פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש מה השיר שאתם הכי הכי מזדהים איתו עכשיו ?...

מה השיר שאתם הכי הכי מזדהים איתו עכשיו ?!

✍️ דמעה_של_מלאך 📅 01/06/2007 15:32 👁️ 2,256 צפיות 💬 120 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 9
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 01/06/2007) מילה במילה...

בבית קפה בצהרי היום
פתאום היה לי קצת קשה לנשום
הלכתי ממקום למקום ,
וזה מצחיק שכבר עברה שנה
אבל בתוכו שום דבר לא השתנה
אחרי כל כך הרבה זמן זה עוד א ת ה

שלא תבין יש לי חיים ,
וכמה חברים טובים
ובטח אתה יודע את האמת
געגועים הם הילדים של הבדידות

שכבר הכרתי כמה אנשים ,
הכי עניין אותי לראות אם הם דומים
או לא דומים לך
אם בלעדיך אז עדיף לבד
כי בלעדיך זה עצוב עם כל אחד
כי אני יודעת שזה לא א ת ה

אם שואלים אני עונה: הכל בסדר, כבר נרגע
ובטח אתה יודע את האמת
געגועים הם הילדים של הבדידות
והלילות לא נגמרים שעות
תקועות במחוגים - נצח
בטח גם כואב לך
געגועים הם גם הילדים שלך...


קצת קשה : /
לדעת את כל זה..
מזדהה איתו גם ..

"וזה מצחיק שכבר עברה שנה
אבל בתוכו שום דבר לא השתנה...."
אצלי תמיד אני יכולה להתחבר לדיכאאון ..

" אני רוצה אותך בלב שלם
כל הזמן אני חולם
איך אליי את תמיד ....

לא מבין עדיין את לבך
מרים ידיים , אני הולך
עד שתהיה בך התשוובה

את האישה שחיפשתי
כ"כ הרבה שנים
עד שסופסוף מצאתי
החיים לא מובנים

רק תאמרי יפתי ,
תאמרי לי ואדע
אם יש בך ניצוץ ,
ניצוץ של אהבה

לו היה בידי לא להתאהב
הייתי עושה זאת בשמחה ,
עושה מכל הלב ...
לו היה בידי לא להתאהב
לא הייתי בוכה ,
לא הייתי חושב "
לא קרה כלווום ..
סתם מתחברת .
כבר שמעתי שכל אהבה שנגמרה לי
היא התחלה של משהו מיותר
איך לא סיפרו לי שמאהבה שנגמרה לי
ישאר בי חלל שלא יסתיר שום דבר

פזמון:
בשביל מה זה טוב?
לאהוב קרוב מדי
אך לא אוותר
לא אתן לך לאהוב-אחר

והנה מההתחלה הגיעה עוד אחת
ובדיוק כשנדמה שהיא טובה לי
נפרמה לה שוב ואת ליבי קרעה לאט
כאילו חיים משל עצמה גילתה לי
כי כמה זמן שלא ייקח,
אני לא אשתנה אף פעם
גם אם יותר את לא תיהי פה

פזמון:
בשביל מה זה טוב?
לאהוב קרוב מדי
אך לא אוותר
לא אתן לך לאהוב-אחר...

מזדהה איתו תמיד!

למרות כל מה שהוא עשה,
אני עוד מוכנה לסלוח,
פתאום הוא צץ במחשבות,
אני לא מצליחה לשכוח,
אמרתי לו שאני לא רוצה,
אבל בתוכי אני עדיין מרגישה,
עוד מחכה שהוא ישוב,
כי בלעדיו כל כך עצוב...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


את אוהבת, ולא יודעת למה, מחכה שהוא יחזור,
מאז הוא הלך פתאום הכל נראה שחור,
-[מתגעגעת]-, אל הימים הטובים,
מהיום שהוא חלף גם חלפו החיוכים,
את כמו אש, אבל צריכה את הגפרור,
לא שורדת לרגע, כי את צריכה את הבחור,
ובכלל, כל הסיפור, לא כל כך ברור,
מלחתחילה אמרו לך שהסיפור הזה אסור,
עוד נאחזת - בכוח, מחכה שהוא ישוב,
לא משתמשת - במוח, רק ברגש הכאוב,
וכל יום שעובר את רוצה אותו איתך,
את עוד זוכרת, אבל הוא מזמן שכח,
מתוסכלת, נמצאת באותו מבויי סתום,
מאושרת כשניזכרת בלילה גשום,
אבל איפה הוא עכשיו? לאן הוא הלך?
איפה הוא עכשיו כשאת זקוקה לו כל כך?!

