QUOTE (G-A-L @ 10/07/2007) אלי יושב על תמר ? זה לא אמור להיות ההפך ?!
אליאור אחלה חולצה !
מי זו השמאלית כאן ?
גל יא זנותית.. רואים לך את החזייה ! לוב יו

Shot at 2007-07-10

Shot at 2007-07-10
בציבור ? לא יפה !
ויאלה איזה מפגרת אני.. פעם הבאה אם אני לא באה אני יורה בעצמי !!
מאמי
בתמונה הראשונה השמאלית
זאת בר
ובתמונה השנייה אצל גל
זאתי לי החזיה שלה 😛
זה חולצה ממתחת!!
😁