בעיקרון הרעיון היה שאני ושניר נהיה שותפים, אבל אם אור ובר רוצים הם יכולים.
נכון שנירי?
איחור של שעה ועשרים דקות לעבודהההההההההההההההההה!!!!!!
כוססס ראבקקקקקקקקק ובגלל זה הוא ללקח לי את כול ימי העבודה של השבועעע חתיכת מטומטםםםםםם
ודניס נאבדתי בתחנההההההההההההה המרכזיתתתת הוא עצר לי באיזה שוקקקקקקקקק רציתי עוד שניה לבכותתת 😢((( לא ידעתיאיפההה אניייי
היה נחמדדד 😊
מה?!27 נכנס לתוך התחנה המרכזית... מה את גנובה?...
חחחחחחחחחחחח דניס הקלטה חייה😊 מתה עלייך יפיוףףף
עדידו'שש תודה נסיכה שלי ממש שמחתי לראות אותך מאמי לוב יו
ברו'שש אהובתיי היפההה מאוהבת בךך נסיכהההההההההה😊
מיכלו'שש כפרונייי עלייך מאמיי שליייי ועלל גלו'ששש וכולם וכולם וכולםםם חח מואההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהה אושריתו'שש תשלחי לי פליז את התמונות
לוב יו מלאאאאאא יפיופההההההההההה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 21/08/2007) מה?!27 נכנס לתוך התחנה המרכזית... מה את גנובה?...
אז זהו שלא!!!
הואעצר לי באיזה שוקקקק ומשם שאלתי אנשים איך להגיעעע אז אחת גם היתה בדרך לתחנה והלכנו ביחד איזה 20 דק' ברגל..
אפשר להוסיף שותפים.... חוץמזה שזה ילך טוב! אני בטוח במקסימום, נשתמש בדוכן לימונדה להלבין כספי הימורים בלתי חוקיים וניקח דמי חסות מעסקים וכו... וכו.... יש לי גב! משפחת בן-דוד.... חחחחחחחחחחחח 😁
זזתי לבסיס, נדבר.....
אני כאןןןןןןןן
ברייייייי את הנסיכה הכי יפה בעולםםםםםםם
איזה כיף היה לי איתךךךךךךך כ היום הזההה
כל הצעדהה למוניתתתתת חחחחחחחחח כל השפיכות לב במוניתתתתתתתת
מורנייייייי את לא מבינה כמה בר אוהבת אותךך
היא פשוט נסיכה , כמהה היא מעריכה אותךך תשמרי עליהה טוב
בריי מה קרה באוטובוס.? שפכי דחוףף !!!!
ושנירי ?
היה כ"כ כיף {{:
בוקר טובבבבבבבבבב..!!!
אני מתגעגעתתת אנשיםםם..
אתם כאלה מדהימייםםםם
מפגש ראשון שלי ואני מרגישה כאילו
אני מכירה אתכם שניםם..!
כ"ככ התחברתי אליכםםם..
אוהבת אתכם הכי הרבה בעולםםם
ויאלללההההה תמונותתתתת!!
נ.ב
המפגש אצלי באשקלון עדיין בתוקף יאללה בואו..חחח
לאא איזה עדידה
אני הולכת למיכל לחו"לל {:
חחח פעם ראשונה בחו"ל אז את מנצלת את זה..??חחחחח
קורלו'שששששששששש אוהבת אותך מאוד יפה שלי
וכמובן שמאוהבת ואוהבת הכי בעולם את ברו'ש אחותי
החולת נפש שלי כל החיים אני אשמור עלייה
היא המאמי שלי! היא הכי מלאכית שישש!!!!!!!!!!!!
ברו'ששששששששששששששש אין כמוך מדהימהה שליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחח..
מורני אני אוהפת אותך יאללה בואי לאשקלון חח..
יש פה גם אותי וגם את ברוש😛
גמני אותךךךךךךךךךךך נסיכה שלי !
תשמרי עליהה הרבההההההה