לקחתם תקטע של המיים ברצינו?
אנ ימזהירה דיר באלק יהיה עלי טיפה .... אחרי המפגש אני עוד צריכה ללכת למקומות אחרים חח אני רוצה להישאר יבשה.!
QUOTE (15PrInCeSs @ 13/08/2007) לקחתם תקטע של המיים ברצינו?
אנ ימזהירה דיר באלק יהיה עלי טיפה .... אחרי המפגש אני עוד צריכה ללכת למקומות אחרים חח אני רוצה להישאר יבשה.!
שמעי מאמי בחורה לא יכולה להיות ליידי יבשה
תשאלי אפילו את נאפי 😂
QUOTE (love_doctor @ 13/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 13/08/2007) לקחתם תקטע של המיים ברצינו?
אנ ימזהירה דיר באלק יהיה עלי טיפה .... אחרי המפגש אני עוד צריכה ללכת למקומות אחרים חח אני רוצה להישאר יבשה.!
שמעי מאמי בחורה לא יכולה להיות ליידי יבשה
תשאלי אפילו את נאפי 😂
חחחחחח
מה עשית מעצמך?
נשבעת שאני ישאר יבשה 😊
שיט..
דווקא שרציתי ללבוש לבן..
טוב נו..נשנה תתכנונים
מי שמבריז מרגיז😊
אור כפרה עלייך חרמן שלי חחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lidorushit @ 04/08/2007) QUOTE (י-ע-ל @ 04/08/2007) יום לפני היום הולדת שלי 😊 אולי.
חחח גם לאמא שלי יש בתאריך שלך D:
חחחח גם לאחי😉
QUOTE (karnusha_167 @ 13/08/2007) QUOTE (lidorushit @ 04/08/2007) QUOTE (י-ע-ל @ 04/08/2007) יום לפני היום הולדת שלי 😊 אולי.
חחח גם לאמא שלי יש בתאריך שלך D:
חחחח גם לאחי😉
יעלי תודיעי אם כן צריך עוגה!! (לא לפנים חיחיחי)
יעלי את מגיעה ???
באמת תגידי לנו
[אני בכלל לא יודעת מה קורה איתי]
מוריה16 גם באההה..למי שמכיר..!!
אנחנו באות ביחדד..😊
ולא עניתם לללייייייייייי..
אתם הולכים אח"כ לפארק הירקון??
עד מתי?
נספיק בכלל להגיע אח"כ לרכבת?
QUOTE (עדידוש-177 @ 13/08/2007) עד מתי?
נספיק בכלל להגיע אח"כ לרכבת?
תלכו כשתרצו... לא חיב להשאר עד הסוף
^^ בדיוק.
כולם נושרים לאט לאט,
עד שנשארים רק ה"ליגה" של הפורום.. 😁
- כלומר, החבר'ה האחרונים מהמפגש שעבר.. 😁
מתה עליכם, בובים😊
אור- אני לא מתכוונת להתרטב.
זה אפשרי ביותר.
מקסימום הולכים למקום אחר לקצת זמן..
אי\ה ליגה ואיזה נעליים אני לא הייתי שם אז לא נחשב😊