החיים שלך יפים בכל פעם שהאהבה מחליטה בשבילך
על המדף כשבא הערב
כשאיש אינו נמצא בחדר
היא לא יפה ולא צוחקת
כשאיש אינו רואה אותה הבובה בוכה
" רצית לעוף , רצית כבר הלאה
עם חצי חיוך , עלית למעלה .
מליון כוכבים בשמיים ,
תופסים את הצבע שלך בעיניים
רציתי שנייה אחת לומר לך שלום . . "
חסר לי 😢
קומי כל בוקר תגידי תודה,
תסתכלי אל השמש איך שוב היא זרחה,
שימרי את העיקר,
הזמיני את הגשם אל המדבר
כי מה שטוב נשאר
תשאירי משהו לשארית כוחותייך,
לא כל דבר מתאים לציפיותייך,
אל תסתירי את האור
תראי לי את פנייך
החיים עוד לפנייך.
לא משנה מה יהיה מחר
תחיי את הרגע זה מה שנישאר
תצמדי לאהבה
ללכת עם הזרם לפעמים מותר
בטעם טוב אפשר
תשאירי משהו...
לאן.... את ממהרת?
מה מה למה? את מוותרת?
הכל מסביב בינונימי אני אנונימי
אני מה אני בינוני מי אני?
הכל מסביב בינונימי אני אנונימי אני מה אני בינונימי.
"איתךךך כי את הארת לי את חיי
איתך כי יש שונה לתפילותיי
איתך אהבתנווו תנצחח
והעולם יעיד שיום חדש יזרח (: "
לקח לי קצת זמן, אבל הבנתי את זה..
ואולי זה לטובה..
I say it's ok,
I can promise you..
it's alright,
you ain't keeping me up all night, no more,
you're not here but it's ok,
I assure you, babe, it's alright,
you ain't keeping me up all night, no more
you're not here but it's ok
כמו נוצה ברוח הפראית
הוא לא ימצא אותך
במקום שהיית
לפעמים עולה בי הד קולך
והוא חוזר אלי
והוא בא והולך
לפעמים את יודעת
רק הבכי מזמן לזמן
בא מתוך געגוע ישן
כמו נוצה נלקחת עם הרוח
מחלון פתוח לרווחה
ורק ביקשת לנוח
הוא לא ידע הוא לא שמע אותך בוכה
כאילו לא נרגע
קול צחוקך המשוגע
לפעמים את יודעת
רק הבכי מזמן לזמן
בא מתוך געגוע
אל מול עיני היית
נוצה ברוח
שיר מעודד שמוקדש לכל הבנות שאהובם נפרד מהם
ליאת בנאי-נסי לשכוח
נסי אותו לשכוח זה נגמר
ואל תבכי אם הלב שלך נשבר
אל תדאגי אתן לך כח
נסי כי עוד הדרך ארוכה
אל תשברי
ואת תהיי עוד חזקה
אם תזכרי שיש לך כח
נסי..
אז אל תבכי ילדה
נגבי את העיניים
הוא לא ישוב עוד
חבל על הדמעות
האהבה היא מתנה מהשמיים
אך לפעמים זה קורה
כן לפעמים זה קורה
יש אכזבות
נסי לחזור למציאות
ולהביט העולם נראה יפה
והעתיד עוד מחכה לך
נסי לחייך אל העולם
לו רק ניסית
הוא לא יודע
עד כמה שהוא הפסיד
הוא לא יודע
נסי...
אז אל תבכי ילדה
נגבי את העיניים
הוא לא ישוב עוד
חבל על הדמעות
האהבה היא מתנה מהשמיים
אך לפעמים זה קורה
כן לפעמים זה קורה
יש אכזבות
אז אל תבכי ילדה
נגבי את העיניים
הוא לא ישוב עוד
חבל על הדמעות
QUOTE (yeyo @ 03/06/2007) שיר מעודד שמוקדש לכל הבנות שאהובם נפרד מהם
ליאת בנאי-נסי לשכוח
נסי אותו לשכוח זה נגמר
ואל תבכי אם הלב שלך נשבר
אל תדאגי אתן לך כח
נסי כי עוד הדרך ארוכה
אל תשברי
ואת תהיי עוד חזקה
אם תזכרי שיש לך כח
נסי..
אז אל תבכי ילדה
נגבי את העיניים
הוא לא ישוב עוד
חבל על הדמעות
האהבה היא מתנה מהשמיים
אך לפעמים זה קורה
כן לפעמים זה קורה
יש אכזבות
נסי לחזור למציאות
ולהביט העולם נראה יפה
והעתיד עוד מחכה לך
נסי לחייך אל העולם
לו רק ניסית
הוא לא יודע
עד כמה שהוא הפסיד
הוא לא יודע
נסי...
אז אל תבכי ילדה
נגבי את העיניים
הוא לא ישוב עוד
חבל על הדמעות
האהבה היא מתנה מהשמיים
אך לפעמים זה קורה
כן לפעמים זה קורה
יש אכזבות
אז אל תבכי ילדה
נגבי את העיניים
הוא לא ישוב עוד
חבל על הדמעות
שיר יפהה..
מדבר עליי...!
אני ..
"שוב למעגל
בו אני לכוד
בן לוקח בת
ורוקד איתה ריקוד
שוב מהתחלה
דלת תיפתח
וכשאכנס, להיכן אני נכנס?"
I think that I cried for days
But now that seems light years away
And I'm never going back
To who I was
בתמונה רכה אני נזכרת
איך עינייך החומות מילאו לי את הלב
וכשקר ואין אותך
ואין עם מי לישון
אני עוד מקווה שכבר תחזור היום
אז מכתב אחד אני שולחת,
שאולי בך יגע
ונחזור לשוט על כנף ציפור.
את המכתב הזה לך אני שולחת,
שיתעורר הלב בך,
תבוא תיקח אותי,
בוא תיקח אותי
לשם
במנגינות שונות אני נזכרת
את הרגעים איתך שומרת,
לא באש לא באוויר
לא בלילה וביום
אותך לא אשכח אפילו בחלום
עוד שבויה בקסם שלי אליך,
איך חיים עוד בלעדייך
אז בוא ותן לי תן לי את היד
את המכתב הזה לך אני שולחת
שיתעורר הלב בך,
תבוא תיקח אותי,
בוא תיקח אותי
לשם
על הנייר לך סיפרתי,
את כל חלומותיי,
לראות את שתי עינייך,
מחייכות קצת בישבילי
את המכתב הזה לך אני שולחת
שיתעורר הלב בך,
תבוא תיקח אותי,
בוא תיקח אותי
לשם
"מישהו, מישהו דואג
דואג לי שם למעלה.
בא והדליק כמה כוכבים
והם נופלים אחד אחד.
אנו סובבים בשתי דרכים שונות
יום ולילה לאורכן
עייפים ורעבים ומחכים לאות
בנתיבי אבק וזמן
אנו נפגש בסוף דרכים ושאלות
נפגש בתום ימים רבים,
בתום הרבה לילות
אני יודעת שאתה קרב עכשיו
אביב חלף, קיץ נאסף
והגשם שב.
מישהו, מישהו דואג
דואג לי שם למעלה
בא ואסף כמה כוכבים
השיב אותם אחד אחד.
אנו סובבים בשתי דרכים שונות..."
געגוע :[
ושוב הלב שלי פועם , דופק בחוזקה והולם
מתי כל זה יעלם , ואיך ליבי מטייל סביבך
רוצה לחפש את ליבך , אוהב רק אותך
תוהה אם גם את א ו ה ב ת אותי .