|
|
|
QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) QUOTE (שנששן @ 02/06/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 02/06/2007) QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) מזדהה איתו תמיד!
למרות כל מה שהוא עשה,
אני עוד מוכנה לסלוח,
פתאום הוא צץ במחשבות,
אני לא מצליחה לשכוח,
אמרתי לו שאני לא רוצה,
אבל בתוכי אני עדיין מרגישה,
עוד מחכה שהוא ישוב,
כי בלעדיו כל כך עצוב...
שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...
את אוהבת, ולא יודעת למה, מחכה שהוא יחזור,
מאז הוא הלך פתאום הכל נראה שחור,
-[מתגעגעת]-, אל הימים הטובים,
מהיום שהוא חלף גם חלפו החיוכים,
את כמו אש, אבל צריכה את הגפרור,
לא שורדת לרגע, כי את צריכה את הבחור,
ובכלל, כל הסיפור, לא כל כך ברור,
מלחתחילה אמרו לך שהסיפור הזה אסור,
עוד נאחזת - בכוח, מחכה שהוא ישוב,
לא משתמשת - במוח, רק ברגש הכאוב,
וכל יום שעובר את רוצה אותו איתך,
את עוד זוכרת, אבל הוא מזמן שכח,
מתוסכלת, נמצאת באותו מבויי סתום,
מאושרת כשניזכרת בלילה גשום,
אבל איפה הוא עכשיו? לאן הוא הלך?
איפה הוא עכשיו כשאת זקוקה לו כל כך?!
שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...
שיר השירים נכתב בהשראה שלך ילדה,
עיניים כמו שלך אפילו אין באגדה,
שפתותיך ענוגות כשושונים אדומות,
איך שאת שולחת מבטים דרך עיניים מבריקות,
את כה מושלמת, את פשוט, שיא השלמות,
לכל דבר ביופיך יש משמעות,
ניסית לתת עוד צ'אנס, ושוב נפגעת,
שאליו לא תחזרי, את אמרת לי ונשבעת,
שייקח הכל, אבל יחזיר ת'לב שלקח,
ומה עם חצי העולם שהוא הבטיח רק לך?
אם הזמן הכל עובר - אצלך בלב הוא נשאר,
דברים חולפים ומשתנים, אך את שקועה בעבר,
תביני מתוקה, שבסופו של כל דבר,
יש סוף מתוק, אך לעיתים הופך לסוף מר,
תפסיקי לחשוב עליו, תביני זה נגמר,
תקומי ותפני את הפנים אל המחר,
כי הפעם, הטעם לא יהיה אותו הטעם,
הפעם, כלום כבר לא יהיה כמו פעם...
שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...
שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שיפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...
קאריןן איזה שיר זה?~
מילים יפותתתתתתתתתת..הוא דיכאון ?
לילה בלעדייך-גד אקוקה ובר ארצי!!!!
באמתת מילים יפות!
מאיפה את מכירה אותם?(:
ולא הוא לא דיכאון.
מאיפה את בובה?
