אני רק יודעת שויקי תהרוג אותך!
אליאוווווור יחתיייייייך O:
QUOTE (MiLaNo @ 10/07/2007) אני רק יודעת שויקי תהרוג אותך!
חחחחחחח ^^^
מסכימה עם אופיר =]
אנשיייים בתמונות זה לא אננננני !!!
זאת סתם אחת מכוערת :X
שמע ישראל איך יצאתי בתמונות 😨
איזה חמודיייים
רואים שנהנתם 😊
אגב למה יש אחד שנראה מתבודד בכל התמונות?? :|
לפחות במעט התמונות שטרחו לצלם ת'י יצאתי בסדר...
שמעו אחד אחד פה יפפפפפה כל כך !!
אתם מדהימים חבל שלא הייתי בעע =\
מקווה לפגישה הבאה אוהבת אותתכם
QUOTE (טליוש_המאמוש @ 09/07/2007) אגב למה יש אחד שנראה מתבודד בכל התמונות?? :|
חחחחח נירוש?
כפרעליו !
יצאו לי כמה תמונות מזה יפות וכמה מזה מוזרות אמאא
חחחחחחחח רק השיער היה בבלאגן שמח
נהיר שיחקת אותהה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תמונות יפות
ואתם עוד יותררר
נחמד.. נחמד +
אמנם היה כיף.. ופגשנו מלא אנשים...
קחו לתשומת ליבכם.. היינו הרבה, ולאט לאט אנשים הלכו, לא הביתה.. אלא לאכול במקדונלס, לקנות גלידה, לטייל קצת בעזריאלי.. ולכן לא הייתה קבוצה אחידה שם למעלה במרפסת.. כל פעם הגיע מישהו אחד והלך מישהו אחר..
הרעיון של פארק הירקון נראה לי תמיד יותר טוב מעזריאלי.. אם לא בא לכם על הפארק, נסו לחשוב על פתרונות אחרים.. עזריאלי הורס את האפקטיביות של המפגש..
גלעד.
חמודים שלי..😊
חלחח כייפתם לכם אני הייתי בבגרות בפיזיקה
כיף לכם😊 רואים שנהנתם חח
ומורןןןן..טוב שאת לא נמצאת בכל התמונותתתתת😛 חחח...