QUOTE (love_doctor @ 15/08/2007) QUOTE (yakird @ 15/08/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 15/08/2007) אני באאאאאאאאאאאאאא 😁 ...כנראה 🙄 חח
אתה מוזמן לבוא איתי.
מי מכם יבריז? שניכם? 😁
בסוף אתה זה שלא תבוא... 😊 😛
נירו'ש
איזה כייף!..
התגעגעתי.. 😊
^ גמאני חושבת.
אור- אתה עושה כ"כ הרבה רעש..
גאד, מי היה מאמין שכזה קטן וכ"כ הרבה רעש וקישקושיםםם!!
ניר אין לי בעיה שתבוא איתי..בכיף.
אני לוקח איתי גם את קארין.
תודיע לי אם אתה בא 100 אחוז שנדע לתאם.
סבבה..ובכל מקרה..אם אני מודיע לך מאוחר וכל זה,גם אם אני כן יבוא בסוף יש לי איך לבוא אני אסתדר
אז זה בסדר גם אם תגיד למישהו אחר לבוא איתך חח 😎 טוב אחי? אני אסתדר,במקרה כזה או אחר
אני אודיע לך במידה ואני בא ואם אני יבוא איתך בשביל שנתאם..
לא משנה יקיר סתם אני חופר חחח אני ידבר איתך כבר ככה או ככה.
אה וואלה? היא מירושלים?
QUOTE (lovey_love @ 15/08/2007) ^ גמאני חושבת.
אור- אתה עושה כ"כ הרבה רעש..
גאד, מי היה מאמין שכזה קטן וכ"כ הרבה רעש וקישקושיםםם!!
במיטה אנלא עושה רעש זה הן שעושות.
ומתי קשקשתי? את לא בדקת אם מה שאני מדבר הוא רק קשקוש.
ואני אבוא.
הסיכוי היחיד שאני לא יבוא זה מחלה. מה לעשות על זה באמת אין לי שליטה
על כל השאר יש (גם על הראש הכחול אין .. אבל לא מצ'נה)
QUOTE (Nir_1988 @ 15/08/2007) סבבה..ובכל מקרה..אם אני מודיע לך מאוחר וכל זה,גם אם אני כן יבוא בסוף יש לי איך לבוא אני אסתדר
אז זה בסדר גם אם תגיד למישהו אחר לבוא איתך חח 😎 טוב אחי? אני אסתדר,במקרה כזה או אחר
אני אודיע לך במידה ואני בא ואם אני יבוא איתך בשביל שנתאם..
לא משנה יקיר סתם אני חופר חחח אני ידבר איתך כבר ככה או ככה.
אה וואלה? היא מירושלים?
כן קארינושש מירושלים כפרה עליה :]
ואל תדאג לא אכפת לי שתודיע מאוחר אין לי בעיה לקחת אותך.
תבואוווו כולםםםםםם
ניר ויקיר דגש עליכם תבואוואואואו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^ דגש עליכם.. לא יודעת למה, זה הצחיק אותי איך שכתבת את זה..
בובה שלייי
איי, איי,
מישהו פה מדבר הרבה מעל לגובה שלו.
איזה רב שגל... "הן נשארות יבשות" קטלק.. חחחח
אתה קרוע אח שלו...
שאלוהים יהיה איתך בשעותייך הקשות. א מ ן .
ואני לא בא בסוף...
(לא, לא זונת צומי וחיבוקים... אמרתי מלכתחילה שלא בטוח ומישהו
רשם אותי למרות הכל.. :S ).
קיצקץ, תהנו לכם 😊
ואאאאל תשכחו- ת מ ו נ ו ת !
הוווו 😢
אבלאבלאבלאבלאבל ......
אושרררררריייי
אוףף איזה באסה!..:\
חבל חבל חבל שאתה לא בא!...
דיי נו, אל תעשו מזה סצינה...
לא בא.
נתראה במפגשים אחרים שעוד יהיו..😊
בעזרת השם נראה אותך מפגש הבא!...
😊
אין לי כוח להסתכל בכל העמודים ..
איפה זה יהיה ?