כנסי אלי לאיסי -
394312341
"ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
חמודה הייתי שם לאורך כל הזמן
הבטתי בך כשעשית דברים
דמיינתי אותי ואותך לאורך כל הזמן
משאלתי היא שתהיי מישהי שאני יוכל לדבר איתה
אני חייב להוציא אותך מראשי
אבל ילדה חמודה אני חייב לראות אותך שוב עוד פעם אחת (שוב)
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
מידי פעם אני הולך לישון
לא יכולתי להפסיק לחלום עלייך
אהבתך גרמה לי להרגיש טיפה חלש
אני באמת לא יכול לראות את עצמי בלעדייך
ועכשיו את מתרוצצת בראשי
לעולם לא אתן לך לחמוק ממני שוב(שוב)
זאת אהבה אמיתי שאינך יודעת עליה
מידי פעם כשאני מביט בך
הלוואי שיכולתי לספר לך שאני רוצה אותך
אם אני אקבל את ההזדמנות לדבר איתך
אם אני אקבל את ההזדמנות ללכת (לטייל)איתך
אז אני אפסיק לשמור את זה בפנים
ולעולם לא אצטרך לעבור זאת שוב
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
והיום ראיתי אותך לבד
אני יודע שהייתי צריך לקום ולגשת אליך
כי ילדה אני חייב ליידע אותך
על כל הדברים שגרמת לי לעבור
ועכשיו היא מסתכלת עליי בעיניים
ועכשיו גרמת לי להיפתח
ועכשיו אני חולם שוב(שוב)
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עלייה
מידי פעם כשאני מביט בך
הלוואי שיכולתי לספר לך שאני רוצה אותך
אם אני אקבל את ההזדמנות לדבר איתך
אם אני אקבל את ההזדמנות ללכת (לטייל)איתך
אז אני אפסיק לשמור את זה בפנים
ולעולם לא אצטרך לעבור זאת שוב
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
את זאת שאני רוצה להכיר(לדעת)
שיכולה לדאוג לי
למרות שאיני מכיר אותך
יש לי המו אהבה שאני רוצה להראות לך
ואת תהיי בדיוק שם לפניי
אני רואה אותך עוברת מולי
ילדה אני צריך את אהבתך
חמודה אני צריך את אהבך "
תרגום של שיר מאנגלית לעברית 😎
השיר הזה הכי מתחבר אליי אולי זה אהבה אמיתית נסתרת ? 😢
QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) QUOTE (שנששן @ 02/06/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 02/06/2007) QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) מזדהה איתו תמיד!
למרות כל מה שהוא עשה,
אני עוד מוכנה לסלוח,
פתאום הוא צץ במחשבות,
אני לא מצליחה לשכוח,
אמרתי לו שאני לא רוצה,
אבל בתוכי אני עדיין מרגישה,
עוד מחכה שהוא ישוב,
כי בלעדיו כל כך עצוב...
שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...
את אוהבת, ולא יודעת למה, מחכה שהוא יחזור,
מאז הוא הלך פתאום הכל נראה שחור,
-[מתגעגעת]-, אל הימים הטובים,
מהיום שהוא חלף גם חלפו החיוכים,
את כמו אש, אבל צריכה את הגפרור,
לא שורדת לרגע, כי את צריכה את הבחור,
ובכלל, כל הסיפור, לא כל כך ברור,
מלחתחילה אמרו לך שהסיפור הזה אסור,
עוד נאחזת - בכוח, מחכה שהוא ישוב,
לא משתמשת - במוח, רק ברגש הכאוב,
וכל יום שעובר את רוצה אותו איתך,
את עוד זוכרת, אבל הוא מזמן שכח,
מתוסכלת, נמצאת באותו מבויי סתום,
מאושרת כשניזכרת בלילה גשום,
אבל איפה הוא עכשיו? לאן הוא הלך?
איפה הוא עכשיו כשאת זקוקה לו כל כך?!
שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...
שיר השירים נכתב בהשראה שלך ילדה,
עיניים כמו שלך אפילו אין באגדה,
שפתותיך ענוגות כשושונים אדומות,
איך שאת שולחת מבטים דרך עיניים מבריקות,
את כה מושלמת, את פשוט, שיא השלמות,
לכל דבר ביופיך יש משמעות,
ניסית לתת עוד צ'אנס, ושוב נפגעת,
שאליו לא תחזרי, את אמרת לי ונשבעת,
שייקח הכל, אבל יחזיר ת'לב שלקח,
ומה עם חצי העולם שהוא הבטיח רק לך?
אם הזמן הכל עובר - אצלך בלב הוא נשאר,
דברים חולפים ומשתנים, אך את שקועה בעבר,
תביני מתוקה, שבסופו של כל דבר,
יש סוף מתוק, אך לעיתים הופך לסוף מר,
תפסיקי לחשוב עליו, תביני זה נגמר,
תקומי ותפני את הפנים אל המחר,
כי הפעם, הטעם לא יהיה אותו הטעם,
הפעם, כלום כבר לא יהיה כמו פעם...
שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...
שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שיפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...
קאריןן איזה שיר זה?~
מילים יפותתתתתתתתתת..הוא דיכאון ?
לילה בלעדייך-גד אקוקה ובר ארצי!!!!
באמתת מילים יפות!
מאיפה את מכירה אותם?(:
ולא הוא לא דיכאון.
מאיפה את בובה?
כנסי אלי לאיסי -
394312341
קאריןן שלחי לי גם
יש לך אותי באיסי ניראלי
אם לא אז 303134464
3>
למרות כל מה שהוא עשה,
אני עוד מוכנה לסלוח,
פתאום הוא צץ במחשבות,
אני לא מצליחה לשכוח,
אמרתי לו שאני לא רוצה,
אבל בתוכי אני עדיין מרגישה,
עוד מחכה שהוא ישוב,
כי בלעדיו כל כך עצוב...
שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...
את אוהבת, ולא יודעת למה, מחכה שהוא יחזור,
מאז הוא הלך פתאום הכל נראה שחור,
-[מתגעגעת]-, אל הימים הטובים,
מהיום שהוא חלף גם חלפו החיוכים,
את כמו אש, אבל צריכה את הגפרור,
לא שורדת לרגע, כי את צריכה את הבחור,
ובכלל, כל הסיפור, לא כל כך ברור,
מלחתחילה אמרו לך שהסיפור הזה אסור,
עוד נאחזת - בכוח, מחכה שהוא ישוב,
לא משתמשת - במוח, רק ברגש הכאוב,
וכל יום שעובר את רוצה אותו איתך,
את עוד זוכרת, אבל הוא מזמן שכח,
מתוסכלת, נמצאת באותו מבויי סתום,
מאושרת כשניזכרת בלילה גשום,
אבל איפה הוא עכשיו? לאן הוא הלך?
איפה הוא עכשיו כשאת זקוקה לו כל כך?!
אמא'לה גם לי הוא כל כך מתאיםםםםםםםםםםםםם
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 01/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 01/06/2007) מילה במילה...
בבית קפה בצהרי היום
פתאום היה לי קצת קשה לנשום
הלכתי ממקום למקום ,
וזה מצחיק שכבר עברה שנה
אבל בתוכו שום דבר לא השתנה
אחרי כל כך הרבה זמן זה עוד א ת ה
שלא תבין יש לי חיים ,
וכמה חברים טובים
ובטח אתה יודע את האמת
געגועים הם הילדים של הבדידות
שכבר הכרתי כמה אנשים ,
הכי עניין אותי לראות אם הם דומים
או לא דומים לך
אם בלעדיך אז עדיף לבד
כי בלעדיך זה עצוב עם כל אחד
כי אני יודעת שזה לא א ת ה
אם שואלים אני עונה: הכל בסדר, כבר נרגע
ובטח אתה יודע את האמת
געגועים הם הילדים של הבדידות
והלילות לא נגמרים שעות
תקועות במחוגים - נצח
בטח גם כואב לך
געגועים הם גם הילדים שלך...
קצת קשה : /
לדעת את כל זה..
מזדהה איתו גם ..
"וזה מצחיק שכבר עברה שנה
אבל בתוכו שום דבר לא השתנה...."
אני גם קצת מיזדהה איתו.. איזה שיר יפה..
