QUOTE (moraless @ 11/07/2007) אופיר אליאור גל ובר (ונאפי .. אבל זה ברור מאליו) שיחקו אותה . . דפקו בוקים ..
מדהימים כולם (:
חחח יש שם הרבה תמונות כי זה המצלמה שלי
אז ניצלתי אותה כמו שצריך 😊
והיה כל כךךךך כיף 😁
והתמונה עם ליאורה ונהיר והמים באמת גדולה חחח
QUOTE (lovey_love @ 11/07/2007) QUOTE (moraless @ 11/07/2007) אופיר אליאור גל ובר (ונאפי .. אבל זה ברור מאליו) שיחקו אותה . . דפקו בוקים ..
מדהימים כולם (:
😁
זה כי נשארנו בסוף.. והצטלמנו מלא.
אבל לא יצאתי טוב.. חח
ובגלל כל הלחות, השיער שלי נראה משומן כאילו לא התקלחתי שבוע..
חחחחח רציני אנחנו מככביםם
בתמונות שגל צילמה אני כמעט בכל התמונות חח מזההההההה
יש תמונה אחת שאני עוד שנייה אונסת את אליאור חחח אבל זה מזה לאאאאא זה כי בטעות בעטתי לו ברגל שהייתה שבורה=\ חחחח
והתמונות עם הקביים חחחחחחחחחחחחח מיכללללללללללל איזה עקומות אנחנו😁😁😁😁😁
יואוווווווו התמונהה שנהיר שופך על ליאורה מיםםםםםםםםם השתנתי במכנסיים מרוב שזה היה מצחיק חח(במציאות אנחנו נפלנו מצחוקק אתם לא מבינים בכלל כמה צחקנו..זה היה מטורףףףף)
חחחחחחחחחח קיצור יש מלא מלא מלא תמונות והיה כ"כ מצחיקקק וכייף!!!!!!!!1
אני אוהבת אותכםםםםםםםםםםם
בקרוב עוד תמונות 😛
--אני בבית--
😁
QUOTE (--בובית--10 @ 10/07/2007) א לבוא בבגדים לבנים!!!!!![במיוחד בנות]
או בגד שהופך להיות שקוף [אח אח אח ליאורה 😛 ]
חחחחחחחחחחח
אני לא ידעתי שנהיר יתחיל מלחמת מים..!! זה הכל באשמתו 😊 😛 חח
גלו'ש אין לי את התמונות ממך😢
נהיר העלה אותם? או שרק אצלך יש מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (ניר @ 10/07/2007) תמונות נוספות
http://www.picsite.co.il/showgallery.php?date=1184108864
מורני יפה שלי הינה זה תמונות מגלוש
^^ אה ראיתי את זה חח לא ידעתי שזה של גלו'ש
תודה נסיכה אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מיכלי מה עם התמונות מהמצלמה שלך?
QUOTE (shani_bachar @ 14/07/2007) מיכלי מה עם התמונות מהמצלמה שלך?
אממ בקרוב בקרוב
חוצפהההה חחחחחחחחחח יש תמונה
שרואים לי את התחתונים
ואיזה מפחיד יצאתי פה בעע
רק תמונה אחת יפה עם מיכלו'ש אהובתי
מתה עלייך ילדההה
נהיר אתה גדול שיחקת אותה
תודה על הכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/07/2007) חוצפהההה חחחחחחחחחח יש תמונה
שרואים לי את התחתונים
ואיזה מפחיד יצאתי פה בעע
רק תמונה אחת יפה עם מיכלו'ש אהובתי
מתה עלייך ילדההה
נהיר אתה גדול שיחקת אותה
תודה על הכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהההה
איפהההה?
חחחחחח 😁
וכול התמונת שלך יצאו מהממות!
אווהבת המון!
😛
וואי, איזה חמודות יצאנו בתמונה הזו:

(נאפיייי אני אוהבת אותךךך אישתייייי!! חח)
וכל השאר- יצאתי נורא.
מה, זה תמונות רק מהסוף???
מיייככל, את צילמת המון תמוונות.. אין מצב שאלו כל התמונות :S