QUOTE (yakird @ 14/08/2007) 😁 טוב נו...
תבוא תבוא
למרות שאתה כבר תפוס חח...למירב 😛 😛 😛
סתם סתם
באמת תבוא,חבל לפספס,
הרבה רוצים(בעיקר רוצות) לראותך ! 😊
QUOTE (רגייי @ 14/08/2007) QUOTE (yakird @ 14/08/2007) 😁 טוב נו...
תבוא תבוא
למרות שאתה כבר תפוס חח...למירב 😛 😛 😛
סתם סתם
באמת תבוא,חבל לפספס,
הרבה רוצים(בעיקר רוצות) לראותך ! 😊
חח תודה נשמה :]
QUOTE (yakird @ 14/08/2007) QUOTE (רגייי @ 14/08/2007) QUOTE (yakird @ 14/08/2007) 😁 טוב נו...
תבוא תבוא
למרות שאתה כבר תפוס חח...למירב 😛 😛 😛
סתם סתם
באמת תבוא,חבל לפספס,
הרבה רוצים(בעיקר רוצות) לראותך ! 😊
חח תודה נשמה :]
חח על מה?.. 😂
סתם
בכייף 😁
העיקר תבוא 😊
וזהו..(=
QUOTE (yakird @ 14/08/2007) אני כנראה לא בא בסוף.
יופי 😊
QUOTE (yakird @ 14/08/2007) 😁 טוב נו...
אור - חחחחח... 😂
מה?😛
ואתה זונת צומי קטנה!!! חחחח
גם אני לא בא (יאלללה תנו תנו בצומי :])
QUOTE (love_doctor @ 14/08/2007) QUOTE (yakird @ 14/08/2007) 😁 טוב נו...
אור - חחחחח... 😂
מה?😛
ואתה זונת צומי קטנה!!! חחחח
גם אני לא בא (יאלללה תנו תנו בצומי :])
😁 חחחחחחחחח אני זונת צומי?
סתכל כמה דפים אחורה 😛
QUOTE (love_doctor @ 14/08/2007) QUOTE (yakird @ 14/08/2007) 😁 טוב נו...
אור - חחחחח... 😂
מה?😛
ואתה זונת צומי קטנה!!! חחחח
גם אני לא בא (יאלללה תנו תנו בצומי :])
בשבילך אור
יאאאאאאאאאאאאא תבואאא מה הבנות יעשו בלעדייך חרמני קטן
QUOTE (yakird @ 14/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 14/08/2007) QUOTE (yakird @ 14/08/2007) 😁 טוב נו...
אור - חחחחח... 😂
מה?😛
ואתה זונת צומי קטנה!!! חחחח
גם אני לא בא (יאלללה תנו תנו בצומי :])
😁 חחחחחחחחח אני זונת צומי?
סתכל כמה דפים אחורה 😛
לא אמרתי שאני לא 😁
מה הבנות יעשו בלעדי?? ישארו יבשות 😉
דיייי אור אל תעשה לנו את זה תבואאא 😢
חחחח
ואני אומר שצריך לפתוח כאן קהילה צבעונית לאור ויקיר...
QUOTE (lovey_love @ 14/08/2007) דניס, אתה מקנא שאתה לא בליגה?!
אני יגיד לך מי בליגה שלנו:
מיכלוש, ליאורקוש, גל, אופיר, נהיר, אליאור ואני😊
ונראה לי שלא שכחתי אפפחד..😁
(ולכל מי שהולך להעיר עכשיו שאין ליגה ושאני חשה- זה ב צ ח ו ק ! אז שלא תבינו לא נכון חבר'ה.. כולכם שווים.. חח כמו המשפט "כולם שווים, אבל יש שווים יותר.." חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח)
איזה ליגה ואיזה נעליים... לא רואים אותך ממטר 😁
אולי הליגה הלאומית לסוחרי סמים מאולטרים
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 15/08/2007) QUOTE (lovey_love @ 14/08/2007) דניס, אתה מקנא שאתה לא בליגה?!