QUOTE (lipaz-sol @ 02/06/2007) "ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
חמודה הייתי שם לאורך כל הזמן
הבטתי בך כשעשית דברים
דמיינתי אותי ואותך לאורך כל הזמן
משאלתי היא שתהיי מישהי שאני יוכל לדבר איתה
אני חייב להוציא אותך מראשי
אבל ילדה חמודה אני חייב לראות אותך שוב עוד פעם אחת (שוב)
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
מידי פעם אני הולך לישון
לא יכולתי להפסיק לחלום עלייך
אהבתך גרמה לי להרגיש טיפה חלש
אני באמת לא יכול לראות את עצמי בלעדייך
ועכשיו את מתרוצצת בראשי
לעולם לא אתן לך לחמוק ממני שוב(שוב)
זאת אהבה אמיתי שאינך יודעת עליה
מידי פעם כשאני מביט בך
הלוואי שיכולתי לספר לך שאני רוצה אותך
אם אני אקבל את ההזדמנות לדבר איתך
אם אני אקבל את ההזדמנות ללכת (לטייל)איתך
אז אני אפסיק לשמור את זה בפנים
ולעולם לא אצטרך לעבור זאת שוב
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
והיום ראיתי אותך לבד
אני יודע שהייתי צריך לקום ולגשת אליך
כי ילדה אני חייב ליידע אותך
על כל הדברים שגרמת לי לעבור
ועכשיו היא מסתכלת עליי בעיניים
ועכשיו גרמת לי להיפתח
ועכשיו אני חולם שוב(שוב)
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עלייה
מידי פעם כשאני מביט בך
הלוואי שיכולתי לספר לך שאני רוצה אותך
אם אני אקבל את ההזדמנות לדבר איתך
אם אני אקבל את ההזדמנות ללכת (לטייל)איתך
אז אני אפסיק לשמור את זה בפנים
ולעולם לא אצטרך לעבור זאת שוב
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
את זאת שאני רוצה להכיר(לדעת)
שיכולה לדאוג לי
למרות שאיני מכיר אותך
יש לי המו אהבה שאני רוצה להראות לך
ואת תהיי בדיוק שם לפניי
אני רואה אותך עוברת מולי
ילדה אני צריך את אהבתך
חמודה אני צריך את אהבך "
תרגום של שיר מאנגלית לעברית 😎
השיר הזה הכי מתחבר אליי אולי זה אהבה אמיתית נסתרת ? 😢
זה REAL LOVE לא ?!
שיר מדהים
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 02/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 02/06/2007) "ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
חמודה הייתי שם לאורך כל הזמן
הבטתי בך כשעשית דברים
דמיינתי אותי ואותך לאורך כל הזמן
משאלתי היא שתהיי מישהי שאני יוכל לדבר איתה
אני חייב להוציא אותך מראשי
אבל ילדה חמודה אני חייב לראות אותך שוב עוד פעם אחת (שוב)
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
מידי פעם אני הולך לישון
לא יכולתי להפסיק לחלום עלייך
אהבתך גרמה לי להרגיש טיפה חלש
אני באמת לא יכול לראות את עצמי בלעדייך
ועכשיו את מתרוצצת בראשי
לעולם לא אתן לך לחמוק ממני שוב(שוב)
זאת אהבה אמיתי שאינך יודעת עליה
מידי פעם כשאני מביט בך
הלוואי שיכולתי לספר לך שאני רוצה אותך
אם אני אקבל את ההזדמנות לדבר איתך
אם אני אקבל את ההזדמנות ללכת (לטייל)איתך
אז אני אפסיק לשמור את זה בפנים
ולעולם לא אצטרך לעבור זאת שוב
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
והיום ראיתי אותך לבד
אני יודע שהייתי צריך לקום ולגשת אליך
כי ילדה אני חייב ליידע אותך
על כל הדברים שגרמת לי לעבור
ועכשיו היא מסתכלת עליי בעיניים
ועכשיו גרמת לי להיפתח
ועכשיו אני חולם שוב(שוב)
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עלייה
מידי פעם כשאני מביט בך
הלוואי שיכולתי לספר לך שאני רוצה אותך
אם אני אקבל את ההזדמנות לדבר איתך
אם אני אקבל את ההזדמנות ללכת (לטייל)איתך
אז אני אפסיק לשמור את זה בפנים
ולעולם לא אצטרך לעבור זאת שוב
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
ילדה אני יוצא מדעתי
ולמרות שאיני באמת מכיר אותך
ו פלוס אני גם מרגיש שהזמן אוזל לי
אני מחכה לרגע בו אוכל להראות לך
וילדה חמודה אני רוצה שתדעי
אני מביט בך הולכת
אני מביט בך עוברת ליידי
זאת אהבה אמיתית שאינך יודעת עליה
את זאת שאני רוצה להכיר(לדעת)
שיכולה לדאוג לי
למרות שאיני מכיר אותך
יש לי המו אהבה שאני רוצה להראות לך
ואת תהיי בדיוק שם לפניי
אני רואה אותך עוברת מולי
ילדה אני צריך את אהבתך
חמודה אני צריך את אהבך "
תרגום של שיר מאנגלית לעברית 😎
השיר הזה הכי מתחבר אליי אולי זה אהבה אמיתית נסתרת ? 😢
זה REAL LOVE לא ?!
