QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2007) חולצה לבה עם פסים ירוקים- אני
חולצה סגולה ומשקפי שמש- שני
חולצה לבנה ומכנס לבן קצר- אופיר
גופייה לבנה ומכנס טייץ אפור- תמר
גופייה לבנה ומכנס טייץ חום- שיר
גופייה שחורה ומכנסי ג'ינס קצרים- הדר
חולצה שחורה וג'ינס- אליאור, המתכנת של האתר.
חולצה לבנה ומעלייה חולצה עם פסים- נהיר, המנהל של האתר.
סרט לבן- מיכל.
חולצה וורודה- בר.
חולצה לבנה- סתיו (המטונף)
חולצה לבנה עם גולגולות וצבע לא מזוהה- אור.
חולצה תכלת וג'ינס- ויקי.
גופייה לבנה ומכנס שחור- יפית.
מכנס שחור, גופייה לבנה ועליונית אדומה- חן.
מדי צבא- אלי (אשכנזי כוסון).
חולצה ירוקה (מאילת) וג'ינס (של קנבלו חחחחח)- ניר.
את מורן זיהיתם אז אין צורך בתיאור..
גלעד (גילי 2) זה התימוני הקטן עם הזקן תיש.
מכנס צהוב וחולצה שחורה- ליאורה.
חולצה אדומה ומכנס ג'ינס קצר- גל.
חולצה אדומה, ג'ינס ומשקפי ראייה- שלי.
טוב, נראה לי שזהו.
אם שכחתי מישהו- סלחו לי, קמתי הרגע XD.
שכחת אותי!!!!!!!!!.. 😢
בקיצר אני עם המכנס הלבן
חולצה שחורה
וז'קט שחור לבן
שמאלית-בובית 10 מיכל
אמצעית-אני (רגינה)
ימינית-ברושית
ובצד,חברה שלי,שלא קשורה
QUOTE (-שחרווניי- @ 10/07/2007)
מי השמאלית ?
אני 😁
ישתמונהאחתשליושלנהיר ומיכללמאחורהחחחחחה רגתתאותיייייייייייי
היהכ"ככיייייייייףףף!!!
חחחח שלי והחוות פרפרים חחח😁
אני בת"א עכשיו חחח...יום אחרי יום
הא וגלוש אני בגראנד מחר בצהררייםמ2 בערך עד4 משהו כזה
QUOTE (--בובית--10 @ 10/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 10/07/2007) QUOTE (galush123 @ 10/07/2007) חחחחחחחחחחח המלחמת מים הייתה גדולהההה
אוף, אני פספסתי אותה😢
הייתי עם מורני ומיכלי.. אכלנו. (נראה לי. או שהייתי במקום אחר 😕 )
ליאורה ונהיר- עושים לנו שידור חוזר.. מפגש הבא.
ולגבי חוות פרפרים- ברח להם פרפר!! ונהיר אמר לי שהוא חשמלי וחצי אמרו שזה בכלל ציפור.. ובסוף הלכנו לבדוק וזה היה פרפר ענקקק!! ותפסו אותו עם הרשת הגדולההה.. איזה ענק זה היה..
חשבתי שהרשת הזו היא רק בסרטונים של פו הדוב 😁
חחחח כן הלכנו לאכול
עד שקבלתי את הטוסט 😠 כברא סיימתן לאכול
חעחעחעחעחעח 😂
-ברור מלחמת מים אני ונהיר נגד כולם 😛 [סתאאאאאאם]
מפגש הבא תקשיבו טוב
לא לבוא בבגדים לבנים!!!!!![במיוחד בנות]
או בגד שהופך להיות שקוף [אח אח אח ליאורה 😛 ]
יאאללהההה נוו אני ממש מתגעגעת!!!
מיכל
3>
למה?
היית צריכה לומר-
מפגש הבא:
אור- לבוא בבגדים שנהיים שקופים עם מים.. סטרפטיז עם בגדים. לפחות שנראה משו.
ליאורה- בואי עם התחתונים עם הגמד! הוא כבר חלק מהפורום😊
ונהיר- בוא רק עם שכבה אחת.. ולא 2.. ככה לא תרטיב 2 חולצות..
אה, ובגדים להחלפה.
מזל מזל שאני סוחבתבתיק אתכל הבית😊
חחחחחחחחחח
היהלי חולצה
QUOTE (MiLaNo @ 10/07/2007) מזל מזל שאני סוחבתבתיק אתכל הבית😊
חחחחחחחחחח
היהלי חולצה
חחח בדיוק אליאור (וחבר של תמר, אבל לא זוכרת מה השם שלו..) אמרו אתמול שבנות זזות לכל מקום עם תיק שמכיל את הבית.
תמונות יפות לאללה...חבל שהיה מבחן...
תעשו עוד אחד אני מקווה שיצא תאריך נורמלי אני חייב לבוא פעם אחת!
חחח אני מזה לא כזסו בד"ככ..
פשוט זה התיק שלי כבר מלא זמן יש בו הכווול, אני שווונננאת להחליףףף תיקים שונאתתתת
חח אז הכול שמה כבר=]
QUOTE (pelad1 @ 10/07/2007) תמונות יפות לאללה...חבל שהיה מבחן...
תעשו עוד אחד אני מקווה שיצא תאריך נורמלי אני חייב לבוא פעם אחת!
אלעד, תתחבר למסן מאמי.
וצודק, להבא אתה בא ולא אכפת לי מתירוצים.
איייי איזה יפיםם כולם!
שמחה שנהנתם!!
אוףףף רציתי להיות שם .. 😢
נאפייי סלבבבב כולם משתוקקים להצטלם איתה!!!חחח אוהבת אותך!!!
כבר ראיתי..
גם בהן יצאתי זוועה XD
אלו תמונות יותר טובות😊
חוץ מאיזה כמה בודדות.
ובעיקר איזה אחד שיצאתי עם 4 סנטרים לפחות. חח
באחת התמונות שלי עם נאפי שלי. 😁