QUOTE (עדידוש-177 @ 20/08/2007) לא לא..
כולם באים לאשקלון..!
לאשקלון אין בעיה ((=
ואחרי זה לחו"ל 😛
QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 20/08/2007) לא לא..
כולם באים לאשקלון..!
לאשקלון אין בעיה ((=
ואחרי זה לחו"ל 😛
את מתפדחת להגיד שאת גרה בשטחים?... 🙄
חחחחח יא מנייאק דניס
אני באה להשכיב אותך לישון יאלהלהה למיטהה
אני לא מנייאק😢
ויאללה אני מחכה יפיופההה: )
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 20/08/2007) לא לא..
כולם באים לאשקלון..!
לאשקלון אין בעיה ((=
ואחרי זה לחו"ל 😛
את מתפדחת להגיד שאת גרה בשטחים?... 🙄
אני ממש לא מתפדחת
אבל אני לא חושבת
שהם יודעים כ"כ איפה זה יוצא ((=
ואני לא מ ת נ ח ל ת!!!!!!!!!
וגם אם כן מה קרה ?????
אבל אני לא
אני מתיישבת חוקית 😛
QUOTE (oshritsa @ 20/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 20/08/2007) לא לא..
כולם באים לאשקלון..!
אצ'קלונהההההההההההההההההההההה נתגלש במגלשההההההההההה אצ'קלונהההההההההההההההההההההההההההההההה
יאללה התנחלות אצל עדי בשמחה הייתי מזמינה אותכם אליי אבל יש לי בית קטן
חחח יאללה אשקלונה מתאים.
QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 20/08/2007) לא לא..
כולם באים לאשקלון..!
לאשקלון אין בעיה ((=
ואחרי זה לחו"ל 😛
את מתפדחת להגיד שאת גרה בשטחים?... 🙄
אני ממש לא מתפדחת
אבל אני לא חושבת
שהם יודעים כ"כ איפה זה יוצא ((=
ואני לא מ ת נ ח ל ת!!!!!!!!!
וגם אם כן מה קרה ?????
אבל אני לא
אני מתיישבת חוקית 😛
חח סתם נשמה צוחק😊
חח אצ'קלונה מחכה לנו
דניס פרווש למיטה
ניפנפת אותי מהמסן עוד ממזמן
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 20/08/2007) לא לא..
כולם באים לאשקלון..!
לאשקלון אין בעיה ((=
ואחרי זה לחו"ל 😛
את מתפדחת להגיד שאת גרה בשטחים?... 🙄
אני ממש לא מתפדחת
אבל אני לא חושבת
שהם יודעים כ"כ איפה זה יוצא ((=
ואני לא מ ת נ ח ל ת!!!!!!!!!
וגם אם כן מה קרה ?????
אבל אני לא
אני מתיישבת חוקית 😛
חח סתם נשמה צוחק😊
גםםםם אני 😁
היחיד שמכיר
את המקום שאני גרה בו
זה נהיר חחח וגיליתי את זה היום!
חחח ג ד ו ל !
מפגש הבא אני יביא מפת י שר א ל
כן כן כאני רשומה בישראל לא להילחץ 😛
QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 20/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 20/08/2007) QUOTE (עדידוש-177 @ 20/08/2007) לא לא..
כולם באים לאשקלון..!
לאשקלון אין בעיה ((=
ואחרי זה לחו"ל 😛
את מתפדחת להגיד שאת גרה בשטחים?... 🙄
אני ממש לא מתפדחת
אבל אני לא חושבת
שהם יודעים כ"כ איפה זה יוצא ((=
ואני לא מ ת נ ח ל ת!!!!!!!!!
וגם אם כן מה קרה ?????
אבל אני לא
אני מתיישבת חוקית 😛
חח סתם נשמה צוחק😊
גםםםם אני 😁
היחיד שמכיר
את המקום שאני גרה בו
זה נהיר חחח וגיליתי את זה היום!
חחח ג ד ו ל !
מפגש הבא אני יביא מפת י שר א ל
כן כן כאני רשומה בישראל לא להילחץ 😛
תני ליקיר, הוא בטוח יתמצא. 😁 😁 😁
דניס,
לא אמרת מלפני שעתיים שאתה הולך לישון?