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


שיר השירים נכתב בהשראה שלך ילדה,
עיניים כמו שלך אפילו אין באגדה,
שפתותיך ענוגות כשושונים אדומות,
איך שאת שולחת מבטים דרך עיניים מבריקות,
את כה מושלמת, את פשוט, שיא השלמות,
לכל דבר ביופיך יש משמעות,
ניסית לתת עוד צ'אנס, ושוב נפגעת,
שאליו לא תחזרי, את אמרת לי ונשבעת,
שייקח הכל, אבל יחזיר ת'לב שלקח,
ומה עם חצי העולם שהוא הבטיח רק לך?
אם הזמן הכל עובר - אצלך בלב הוא נשאר,
דברים חולפים ומשתנים, אך את שקועה בעבר,
תביני מתוקה, שבסופו של כל דבר,
יש סוף מתוק, אך לעיתים הופך לסוף מר,
תפסיקי לחשוב עליו, תביני זה נגמר,
תקומי ותפני את הפנים אל המחר,
כי הפעם, הטעם לא יהיה אותו הטעם,
הפעם, כלום כבר לא יהיה כמו פעם...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שיפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


חחח טוב עכשיו ישלי מצב רוח ( :
אזזזזזז....


Everybody's talking all this stuff about me
Why don't they just let me live?
I don't need permission, make my own decisions
That's my prerogative
QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) מזדהה איתו תמיד!

למרות כל מה שהוא עשה,
אני עוד מוכנה לסלוח,
פתאום הוא צץ במחשבות,
אני לא מצליחה לשכוח,
אמרתי לו שאני לא רוצה,
אבל בתוכי אני עדיין מרגישה,
עוד מחכה שהוא ישוב,
כי בלעדיו כל כך עצוב...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


את אוהבת, ולא יודעת למה, מחכה שהוא יחזור,
מאז הוא הלך פתאום הכל נראה שחור,
-[מתגעגעת]-, אל הימים הטובים,
מהיום שהוא חלף גם חלפו החיוכים,
את כמו אש, אבל צריכה את הגפרור,
לא שורדת לרגע, כי את צריכה את הבחור,
ובכלל, כל הסיפור, לא כל כך ברור,
מלחתחילה אמרו לך שהסיפור הזה אסור,
עוד נאחזת - בכוח, מחכה שהוא ישוב,
לא משתמשת - במוח, רק ברגש הכאוב,
וכל יום שעובר את רוצה אותו איתך,
את עוד זוכרת, אבל הוא מזמן שכח,
מתוסכלת, נמצאת באותו מבויי סתום,
מאושרת כשניזכרת בלילה גשום,
אבל איפה הוא עכשיו? לאן הוא הלך?
איפה הוא עכשיו כשאת זקוקה לו כל כך?!

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


שיר השירים נכתב בהשראה שלך ילדה,
עיניים כמו שלך אפילו אין באגדה,
שפתותיך ענוגות כשושונים אדומות,
איך שאת שולחת מבטים דרך עיניים מבריקות,
את כה מושלמת, את פשוט, שיא השלמות,
לכל דבר ביופיך יש משמעות,
ניסית לתת עוד צ'אנס, ושוב נפגעת,
שאליו לא תחזרי, את אמרת לי ונשבעת,
שייקח הכל, אבל יחזיר ת'לב שלקח,
ומה עם חצי העולם שהוא הבטיח רק לך?
אם הזמן הכל עובר - אצלך בלב הוא נשאר,
דברים חולפים ומשתנים, אך את שקועה בעבר,
תביני מתוקה, שבסופו של כל דבר,
יש סוף מתוק, אך לעיתים הופך לסוף מר,
תפסיקי לחשוב עליו, תביני זה נגמר,
תקומי ותפני את הפנים אל המחר,
כי הפעם, הטעם לא יהיה אותו הטעם,
הפעם, כלום כבר לא יהיה כמו פעם...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שיפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...

