555 הודעות!
איזה כיף לעשות ספאם היום מורן לא תוכל להגיד לי כלום
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אווווווווווווופ אני לא באה בסוף למפגש 😢
מעצבןןן 😠
כל כך רציתי לבוווא..
QUOTE (loisana11 @ 20/08/2007) אווווווווווווופ אני לא באה בסוף למפגש 😢
מעצבןןן 😠
כל כך רציתי לבוווא..
גם אנייייייייייייייייייייייי
אני יהיה בעזריאלי מ11 ככה ..
מקווה לראות מישהו שמה עד 1 (:
יאלללה הקדמתי תרכבת כול באים מוקדם {:
אוהבתבתבתתבבתבתבתת =]
חחחחחחחחחחחחחחחח אלעד תיזהררררררר
ממניייייייייייייייי אני רואה אותך היום
שלא יווצר מצב שאני צריכה לטפל בך😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בקיצור איחרתי תרכבת ל1 ועשרה עד 1 וחצי..
נאפיקה אני מרימה אליך צלצול אני ממש לא רוצה להיאבד שם {:
בסביבות 3 אני שמה.
אני וגל בפלאפונים...
ניר תתחבררררררררררררררררררר ]=
אמממ אני יוצא עוד כמה דקות... יאללה בלגן😊
אוף אני יואת רק עד שעה
כוסעמו
QUOTE (yakird @ 19/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 19/08/2007) QUOTE (מזי__ @ 19/08/2007) קיצר, תוסיפו אותי כי אני באה עם ידיד מדהים =]
Uמה עם איזה ידידה מדהימה לרווקים שבינינו??????
מחזק.
מחזק בשנית...
רק אני יוצא ב12 וחצי? איזה תענוג :]
רק יוצאת 12 וחצי מנצרת עלית? חחחחחח
עד שאני יגיע לכפ"ס ועד שאני יגיע עם רכבת לת"א..פפפפפפפפפפ
תתקשרו לבדר אותי😁
ואווואוו אני אוכל להגיע רק בסביבות 3 וחצי 4.. 😊