חחחחחחחחחחחח
עדידו'ששששש אוהבת אותך יפיופההה
את מקסימהההההההההההההההה😊
קורליייייייייי אל תדאגי נסיכהה היא חשובה לי מאוד
אפילו היא לא יודעת כמה😊 כל החיים אני אשמור עלייה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה קורה עם התמונות בסוף??
אני מעלה תמונות לפורום תמונות אני ישמח שמישהו ידריך אותי איך אני מעלה כמה במכה יענו שיהיה בתגובה אחת 3 תמונות ולא אחת (ושזה יהיה עוד היום כי כולם כבר רוצים לראות)
אניי באייסי /מסן
QUOTE (oshritsa @ 21/08/2007) אני מעלה תמונות לפורום תמונות אני ישמח שמישהו ידריך אותי איך אני מעלה כמה במכה יענו שיהיה בתגובה אחת 3 תמונות ולא אחת (ושזה יהיה עוד היום כי כולם כבר רוצים לראות)
אניי באייסי /מסן
שוב - אם צילמו אותי אז לא להעלות בבקשה :]
יקייירררר..
סופסוף ראינו את האיש שמאחורי התמונה עם הגוף חח
גם לגבי לא לפרסם תמונות שלי!!!!!!!!! אני לא נותת את הסכמתי!!
QUOTE (15PrInCeSs @ 21/08/2007) גם לגבי לא לפרסם תמונות שלי!!!!!!!!! אני לא נותת את הסכמתי!!
את שתקי 😛
QUOTE (עדידוש-177 @ 21/08/2007) יקייירררר..
סופסוף ראינו את האיש שמאחורי התמונה עם הגוף חח
חחח..מקווה שלא התאכזבת 😂
חחחחחחחחחחחחחח זוונהה^
אני אהבתי מה שראיתי 😉 חחחחחח
QUOTE (עדידוש-177 @ 21/08/2007) אמממ..דווקא כן..סוריי..😢
לא נורא 😁
מזי תודה נשמה אה ותוסיפי אותי למסנג'ר או משהו :]
חחחחח צוחקתתת מאממממייי..
תיארתי אותך אחרת האמת..!
ויש לך עינייםם מהממוותתתת
מי שאינלו תאייסי שלי כנסו אלייי..
343559093
אוהפת!
דידההההאני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (ניר @ 21/08/2007) במילה אחת
מ ע י י ף
בשתי מילים
היה סבבה
..