מאיפה את באה..?ואיך את באה..?
^^^^
זאתי הבעיה שעדין אין לי מושג
אבל בכללי נגיד ואני יצא מהבית
איפה שאני גרה [בקעת הירדן]
אני באה ב-2 אוטובוסים ישר לעזראלי
אני יוצאת באיזה 7:30 ומגיעה ב12:40 +
אני יודעת שזה נשמע הזוי
אבל הקו השני שאני אסע בו [בתקווה ואני אצא מהבית]
נכנס לכל חור אפשרי שיש
אההה את זו שגרה בחו"לללללל
חחחחח😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחח כן
אני גרה בחו"ל 😁 [באמת]
מי ספר לך ???
QUOTE (עדידוש-177 @ 12/08/2007) את חחחח..
^^^^^^^^
אניייייייייייייייייייייי 😮
זכור לי ולא זכור לי
חחח מוזר
מאמי דברי איתי בפרטי
לפני שמשהו ירצה לאכול אותנו 😛
QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 12/08/2007) את חחחח..
^^^^^^^^
אניייייייייייייייייייייי 😮
זכור לי ולא זכור לי
חחח מוזר
מאמי דברי איתי בפרטי
לפני שמשהו ירצה לאכול אותנו 😛
אני רוצה לאכול את שתיכן בלי קשר חחח 😉
QUOTE (love_doctor @ 12/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 12/08/2007) את חחחח..
^^^^^^^^
אניייייייייייייייייייייי 😮
זכור לי ולא זכור לי
חחח מוזר
מאמי דברי איתי בפרטי
לפני שמשהו ירצה לאכול אותנו 😛
אני רוצה לאכול את שתיכן בלי קשר חחח 😉
😮
אתה בטוח ???
😁 😁
מקווה להגיע (:
כנראה אני באותו תאריך בסביבה עם חברות בת"א..
אז גם אם לא יצא לי להישאר , אני אקפוץ להגיד שלום (:
QUOTE (שחר!לה @ 12/08/2007) מקווה להגיע (:
כנראה אני באותו תאריך בסביבה עם חברות בת"א..
אז גם אם לא יצא לי להישאר , אני אקפוץ להגיד שלום (:
יוופייידו
ואז נקשור אותכן לספספלים
ולא תצליחו לברוח 😛
QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 12/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 12/08/2007) את חחחח..
^^^^^^^^
אניייייייייייייייייייייי 😮
זכור לי ולא זכור לי
חחח מוזר
מאמי דברי איתי בפרטי
לפני שמשהו ירצה לאכול אותנו 😛
אני רוצה לאכול את שתיכן בלי קשר חחח 😉
😮
אתה בטוח ???
😁 😁
😁 בטוח במאה אחוז.
יייייששש..
בתנאי שאתה בוכה איתייי..😛(אם הבנת) חחחח...
ואח"כ אתם הולכים לפארק הירקון..?!?!
אבל יש רכבת וזה לא..?
מי בא מאיזור חיפה?
חח חוץ מאושרת?
יאללההה אנשיםםםם מי שעוד לא אמר שהוא בא שיגיד! בוא נעשה מפגש ענקקקי 😁
ומי שמבריז הפעם דיר באעללקקקק חח
+-אזהרה לציבור הרחב- לא לבוא עם בגדים בהירים, ועדיף גם להביא בגדים להחלפה-+
QUOTE (limaori @ 13/08/2007) מי בא מאיזור חיפה?
חח חוץ מאושרת?
אשכנזייה אני הורגת אותך אל תקראי לי אושרת
אני יודעת שאלעד כנראה בא והוא מטירה
וברוש כנראה באה זה במסע שיכנועים
וחוץ מי זה את באה ב-4 לא?
ומי שמהקריות אני נוסעת ממוצקין תצטרפו אליי