דניס, אתה מקנא שאתה לא בליגה?!
אני יגיד לך מי בליגה שלנו:
מיכלוש, ליאורקוש, גל, אופיר, נהיר, אליאור ואני😊
ונראה לי שלא שכחתי אפפחד..😁
(ולכל מי שהולך להעיר עכשיו שאין ליגה ושאני חשה- זה ב צ ח ו ק ! אז שלא תבינו לא נכון חבר'ה.. כולכם שווים.. חח כמו המשפט "כולם שווים, אבל יש שווים יותר.." חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח)
QUOTE (lovey_love @ 13/08/2007) דניס, אתה מקנא שאתה לא בליגה?!
אני יגיד לך מי בליגה שלנו:
ליאורקוש, גל, אופיר, נהיר, אליאור ואני😊
ונראה לי שלא שכחתי אפפחד..😁
(ולכל מי שהולך להעיר עכשיו שאין ליגה ושאני חשה- זה ב צ ח ו ק ! אז שלא תבינו לא נכון חבר'ה.. כולכם שווים.. חח כמו המשפט "כולם שווים, אבל יש שווים יותר.." חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח)
יאויאואיאויאואיאויא
ומה איתי 😯 😢 😢
ככה שוכחת אין בעיה
מיכל ומורן?!
אתם בליגה אחרתת!!
לא הייתם בליגה הזאתיי!!
אתה בליגה שמעל הליגה הזווו!!
כי אתם הייתם רק איתתייי!!
ורק בנותת!
(בלי לספור את עידן.. חח)
^^^
חחח אז אני ב2 ליגות
אני הייתי שמה איתך "שאכלנו"
אפילו תמונות יש לי שמה
ככה את לא זוכרת אותי באמת לא יפה \\=
ארר סורייי שכחתתתייי..
אז כן, שנינו נמצאות בשני ליגותתת😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בר מישהי פה צוחקת עליי?!
קבלי מכות חכי חכי נטפל בך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בר מישהי פה צוחקת עליי?!
קבלי מכות חכי חכי נטפל בך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זהו הסתבכת עם גבר גבר 😉 חדרה שליטה , זה המאפיה מחו"ל 😛
על איזה ליגה אתם מדברים..?!
זה לא פייררר..לא הייתי במפגש הקודם😢
QUOTE (lovey_love @ 13/08/2007) [b]דניס, אתה מקנא שאתה לא בליגה?!
אני יגיד לך מי בליגה שלנו:
מיכלוש, ליאורקוש, גל, אופיר, נהיר, אליאור ואני😊
ונראה לי שלא שכחתי אפפחד..😁
הלו הלו?שכחת אותיייייי!!!!!!!!!!!!!!! גמני בחתימה שלך 😛😛😛
נאפי- לא צוחקת צוחקת.. חח רק קצת צוחקת.. חח
ומה את רוצה, את בליגה במובחרת, אני את ומיכלוש😊
(אם נצרף את עידן, אז הליגה תיהרס.. כי בנים תמיד הורסים הכל..
אז הליגה זו ליגה בלי בנים!!)
אור- לא הסתבכתי. היא אחותתתייי!
אחיות תמיד רבות בצחוקיייםם!!
ואגב, אתה מחדרה?!
ורג'י- לא היית בסוף המפגש..
את יכולה להצטרף לליגה הפעם😊 חחחחחחחחחחחחחחחחח
למרות שאת איכותית כמו כל שאר הליגה😁
(אשכרה מיונים לליגה..)
ועדי- תישארי עד הסוף במפגש הזה.. חח
חחחחחחחחחחחח בחייי שאתם הכככי חמודים בעולםם (:
בשבילי? כולכם ליגה ..
3>
^^ גם בשבילי😊
אבל יש ליגת בסיס, שזה כולם.
ואז ליגה ברמה קצת גבוהה יותר- זה מיכלוש, ליאורקוש, אני, אופיר, גל, נהיר ואליאור.
ואז יש את ה- ל י ג ה ה מ ו ב ח ר ת - מורני, מיכלוש ואני😊
"כל בני האדם שווים, אבל יש שווים יותר"
חחחחחחחחחחחח
תאמינו לי שאנחנו פורום
של סטלנים
אבל מה רע בזה 😛
חחחחחח
אין עלינו בשום מקוווום!
חופשי פורום של חולי נפש
יאללה חזרה לנושא האשכול
ואור אל תתעסק אחרת תתרסק חחחחחחחחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*