התמונות מהמלחמת מים הכי יפות =][=
תמוווווונה חזקקה ^^
תמוווונה ענקית.
אבל אין כמו בליייבבב 😊 חעחעחעע
החיוכים שלכם .. מקסימים (=
חחח אתם חמודיםם .
אני שמחה שנהנתם > רואים .
3>
אופיר אליאור גל ובר (ונאפי .. אבל זה ברור מאליו) שיחקו אותה . . דפקו בוקים ..
מדהימים כולם (:
ענתו'שששששש ותמרו'שששששש אוהבת אתכןןן
שתי מושלמותתתתתתתת 5555555555555
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמאאאאאאאאא עכשיו ראיתי שיש
כמה תמונות מזה מפחידות שלי חחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (moraless @ 11/07/2007) אופיר אליאור גל ובר (ונאפי .. אבל זה ברור מאליו) שיחקו אותה . . דפקו בוקים ..
מדהימים כולם (:
😁
זה כי נשארנו בסוף.. והצטלמנו מלא.
אבל לא יצאתי טוב.. חח
ובגלל כל הלחות, השיער שלי נראה משומן כאילו לא התקלחתי שבוע..
חמודייםםם!!!!!!
רק נהיר לא מסתכל למצלמה
כנראה המבט שלו היה לכייון אחר...😛
חח
צודקת.
גל- הכי יפה בעולם!
אבל על מי נהיר הסתכל?.....
איזה יפים וחמודים אתם יאללה !!!
זה נראה כאילו היה לכם כל כך כככככיף .
אני מקווה שבפעם הבאה אני אוכל להגיע !!!!!
אני מתה כבר לראאאאאות אתכם @!%
מורני, חייבת לציין -
התייפת ברמות !
הכי יפה לך טבעי , זה מדהים .
תמונות יפות;]
כי אתםם הכיי יפים באתתר הזה באמת
מאווווווהבת בכל אחד ואחד ..
פעם הבאה אני בדווק באה הפעם היה לי משהו שלא יכולתי לבטל..
רגיינוש אני אוהבת אותך יהוורסת ;]
אהה מדהימים רואים שנהנם חבל שלא באתי
הייתי צריכה באותו היום לבוא גם לאזריעלי עם חברה אאז חשבתי לעבור שמה כאילו במקרה
ולראות אותכם ולהגיד שלום
ואז להחריך את חברה שלי להשאר
אל חבה שלי בישנית טילים
ולא יכלתי בסוף לבוא
פעם הבאה
QUOTE (--בובית--10 @ 11/07/2007) אחת ה-תמונות
יצאתם פשוט דוגמנים!!!!
**תיקון**
http://img475.imageshack.us/
😁 תודה קוקי
וברוש אוהבתותךךך