווווופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
יאאאאאאאאאאאא
ליאורההה למה!?!??!😢
אני מתגעגעת אלייך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אושרית מאמי
למה לשקר ? חבל
תראי להם פשוט תמונות שלנו
לא חבל שאחרי זה האמת תתגלה ללבד
ככה יתאכזבו ממך וכל האמון ירד להם!!!!
מיי בא מפה מפ"ת =/ .. ?
😊
QUOTE (--בובית--10 @ 18/08/2007) אושרית מאמי
למה לשקר ? חבל
תראי להם פשוט תמונות שלנו
לא חבל שאחרי זה האמת תתגלה ללבד
ככה יתאכזבו ממך וכל האמון ירד להם!!!!
הם לא יתאכזבו אני מעדיפה לשקר
פשוט אני חייבת לשקר כי אין לי כסף נסיעות (יש אבל אני לא רוצה לגעת בזה בזמן הקרוב)
ליאורה?! אין מצב שאת לא באאההה!! 😢
את חייבת לבואאא!!
רציני שאני מתגעגעתתת! וגם לגמדדד!!
(מקסימום תשלחי את הגמד עם גל חחחח 😁)
דייי! את חייבת לבווואאא!
הבטחת לי שידור חוזר של המלחמת מים!
ועכשיו איך יהיה שידור חוזר בלי הדמות הראשית?!
אררר מבאסססתתת!
את חייבת לבווואא!! ולא אכפת לייי!
מורני- דברי איתי לגבי מתי להגיע.
(אני יודעת את השעה שקבעו, פשוט דברי איתי.)
לוב יווו!!
וליאורוששששששששיתתת- את באאאאאאאה! ולא אכפת לייי!!
אפילו אם זה רק לשעההה!!
תהנו 😊 ד"ש לכולם ממני חחח
QUOTE מיי בא מפה מפ"ת =/ .. ?
יש מצב אני אבוא...
אם אני לא עובדת באותו היום :/