אני יגיד לך מי בליגה שלנו:
מיכלוש, ליאורקוש, גל, אופיר, נהיר, אליאור ואני😊
ונראה לי שלא שכחתי אפפחד..😁
(ולכל מי שהולך להעיר עכשיו שאין ליגה ושאני חשה- זה ב צ ח ו ק ! אז שלא תבינו לא נכון חבר'ה.. כולכם שווים.. חח כמו המשפט "כולם שווים, אבל יש שווים יותר.." חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח)
איזה ליגה ואיזה נעליים... לא רואים אותך ממטר 😁
אולי הליגה הלאומית לסוחרי סמים מאולטרים
דניס?
אל תדבררר ככה אלי 😠
ואם אתה לא רואה אותי, לב לבדיקת עיינים😁
ואתה, גם לא בליגה הרגילה- שכולם שמה.
כי אתה אפילו לא באת פעם שעברההה!!
ואגב, צודק לגבי יקיר ואור.
אור- בבקשה, בבקשה, בבקשה תבוואאא,
מה אני יעשה בלעדיך?!
דיי, אני ימותת! אתה חייב לבוא.
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז!
ויקיר- אתה יותר ממוזמן לבוא.
אבל אם אתה לא רוצה- בעיה שלךךך!! חח
אתה מפסיד לראות אותנו 😂
סתם סתם, תבווואא!! אני מתה לראות אותך!!
ולדעת מי אתההה.!!
QUOTE (lovey_love @ 15/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 15/08/2007) QUOTE (lovey_love @ 14/08/2007) דניס, אתה מקנא שאתה לא בליגה?!
אני יגיד לך מי בליגה שלנו:
מיכלוש, ליאורקוש, גל, אופיר, נהיר, אליאור ואני😊
ונראה לי שלא שכחתי אפפחד..😁
(ולכל מי שהולך להעיר עכשיו שאין ליגה ושאני חשה- זה ב צ ח ו ק ! אז שלא תבינו לא נכון חבר'ה.. כולכם שווים.. חח כמו המשפט "כולם שווים, אבל יש שווים יותר.." חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח)
איזה ליגה ואיזה נעליים... לא רואים אותך ממטר 😁
אולי הליגה הלאומית לסוחרי סמים מאולטרים
דניס?
אל תדבררר ככה אלי 😠
ואם אתה לא רואה אותי, לב לבדיקת עיינים😁
ואתה, גם לא בליגה הרגילה- שכולם שמה.
כי אתה אפילו לא באת פעם שעברההה!!
ואגב, צודק לגבי יקיר ואור.
אור- בבקשה, בבקשה, בבקשה תבוואאא,
מה אני יעשה בלעדיך?!
דיי, אני ימותת! אתה חייב לבוא.
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז!
ויקיר- אתה יותר ממוזמן לבוא.
אבל אם אתה לא רוצה- בעיה שלךךך!! חח
אתה מפסיד לראות אותנו 😂
סתם סתם, תבווואא!! אני מתה לראות אותך!!
ולדעת מי אתההה.!!
ואת לא היית בכל המפגשים שאני כן הייתי😊
שעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעקט 😁
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 15/08/2007) QUOTE (lovey_love @ 15/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 15/08/2007) QUOTE (lovey_love @ 14/08/2007) דניס, אתה מקנא שאתה לא בליגה?!
אני יגיד לך מי בליגה שלנו:
מיכלוש, ליאורקוש, גל, אופיר, נהיר, אליאור ואני😊
ונראה לי שלא שכחתי אפפחד..😁
(ולכל מי שהולך להעיר עכשיו שאין ליגה ושאני חשה- זה ב צ ח ו ק ! אז שלא תבינו לא נכון חבר'ה.. כולכם שווים.. חח כמו המשפט "כולם שווים, אבל יש שווים יותר.." חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח)
איזה ליגה ואיזה נעליים... לא רואים אותך ממטר 😁
אולי הליגה הלאומית לסוחרי סמים מאולטרים
דניס?
אל תדבררר ככה אלי 😠
ואם אתה לא רואה אותי, לב לבדיקת עיינים😁
ואתה, גם לא בליגה הרגילה- שכולם שמה.
כי אתה אפילו לא באת פעם שעברההה!!
ואגב, צודק לגבי יקיר ואור.
ואת לא היית בכל המפגשים שאני כן הייתי😊
שעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעקט 😁
אררר לא הייתי בפורום אזזז 😠
מאז שאני פה, היה רק מפגש אחד, ובאתייי!!
אז זה לא אומר!!
ולא, לא רוצה להיות בשקעעעטטט!!
חחחח אני מתה עליך😁