QUOTE (love_doctor @ 10/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 10/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 10/08/2007) ^^^^
אור אתה חייב חברה!!!
תשמע לי 😁
חחחחחח נכון 😂
ספרו לי על זה
תזרעו תזרעו מלח על הפצעים 😢
לא , לא התכוונתי לפגוע!!
בצחוק כזה אתה יודע נווו
אתה מדהים אתה באמת!!!!!
חיווך מיייד
אווהבת!
אני בא קיבלתי חופש מהצבא.....
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 10/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 10/08/2007) ^^^^
אור אתה חייב חברה!!!
תשמע לי 😁
לא הוא צריך טיפול נפשי...
גמאני חושבת..
ולא בצחוק. 😉
הקפצתי בכוונה שכולם יראו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם שאני יראה ? 😛
אנשים אתם מסכימים לי לבוא ? 😁
^ חח חמודה
ברוררררר כולם באים !!
QUOTE (lovey_love @ 11/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 10/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 10/08/2007) ^^^^
אור אתה חייב חברה!!!
תשמע לי 😁
לא הוא צריך טיפול נפשי...
גמאני חושבת..
ולא בצחוק. 😉
לצערי אני נאלץ להסכים איתכן :[
QUOTE (the_doctor @ 11/08/2007) אני בא קיבלתי חופש מהצבא.....
ישששששש😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עוד שבוע בדיוק 😊))))))))))))))))))))
שבוע ויום😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 12/08/2007) שבוע ויום😊
ייאאאוו 😮
איך אני מתרגשת..!! כל כך התגעגעתי..
נהיר, אתה מוכן לשיחזור של מלחמת מים? 😛
אני ואופירי נכסח אותך 😁 חח
אוהבת המון..
מואהה
תוסיפיו היכן זה מתקיים למקרה שמישהו כמוני לא יודע
^^
גלו'ש
זה יהיה בעזריאלי-קניון (תל-אביב)
בגג
QUOTE (Irreplacable @ 12/08/2007) QUOTE (נאפי @ 12/08/2007) שבוע ויום😊
ייאאאוו 😮
איך אני מתרגשת..!! כל כך התגעגעתי..
נהיר, אתה מוכן לשיחזור של מלחמת מים? 😛
אני ואופירי נכסח אותך 😁 חח
אוהבת המון..
מואהה
תעשו טובה,
והפעם כשאתם עושים מלחמת מים,
תוודאו שאני, מיכלי ומורמני שמה..
טוב?
פעם שעברה בדיוק פספסנו והיה עצוב ממש😢
ומיכלי- מה זאת אומרת "אתם מרשים לי לבוא?"
מה זאת השאלה הזו?!??!!?!
זה אפילו לא שאלללה!!
אנחנו לא מרשים לך לא לבוואאא!!
אני מתה לראות אותך כבררר!!
ולתת לך ולמורני חיבוקקק ע-נ-ק-י-!
יוואוו אני מתרגשת😊
QUOTE (lovey_love @ 12/08/2007) QUOTE (Irreplacable @ 12/08/2007) QUOTE (נאפי @ 12/08/2007) שבוע ויום😊
ייאאאוו 😮
איך אני מתרגשת..!! כל כך התגעגעתי..
נהיר, אתה מוכן לשיחזור של מלחמת מים? 😛
אני ואופירי נכסח אותך 😁 חח
אוהבת המון..
מואהה
[b]תעשו טובה,
והפעם כשאתם עושים מלחמת מים,
תוודאו שאני, מיכלי ומורמני שמה..
טוב?
פעם שעברה בדיוק פספסנו והיה עצוב ממש😢
חחח ברור מאמי שלי.
זה לא יהיה כיף בלעדיכם. 😊
אוהבת המון..
מואהה