"תספר לי איך למעלה
תספר לי מה אתה מרגיש..
אני תמיד חושב עלייך
הכל שונה לי בלעדייך.
הלב כואב לא מאמין איך נקטפת כה צעיר
לגורל אין רחמים הוא קוטף רק ת'טובים"
He said, "Son when you grow up,
would you be the saviour of the broken, the beaten and the damned?"
He said "Will you defeat them,
your demons, and all the non believers, the plans that they have made?"
Because one day I'll leave you,
A phantom to lead you in the summer,
To join the black parade.
We'll carry on,
We'll carry on
And though you're dead and gone believe me
Your memory will carry on
We'll carry on
And in my heart I can't contain it
The anthem won't explain it."
השיר שלייי😊
פשוט נותן לי כוח להמשיך!!!
מה יהיה מחר איש לא קובע
לפעמים נדמה שהעולם משתגע
בואי נספיק לפני שעוד יום גווע
להגיד את מה שהלב יודע.....הלב יודע.....
בתמונה רכה אני נזכרת
איך עינייך החומות מילאו לי את הלב
וכשקר ואין אותך
ואין עם מי לישון
אני עוד מקווה שכבר תחזור היום,
אז מכתב אחד אני שולחת,
שאולי בך יגע
ונחזור לשוט על כנף ציפור.
את המכתב הזה לך אני שולחת,
שיתעורר הלב בך,
תבוא תיקח אותי,
בוא תיקח אותי
לשם
במנגינות שונות אני נזכרת
את הרגעים איתך שומרת,
לא באש לא באוויר
לא בלילה וביום
אותך לא אשכח אפילו בחלום
עוד שבויה בקסם שלי אליך,
איך חיים עוד בלעדייך
אז בוא ותן לי תן לי את היד
את המכתב הזה לך אני שולחת
שיתעורר הלב בך,
תבוא תיקח אותי,
בוא תיקח אותי
לשם
על הנייר לך סיפרתי,
את כל חלומותיי,
לראות את שתי עינייך,
מחייכות קצת בישבילי
את המכתב הזה לך אני שולחת
שיתעורר הלב בך,
תבוא תיקח אותי,
בוא תיקח אותי
לשם
את המכתב הזה לך אני שולחת
שיתעורר הלב בך,
תבוא תיקח אותי,
בוא תיקח אותי
לשם
😢
QUOTE (אנונימית1234 @ 07/06/2007) "תספר לי איך למעלה
תספר לי מה אתה מרגיש..
אני תמיד חושב עלייך
הכל שונה לי בלעדייך.
הלב כואב לא מאמין איך נקטפת כה צעיר
לגורל אין רחמים הוא קוטף רק ת'טובים"
😢
QUOTE (hofit189 @ 09/06/2007) QUOTE (אנונימית1234 @ 07/06/2007) "תספר לי איך למעלה
תספר לי מה אתה מרגיש..
אני תמיד חושב עלייך
הכל שונה לי בלעדייך.
הלב כואב לא מאמין איך נקטפת כה צעיר
לגורל אין רחמים הוא קוטף רק ת'טובים"
😢
אני כל כך אוהבת אותך. 3>
"אור, כן אתה האור,
אתה הכוח,
אתה הכל ..."
תרתי משמע. (:
QUOTE (אנונימית1234 @ 07/06/2007) "תספר לי איך למעלה
תספר לי מה אתה מרגיש..
אני תמיד חושב עלייך
הכל שונה לי בלעדייך.
הלב כואב לא מאמין איך נקטפת כה צעיר
לגורל אין רחמים הוא קוטף רק ת'טובים"
😢
"אני שר בשבילך
על כל השנים היפותתתתת שאהבנוווווווווו
על לילות ארוכים וקסומים
על ימים שכאבנוווו
מה אוכל עוד ממך לבקש
את נתת לי את כל מה שיש
בקולי אני שר רק אלייך"
שיר מושלםםם😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
simple plan-perfect
---
simple plan-me against the world
--
simple plan-the worst day ever
--
simple plan-im just a kid
--
simple plan-untitled
--
simple plan-welcome to my life
--
אביב גפן-אולי
--
אביב גפן-לפעמים
--
דודו טסה-בדיוק בזמן
--
sum41-pieces
--
אביב גפן-מלאך("בין כל היפות האלו את היית שונה"-בעיקר)
--
אביב גפן-את הכלב ואני
יש המון:>
מתחברת אליו הכי הכי .. חרשתי עליו בימים האחרונים .
קשה לי לא להתרגש
הכל קורה ומתממש
אורות מסנוורים
חלום ישן שמתגשם
לנשום עמוק להשתדל
שלא לרעוד
ולקבל הכל באהבה
והלוואי שזה יקרה
מהר
לפעמים אני משתגע
כי מבחינתי אני יודע
שיהיה טוב...טוב...
לפעמים אני לא שומעת
כי מבחינתי אני יודעת
שזה קרוב....
מותר לבן אדם לטעות
להתבלבל ובכל זאת,
לתת הכל
להתכוון לכל מיתר
מה שיש לי זה אותי
ומה שיש לכם אני
ושנינו מתקרבים -
המעגל נסגר, נסגר.
לפעמים אני משתגע
כי מבחינתי אני יודע
שיהיה טוב...טוב...
לפעמים אני לא שומעת
כי מבחינתי אני יודעת
שזה קרוב....
QUOTE (אנונימית1234 @ 07/06/2007) "תספר לי איך למעלה
תספר לי מה אתה מרגיש..
אני תמיד חושב עלייך
הכל שונה לי בלעדייך.
הלב כואב לא מאמין איך נקטפת כה צעיר
לגורל אין רחמים הוא קוטף רק ת'טובים"
:'(
😢
שיר כזה יפה!
It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I can never explain
What I hear when you don't say a thing
The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
You say it best ....when you say nothing at all
All day long I can hear people talking out loud
But when you hold me near, you drown out the crowd
Try as they may they could never define
What's been said between your heart and mine
The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
You say it best...........When you say noting at all
QUOTE (koka15 @ 10/06/2007) QUOTE (אנונימית1234 @ 07/06/2007) "תספר לי איך למעלה
תספר לי מה אתה מרגיש..
אני תמיד חושב עלייך
הכל שונה לי בלעדייך.
הלב כואב לא מאמין איך נקטפת כה צעיר
לגורל אין רחמים הוא קוטף רק ת'טובים"
:'(
😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*