לא.. או שאני דמיינת
היה כיףףף אנשיםםםםםםםםםםם
היה כיף לראות את כולםםםםםםם!! 😛
שמחתי לראות את כווווווווווווווווווווווווולם 😎
קארינייייייי ויקיר-היה מצחיקקקקקקקקק...היה כיף איתכם! 😛
למרות הכלללללללל...
קאריני...אין כמו הצחוק שלך..ושל מורני חחחחח..אין הרג אותייי!! חחחח
את מקסימההההההה 😊 (וחשוב להוסיף גם יפההה... 😁 )
איך לא הכרתי אותך קודם? חח 😊
דברי איתיייייייי חח תוסיפי אותי וגם כולכם.. 462578717
luna2020@walla.co.il
והשאררר...
ממורני המדהימה..כפרה עלייך נשמה שלי! היה כל כך כיף לראות אותך
התגעגעתיייייייייי...אין כמוך יפייפיה אחת! שמחתי לראות אותך מטורףףף עלייךך ילדה יפה!
דברי איתיייייי..יש לי שיחה איתך..
מיכלוש-חח היה כיף לראות אותך נשמה שליייי! פעם הבאה אני גם יאכל חח מבטיח 😊
מווואהההההה!
מזוששש-יפה שליייייייייייי איך שמחתי לראות אותךךךך,כיף לי שבאת! בייחוד אחרי מה שאמרת לי אתמול!
שמחתי כלכך שבאת ושנפגשנו =) יפה אחת!
התגעגעתי אליייך! וכבר עכשיו אני מתגעגעעעע! אוהבב אותך יפייפיה אחת! דברי איתי.
עדידוששש (דושדושית)-חחח יא משוגעת 😛 אף אחד לא זכה לראות את השיגעון שלך חחח 😎
חח כפרה עלייךךך..את יפייפיההה בטירוףףףף! שמחתי לראות אותך!
חבל שלא עשינו תמונה..אבל חפיף..פעם הבאה =) חחח
קורליייייייייייי-יפיופההההה..עוד פעם את לא תאכלי את כל הפיצה אני יאכיל אותך בכווווח חחחחח 😂
היה ממש כיף לראות אותך..את מקסימהההההההה =)
ענת-חחח את לא כזו שונה מהתמונות...עדיין רואים ת'יופי 😊 חח..היה ממש נחמד לראות אותך סוף כל סוףףף! חבל שלא להרבה זמן.. חח ותשמרי על קשררררררר 😛 מוואהה..
טניושששש-חחח כפרה עלייךךך-כמה שאת מדהימהה בתמונות ככה את במציאות את עוד יותר,את מדהימה 😊 היופי שלך מדהים מדהים מדהים..היה ממש כיף לראות אותך! סוף כל סוף אה? חחח
מקווה שזו לא הפעם האחרונה חח 😊 מת עלייךךךך
שנינוש-טוב לראות אותך שוב נשמה! התגעגעתייייי! שמחתי לראות אותך...
היה כיף! מוווואההההה!
ולכווולםםםםם..שיר,רגינה,בר,עדי,אור,אור (מתי ת'פותח קליניקה? חחח..אני יבוא לעזור לך 😊 )
דניס,ולכווווולםםם שסורי אני לא זוכר את השמות של כולם! חחחח,היה כיף לראות את כולכם!
יקיר אחי חח תודה על הטרמפ למרות כל מה שהיה חחח..
נראה לי אני פורש צריך לקום מוקםד מחר...שיהיה לכווווולם לילה טובבבבבבבבבבב 😊
יפיםםםםםםםםםםםםםםםםםם שלי שיהיו לכולכם חלומות מתוקים
ולילהה מדהים כמוכם !!
שמחתיי להכיר אתכם..
אתם מקסימים אחד אחד !!!!!!!!! אחת אחת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
התאהבתייי בכםםםם................. 😍
חח יאלה עופו לישוןןןן כבר הספמתם את הפורווווווווום
קריין תעני בפרטי יפה
קורל את מסלקת אותי?...
אמרתי שאני רואה סרט במחשב😛 יש קצת בעיה עם הטעינה אז מחכים.. (מישרוצה לראות איזה סרט שיגיד אני יארגן לו לינק)