קניון עזריאלי,תל-אביב
בגג
בשעה 1 בצהריים
פאק אין לי רכבת עד 1 ]]]]]]]]]]]]]]]]=
QUOTE (Asaf_my_life @ 16/08/2007) פאק אין לי רכבת עד 1 ]]]]]]]]]]]]]]]]=
תבואי ב2
גם ב10 בלילה כולם יהיו שם.
QUOTE (Asaf_my_life @ 16/08/2007) פאק אין לי רכבת עד 1 ]]]]]]]]]]]]]]]]=
אהה מז"א אין רכבת ?
איפה את גרה ?
וכמו שאור כבר אמר לך
אל דאגה תבואי אפילו ב-2
QUOTE (--בובית--10 @ 16/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 16/08/2007) פאק אין לי רכבת עד 1 ]]]]]]]]]]]]]]]]=
אהה מז"א אין רכבת ?
איפה את גרה ?
וכו שניר כבר אמר לך
אל דאגה תבואי אפילו ב-2
לא ידעתי שיש לי שם שני...
נגיד
QUOTE (love_doctor @ 16/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 16/08/2007) QUOTE (Asaf_my_life @ 16/08/2007) פאק אין לי רכבת עד 1 ]]]]]]]]]]]]]]]]=
אהה מז"א אין רכבת ?
איפה את גרה ?
וכו שניר כבר אמר לך
אל דאגה תבואי אפילו ב-2
לא ידעתי שיש לי שם שני...
נגיד
סורי סורי סורי
בדיוק דברתי עם ניר
ה' אפילו לא שמתי לב
צטערת שיניתי
אתה אפילו לא שמת לב לזה
כי תמיד היה כתוב אור
נכון ??
יופי אוווהבת!
😁
קורלי איך אין רכבת עד 1?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אופפפפ מתי אני יעבור כבר תיאוריה חחח
אני רוצה לנהוגגגגגגגגגג
שונאת לנסוע לת"א בתחבורה ציבוריתתתתתת
QUOTE (15PrInCeSs @ 17/08/2007) אופפפפ מתי אני יעבור כבר תיאוריה חחח
אני רוצה לנהוגגגגגגגגגג
שונאת לנסוע לת"א בתחבורה ציבוריתתתתתת
עדיף שתסעי בתחבורה ציבורית:>
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 17/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 17/08/2007) אופפפפ מתי אני יעבור כבר תיאוריה חחח
אני רוצה לנהוגגגגגגגגגג
שונאת לנסוע לת"א בתחבורה ציבוריתתתתתת
עדיף שתסעי בתחבורה ציבורית:>
כן אה אשכרה...פשוט סיוט לסוע בתל אביב ברכב :\
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 17/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 17/08/2007) אופפפפ מתי אני יעבור כבר תיאוריה חחח
אני רוצה לנהוגגגגגגגגגג
שונאת לנסוע לת"א בתחבורה ציבוריתתתתתת
עדיף שתסעי בתחבורה ציבורית:>
אי דונט ואנטטטטטטטטטט
אני מרגישה פה זילזול משהו 😊
QUOTE (15PrInCeSs @ 17/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 17/08/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 17/08/2007) אופפפפ מתי אני יעבור כבר תיאוריה חחח
אני רוצה לנהוגגגגגגגגגג
שונאת לנסוע לת"א בתחבורה ציבוריתתתתתת
עדיף שתסעי בתחבורה ציבורית:>
אי דונט ואנטטטטטטטטטט
אני מרגישה פה זילזול משהו 😊
לא, פשוט להכנס לת"א עם אוטו זה פול פקקים, זה כאב ראש, זה עצבים
זה בעיות חניה מטורפות (מי שבא ברכב לעזריאלי משלם 10 שקל לשעה לדעתי או משהו כזה).
שום זלזול, אין חכם כבעל נסיון.
יאללה יום שנייי..מחכה לזה כבררר=]=]
אני יוצאת ב12 וחמישה..ומגיעה ב1 וחמישה..=]