שיר מדהים
כן.... זה real love 😊
באמת שיר מדהיםםםםםםםםםם מתחברת אליווו 😢
"..כמה חסר לי החיבוק שלך,
כמה חסר לי החיוך שלך.."
מתגעגעת לאהובייייי 😢
כבר לילות את לבד לא נרדמת
את החושך כובשת דמותו
כל מילה בלעדיו כמו אילמת
וגופך מבקש לחוש את גופו
הירח מאיר את האופק
ואת שוב אל החוף מביטה
הגלים מתנפצים כמו דופק
שפועם בגופך כשהוא איתך
ואת נאחזת כ"כ
בגבר שלך
הוא לא שב מאז שהלך
את בוכה בלילות
לא מפסיקה לקוות
את פותחת דלתות
שבמהרה נסגרות
את שבויה בצילו
ושוב יוצאת לקראתו
שיבוא...
אין לך למה לחכות
והלילה ארוך כמו נצח
הדמעות מכסות את הכר
בליבך הכבול יש רק פתח
שנסגר למשמע קולו המוכר
החדר הופך כ"כ קר
עכשיו זה נגמר
וכבר לא נשאר מה לומר
את בוכה בלילות
לא מפסיקה לקוות
את פותחת דלתות
שבמהרה נסגרות
את שבויה בצילו
ושוב יוצאת לקראתו
שיבוא...
אין לך למה לחכות
QUOTE (yeyo @ 02/06/2007) אל תשאלו אותי
איפה הוא עכשיו
אל תשאלו יותר אותי
אם הוא אהב
איך שהזמן עובר
ממש כמו בחלום
אני רואה אותו
כל רגע בדמיון
ביום שהוא עזב
בתוך הלב כאב
את עצמי שואלת
איפה הוא עכשיו
ביום שהוא עזב
בתוך הלב כאב
את עצמי שואלת
איפה הוא עכשיו
אהבתי רק אותו
אהבה כנה
מיום שהוא עזב
נשארתי בודדה
עם התמונה ביד
ועם הדמעה
יושבת ובוכה
עם זאת האהבה
באהבה הזאת
היה לנו קללה
נשבעתי בחיי
אהבתי רק אותך
קרו הרבה דברים
לא רק בגללי
אני לא אשמה
נשמה שלי
למה אהבות
בסוף הם כואבות
כמו סרט שנגמר
וזולגות דמעות
איך כל הזכרונות
שורפים כמו להבות
יושבת וסופרת
את כל הדמעות
רואה איך הוא צוחק
שמה בתמונות
שורפים הזכרונות
שורפות האהבות
אהבתי רק אותו..
איך קוראיים לו !?
וזה שלפני .
תכתבו גם ת'שיר והזמר ...
בואי הנה, בואי לכאן
אני שולח לך צליל מכוון
אחרי שנים של חוסר וודאות
בואי הנה אל המילים
אל הקצב, אל הצלילים
מספיק חלום, הפכי למציאות -
כשעץ בגן מלבלב
זה לא כואב להתאהב
לכן -
עומד ומנגן
בואי הנה, בואי איתי
כל כך פשוט להיות מעשי
נצא ביחד, בטח נהנה
שוברת לבבות קטנה
אני שבור ללא תקנה
וזו סיבה מספיק טובה -
אז בואי...
כשעץ בגן מלבלב...
