נאפי מתעצבנת שאת ם מנהלים שיחות 😛
הלך עליך מורן זהלא ילך :]
היה מצחיק היה מגניב :] :]
אור אניע וד חייב לך מסג' חחחח סורי שלא הספקתי ידי היו עמוסות 😂
איי איי יאלה מצידי ב28 לחודש עוד מפגש :] יום שלישי כמה ימים לפני הביתספר
יאא כן תעשו עוד מפגש.. הפעם אני מקווה להגיע..
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
אין, נשבעת שאתה מקסים!!
היה לי ממש כיף איתך!
QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
אין, נשבעת שאתה מקסים!!
היה לי ממש כיף איתך!
קארין תעשי לי תפוגזר סחוט עם קצת תמר סחוט.
אבל באמצע הפארק!
מקסימים כולכם
רוצה עוד מפגש
עם אמא מורן ואבא נהיר
QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) נאפי מתעצבנת שאת ם מנהלים שיחות 😛
הלך עליך מורן זהלא ילך :]
היה מצחיק היה מגניב :] :]
אור אניע וד חייב לך מסג' חחחח סורי שלא הספקתי ידי היו עמוסות 😂
איי איי יאלה מצידי ב28 לחודש עוד מפגש :] יום שלישי כמה ימים לפני הביתספר
חעחעחעחעחעחע
אור יש לנו ש ב י ת ה!!!
אנחנו עוד נחגוג איתך!!!
ותיזהר אני יכניס אותך לקרבי!!
ואנישם כבר ניראה לי אני אשלח
לכל אחד את התמונות שלו
ואם תרצו תשלחו לנהיר שיעלה . . .
או שאני אקבל אישור אם אפשר לעלות
את התמונה או לא
ת ח ל י ט ו !
התמונות [במצלמה] ניראות מדהימות
אני לא מבינה מה כל השושו הזה!!
אני לא שולחת תמונות שיצוא מפדחות או
מביכות וכאלה
אבל מה שבא לכם!!
וגם עם אור הקרציה שניג'ס שאני יוסיף אותו D=
QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) נאפי מתעצבנת שאת ם מנהלים שיחות 😛
הלך עליך מורן זהלא ילך :]
היה מצחיק היה מגניב :] :]
אור אניע וד חייב לך מסג' חחחח סורי שלא הספקתי ידי היו עמוסות 😂
איי איי יאלה מצידי ב28 לחודש עוד מפגש :] יום שלישי כמה ימים לפני הביתספר
חעחעחעחעחעחע
אור יש לנו ש ב י ת ה!!!
אנחנו עוד נחגוג איתך!!!
ותיזהר אני יכניס אותך לקרבי!!
כן ואז הפורום יוצף בבכי כל 21 שאני אחזור.
QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
אין, נשבעת שאתה מקסים!!
היה לי ממש כיף איתך!
קארין תעשי לי תפוגזר סחוט עם קצת תמר סחוט.
אבל באמצע הפארק!
יאללה, בכיף.
מצידי לעשות לך דוכן מיצים שלם. באמצע הפארק!! 😁
QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) נאפי מתעצבנת שאת ם מנהלים שיחות 😛
הלך עליך מורן זהלא ילך :]
היה מצחיק היה מגניב :] :]
אור אניע וד חייב לך מסג' חחחח סורי שלא הספקתי ידי היו עמוסות 😂
איי איי יאלה מצידי ב28 לחודש עוד מפגש :] יום שלישי כמה ימים לפני הביתספר
חעחעחעחעחעחע
אור יש לנו ש ב י ת ה!!!
אנחנו עוד נחגוג איתך!!!
ותיזהר אני יכניס אותך לקרבי!!
ואנישם כבר ניראה לי אני אשלח
לכל אחד את התמונות שלו
ואם תרצו תשלחו לנהיר שיעלה . . .
או שאני אקבל אישור אם אפשר לעלות
את התמונה או לא
ת ח ל י ט ו !
התמונות [במצלמה] ניראות מדהימות
אני לא מבינה מה כל השושו הזה!!
אני לא שולחת תמונות שיצוא מפדחות או
מביכות וכאלה
אבל מה שבא לכם!!
כן כן מצויין!
QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
אין, נשבעת שאתה מקסים!!
היה לי ממש כיף איתך!
קארין תעשי לי תפוגזר סחוט עם קצת תמר סחוט.
אבל באמצע הפארק!
יאללה, בכיף.
מצידי לעשות לך דוכן מיצים שלם. באמצע הפארק!! 😁
טוב אני יודע שכולם יצפו לזה אבל אני חיייייייייב אני לא יכול להתאפק
תעשי לי דוכן מיץ אהבה 😁 😂 😛
סתם מאמי 😛 ת'אמת שבקיוסק לא היה תפוזים סחוט אחרת הייתי מביא לך בהפתעה על חשבוני :]
טוב התרגלתםםם
אם כבר..מפגש הבא אצליי..!!
או בחו"ל..חחחחחחחח(למי שהבין😛)
קבלו עידכון... זה היה המפגש האחרון... האנשים פה לא ממש מבינים צחוקים וחבל: )
ולילה טוב לכווווווווווווווווללללללללללללללם😊
QUOTE (עדידוש-177 @ 20/08/2007) טוב התרגלתםםם
אם כבר..מפגש הבא אצליי..!!
או בחו"ל..חחחחחחחח(למי שהבין😛)
סעמק אל תבאסי אותי
כולכם מבאסים
חוץ מזה עם הבעיות ניווט שלכם בחו"ל נראה לי נגיע לאיראן ישר לאחמדיניג'ד.
ויאלללה בואו יום שלישי שבוע הבא כולם לאשקלון לבית של עדי???
QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (love_doctor @ 20/08/2007) QUOTE (karin_only @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) קרין תעשי לי טוסט😊
יא יפיופה
אין, נשבעת שאתה מקסים!!
היה לי ממש כיף איתך!
קארין תעשי לי תפוגזר סחוט עם קצת תמר סחוט.
אבל באמצע הפארק!
יאללה, בכיף.
מצידי לעשות לך דוכן מיצים שלם. באמצע הפארק!! 😁
טוב אני יודע שכולם יצפו לזה אבל אני חיייייייייב אני לא יכול להתאפק
תעשי לי דוכן מיץ אהבה 😁 😂 😛
סתם מאמי 😛 ת'אמת שבקיוסק לא היה תפוזים סחוט אחרת הייתי מביא לך בהפתעה על חשבוני :]
חחחחחחחחחח מאמי. 😁
גם ככה כל השתיה הייתה על חשבונך. 😁