אור אם לא תבוא על מי אני אזרוק גרעינים? 😢
אנשים עכשיו רציני זהו חחח מספיק שיחות😊
אוהבת אתכם חולי נפשות😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 14/08/2007) אור אם לא תבוא על מי אני אזרוק גרעינים? 😢
בתוך החזיה שלך.
יום שניייייייייייייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני באאאאאאאאאאאאאא 😁 ...כנראה 🙄 חח
^^^^^^^^^^^^^
ישששששששששששששששששששש 😁
עשית לי כזה חיייייוך ענקי!!!!!!!!!!!
נירו'שששש בטוחחחחחחחחח
מתה עלייך נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Nir_1988 @ 15/08/2007) אני באאאאאאאאאאאאאא 😁 ...כנראה 🙄 חח
אתה מוזמן לבוא איתי.
QUOTE (yakird @ 15/08/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 15/08/2007) אני באאאאאאאאאאאאאא 😁 ...כנראה 🙄 חח
אתה מוזמן לבוא איתי.
מי מכם יבריז? שניכם? 😁
QUOTE (love_doctor @ 15/08/2007) QUOTE (yakird @ 15/08/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 15/08/2007) אני באאאאאאאאאאאאאא 😁 ...כנראה 🙄 חח
אתה מוזמן לבוא איתי.
מי מכם יבריז? שניכם? 😁
אל תדאג 😊
QUOTE (Nir_1988 @ 15/08/2007) אני באאאאאאאאאאאאאא 😁 ...כנראה 🙄 חח
יאאאא נירווש איזה כייף
התגעגעתי מלא 😊
QUOTE (yakird @ 15/08/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 15/08/2007) אני באאאאאאאאאאאאאא 😁 ...כנראה 🙄 חח
אתה מוזמן לבוא איתי.
וואלה אחי?
אז אתה בא בסוף?
סבבהההההה...
אבל קודם שזה יהיה 100 אחוז שאני בא,
הכל עוד יכול להשתנות..
שזה יהיה בטוח אז אני יגיד,בטח אני אדע מחר,
בכל מקרה תודה אחי..
אתה לוקח עוד מישהו?
מיכלי-חחחחח כפרה עלייךךךךךךךךךך
זה 99 אחוז שאני בא,זה יכול עוד להשתנות מקווה שלא..חח
מווואההה
מורני--חח נראה עוד לא בטוח כמו שאמרתי למיכל זה 99 אחוז,רוב בסיכווים שכן
אבל הכל יכול להשתנות...מת עלייךךך!
שנינושששש-גם אני התגעגעתייי יפיופההה,מקווה שאם אני אבוא בטוח אז נפגש..
מוואהההה