בואי הנה, בואי לכאן
אני שולח לך צליל מכוון
אחרי שנים של חוסר וודאות
שוברת לבבות קטנה
אני שבור -
וזו סיבה מספיק טובה
אז בואי, כן
בואי...
😕
הסודות
של דנה עדיני
הרבה זמן לא הזדהתי ככה עם שיר.. :|
"נשבענו ביחד ואתה לא כאן
נשבענו בלי פחד אייך עובר הזמן
כשאתה שוכח וממני בורח
אתה לא מביט עליי דקה אחת
זאת הייתה אהבה שלא נראתה
לא אמצא אחת כמוך לא אמצא טובה
תני לי עוד שבוע קצת להיות רגוע
ואל תשפטי טעות ברגע של חולשה
נשבענו ביחד ואנו לא יחד
נשבענו לעולם ואתה אתה לא כאן
רק העצב בי חודר,כמו האש מכה בוער
אין טיפת אמונה אהבה מדומה
זאת הייתה אהבה שלא נראתה
לא אמצא אחת כמוך לא אמצא טובה
כל חיי ריקים אייך אני בלי ידיך
שתמיד ליטפו וביקשו אותי אליך
את ראשך על ברכי אתה שוב מניח
מנסה להבין וזה לא מצליח
שוב הלילה בא עם המחשבה
שיכולנו להמשיך את זאת האהבה
נשבענו ביחד ואנו לא יחד
נשבענו לעולם ואתה אתה לא כאן
רק העצב בי חודר,כמו האש מכה בוער
אין טיפת אמונה אהבה מדומה
😢
QUOTE (-שחרווניי- @ 02/06/2007) QUOTE (yeyo @ 02/06/2007) אל תשאלו אותי
איפה הוא עכשיו
אל תשאלו יותר אותי
אם הוא אהב
איך שהזמן עובר
ממש כמו בחלום
אני רואה אותו
כל רגע בדמיון
ביום שהוא עזב
בתוך הלב כאב
את עצמי שואלת
איפה הוא עכשיו
ביום שהוא עזב
בתוך הלב כאב
את עצמי שואלת
איפה הוא עכשיו
אהבתי רק אותו
אהבה כנה
מיום שהוא עזב
נשארתי בודדה
עם התמונה ביד
ועם הדמעה
יושבת ובוכה
עם זאת האהבה
באהבה הזאת
היה לנו קללה
נשבעתי בחיי
אהבתי רק אותך
קרו הרבה דברים
לא רק בגללי
אני לא אשמה
נשמה שלי
למה אהבות
בסוף הם כואבות
כמו סרט שנגמר
וזולגות דמעות
איך כל הזכרונות
שורפים כמו להבות
יושבת וסופרת
את כל הדמעות
רואה איך הוא צוחק
שמה בתמונות
שורפים הזכרונות
שורפות האהבות
אהבתי רק אותו..
איך קוראיים לו !?
וזה שלפני .
תכתבו גם ת'שיר והזמר ...
קוראים לו אל תחזור יותר של ליאת בנאי
ולשיר שלפניו קוראים למה את בוכה של אבי ביטר וליאת בנאי
עכשיו את לא רואה
מבעד לדמעות
אולי קשה לראות
זה לא שאת טועה
את לא יודעת איך
לתת לו שיילך ממך
הם מספרים לך
נותנים לך אלף דוגמאות
את שונאת שאומרים לך
הכל היה צריך לקרות
הכל זה לטובה
גם אם זה נראה עכשיו אחרת,
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
הכל זה לטובה
חכי לפני שאת סוגרת
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
מתחת לשמיכה
עושה אותו גיבור
בוחרת מה לזכור
הזמן שאת צריכה
נמשך כמוך אליו
הולך בעקבותיו
עכשיו
הם מספרים לך
נותנים לך אלף דוגמאות
את שונאת שאומרים לך
הכל היה צריך לקרות
הכל זה לטובה
גם אם זה נראה עכשיו אחרת,
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
הכל זה לטובה...
הכל זה לטובה
חכי שניה עם סוף הסרט
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|