שנהב בין 12 וחצי לאחת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (love_doctor @ 17/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 17/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 17/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 17/08/2007) אופפפפ מתי אני יעבור כבר תיאוריה חחח
אני רוצה לנהוגגגגגגגגגג
שונאת לנסוע לת"א בתחבורה ציבוריתתתתתת
עדיף שתסעי בתחבורה ציבורית:>
אי דונט ואנטטטטטטטטטט
אני מרגישה פה זילזול משהו 😊
לא, פשוט להכנס לת"א עם אוטו זה פול פקקים, זה כאב ראש, זה עצבים
זה בעיות חניה מטורפות (מי שבא ברכב לעזריאלי משלם 10 שקל לשעה לדעתי או משהו כזה).
שום זלזול, אין חכם כבעל נסיון.
כן אה...אני לא מתכוון להשאר יותר משעתיים שם.
שלא יזיינו אותי אח"כ בתשלום לחנייה...
מילא לא נשארים אחרכך בעזריאלי,
הולכים לפארק הירקון ..... נהנה אתם ברכבת
חחחחחחחח נהיר שומר לי ולשני מקום באוטו 😊
ככה בלי וויכוחים .. מודיעות מעכשיו ..
דוחות חניה זה ה-סטייל של ת"א 😊
חחחח
זילזול? נעעע
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 17/08/2007) דוחות חניה זה ה-סטייל של ת"א 😊
חחחח
זילזול? נעעע
דניס יא קופיף אתה איתי באוטו .
איזה תירוץ אני יכולה להגיד לההורים שלי שיתנו לי כסף נסיעות לת"א ?
לספר להם שאני באה למפגש פורום בחיים לא כי אז אבא שלי יהרוג אותי
תגידי להם שאת נוסעת עם חברות לראות משהו מיוחד..
^^תגידי שאת נוסעת עם חברות
לראות סרט או משו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 17/08/2007) דוחות חניה זה ה-סטייל של ת"א 😊
חחחח
זילזול? נעעע
😉
עד ת"א בשביל סרט? טחח
תגידי שיש איזה תצוגת אופנה או משהו חחח איזה הופעה קטנה או משהו חח
ויקיר גם אני לא מתכון להשאר שעתיים בעזריאלי, אני מקווה שנעוף כמה שיותר מוקדם לפארק אחרת באמת ינקנקו אותנו בחניה, אני יודע שעתיים זה 10 שקלים.. לא יודע מעבר לזה (לא נשארתי בקניון כ"כ הרבה זמן חחחחח).
חרמני(אור) תקשיב... אם לא יהיה אוכל בפארק
אני שוברת אתכם חחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סרט עד ת"א חחח
חשבתי להגיד שאני נפגשת עם חברות שלי בת"א אבל אני יודעת כבר מה הם יגידו "שוב את נוסעת אליהם שיבואו לפה "
QUOTE (נאפי @ 18/08/2007) חרמני(אור) תקשיב... אם לא יהיה אוכל בפארק
אני שוברת אתכם חחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני אני ידאג לקטשופ חחחחחח 😉