QUOTE (15PrInCeSs @ 12/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 12/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/08/2007) איך אני יזהה את כולםם ואו אוו 30 איש חחח
אני הכי גמד מבין הבנים
תחפשי בחורים בין המרצפות
נאפי שטוחה עם שיער בגודל מכונית מתולתל
מיכל יושבת בצד בשקט (וכשהיא פותחת ת'פה וא וא)
נהיר שחיף
קיצרר תשאלי!!!
אני מכירה את מורניי!!
ואת נהירר..
חחחחחחחח כן רק אני ישאל.. 😂
בואי אלי ניתן לך יד ונעביר אותך אחד אחד :]
ועזבו ת'מדבקות אינעל אוחטוק הרי במילא חצי לא יבואו וחצי אחריםי בואו בלי לתכנן
וזה פאדיחה להסתובב עם זה בעזריאלי!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אור לך ת-דיין חחחחחח זבללל
מני-ק חכה חכה מה אתה הולך לקבל
אתה לא יודע עם מי יש לך עסק אאאאאאאאא
חחחחחחחח תיזהררררררררררר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מוררן?
מה קרה עם השפה שלך?
למה לקלל?..חחחחח
תיהי בריאה חמודה שלי!
😊
QUOTE (love_doctor @ 12/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/08/2007) איך אני יזהה את כולםם ואו אוו 30 איש חחח
אני הכי גמד מבין הבנים
תחפשי בחורים בין המרצפות
נאפי שטוחה עם שיער בגודל מכונית מתולתל
מיכל יושבת בצד בשקט (וכשהיא פותחת ת'פה וא וא)
נהיר שחיף
קיצרר תשאלי!!!
חחחחחחחחח
אור אם התכוונת אלי הרגת אותי 😁 😁
חחחחחחחח הרגתם אותי חחח קרועים.
QUOTE (love_doctor @ 12/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 12/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 12/08/2007) איך אני יזהה את כולםם ואו אוו 30 איש חחח
אני הכי גמד מבין הבנים
תחפשי בחורים בין המרצפות
נאפי שטוחה עם שיער בגודל מכונית מתולתל
מיכל יושבת בצד בשקט (וכשהיא פותחת ת'פה וא וא)
נהיר שחיף
קיצרר תשאלי!!!
אני מכירה את מורניי!!
ואת נהירר..
חחחחחחחח כן רק אני ישאל.. 😂
בואי אלי ניתן לך יד ונעביר אותך אחד אחד :]
ועזבו ת'מדבקות אינעל אוחטוק הרי במילא חצי לא יבואו וחצי אחריםי בואו בלי לתכנן
וזה פאדיחה להסתובב עם זה בעזריאלי!
לא נותת יד לזרים 😊
רגינה זה בצחוק מאמיי
ובגלל זה צינזרתי הוא מבין אותי
זה ביני לבין אור חחח רק הוא מבין מה שכתוב שם
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חבר'ה תפסיקו לסטות מהנושא טוב?😉
חחח
אופירי ימצחיקולה
הוספת אותי
וזה לא הכי הכי בטוח שאני באה
כאילו רוב הסיכוים שכן
חחח תשאירי אותי רשומה [=
אני נוסעת ברכבת מאשקלון..לת"א השלום נכון..?.
ומי יחכה לי כשאני יורדת מהרכבת..?אני לא יודעת איך מגיעים..
QUOTE (עדידוש-177 @ 12/08/2007) אני נוסעת ברכבת מאשקלון..לת"א השלום נכון..?.
ומי יחכה לי כשאני יורדת מהרכבת..?אני לא יודעת איך מגיעים..
כן מאמי בדיוק כמו שכתבת
וזה הכי קל שבעולם להגיע
את עולה לקומה האחרונה
אין לך מה לפספס
כי הקומה האחרונה זה הכל מרפסת
ואני מאמינה שכבר משהו יחכה שמה
[לי אין מושג עדין מה קורה איתי כן מגיעה לא מגיעה
ואם מגיעה אז מתי בכלל]
אז אני לא ניראה לי יוכל לחכות לך!!
אבל זה לא מסובך יפיופה!!
זה סתפ נשמע ככה
אפילו אופירי הסתדרה 😁
לא רוצה סתם להסתכן ולהדפק חחח..
QUOTE (עדידוש-177 @ 12/08/2007) לא רוצה סתם להסתכן ולהדפק חחח..
את לא מסתכנת ולא נדפקת
רוב הסיכוים שאני מגיעה
מתי את יוצאת ?
אינלי מושגג..אני צריכה לבדוקק..
אבל בסביבות 12..
^^^^
שזה אומר שיש סיכוי שנגיע יחד
אין לך ממה לפחד באמת
זה פחות מסובך ממה שהכנסת לעצמך לראש
אני מבטיחה לך!!!!