קאריןן איזה שיר זה?~
מילים יפותתתתתתתתתת..הוא דיכאון ?
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 02/06/2007) QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) מזדהה איתו תמיד!

למרות כל מה שהוא עשה,
אני עוד מוכנה לסלוח,
פתאום הוא צץ במחשבות,
אני לא מצליחה לשכוח,
אמרתי לו שאני לא רוצה,
אבל בתוכי אני עדיין מרגישה,
עוד מחכה שהוא ישוב,
כי בלעדיו כל כך עצוב...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


את אוהבת, ולא יודעת למה, מחכה שהוא יחזור,
מאז הוא הלך פתאום הכל נראה שחור,
-[מתגעגעת]-, אל הימים הטובים,
מהיום שהוא חלף גם חלפו החיוכים,
את כמו אש, אבל צריכה את הגפרור,
לא שורדת לרגע, כי את צריכה את הבחור,
ובכלל, כל הסיפור, לא כל כך ברור,
מלחתחילה אמרו לך שהסיפור הזה אסור,
עוד נאחזת - בכוח, מחכה שהוא ישוב,
לא משתמשת - במוח, רק ברגש הכאוב,
וכל יום שעובר את רוצה אותו איתך,
את עוד זוכרת, אבל הוא מזמן שכח,
מתוסכלת, נמצאת באותו מבויי סתום,
מאושרת כשניזכרת בלילה גשום,
אבל איפה הוא עכשיו? לאן הוא הלך?
איפה הוא עכשיו כשאת זקוקה לו כל כך?!

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


שיר השירים נכתב בהשראה שלך ילדה,
עיניים כמו שלך אפילו אין באגדה,
שפתותיך ענוגות כשושונים אדומות,
איך שאת שולחת מבטים דרך עיניים מבריקות,
את כה מושלמת, את פשוט, שיא השלמות,
לכל דבר ביופיך יש משמעות,
ניסית לתת עוד צ'אנס, ושוב נפגעת,
שאליו לא תחזרי, את אמרת לי ונשבעת,
שייקח הכל, אבל יחזיר ת'לב שלקח,
ומה עם חצי העולם שהוא הבטיח רק לך?
אם הזמן הכל עובר - אצלך בלב הוא נשאר,
דברים חולפים ומשתנים, אך את שקועה בעבר,
תביני מתוקה, שבסופו של כל דבר,
יש סוף מתוק, אך לעיתים הופך לסוף מר,
תפסיקי לחשוב עליו, תביני זה נגמר,
תקומי ותפני את הפנים אל המחר,
כי הפעם, הטעם לא יהיה אותו הטעם,
הפעם, כלום כבר לא יהיה כמו פעם...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שיפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...

קאריןן איזה שיר זה?~
מילים יפותתתתתתתתתת..הוא דיכאון ?
לילה בלעדייך-גד אקוקה ובר ארצי!!!!
באמתת מילים יפות!
רק אור( DJ_DuDu_S._Intro )
זה רימקס אבל יש בו בית אחד החזקים ודיי הולך איתי

"גם מרחוק שאת לא לידי רוצה שתדעי שאת תמיד בליבי,וברגעים קשים שכלום לא הולך אני נזכר בך ומתחיל לחייך,את המשמעות לשמחה בחיי את זה האור שמאיר את פניי את המלאך שאלוהים שלח אליי ואני למענך אקריב את חיי"

" ..אלפי זוגות עיניים פונות אלי בינתיים
שואלות שוב את אותן השאלות.
כל אחד מוצא עוד טעם לשנות אצלי הפעם
את מה שלא נראה אצלו נכון.
זה כל מה שקיים אצלי שלא קיים בכם,
מרחק שעוד מחזיק אותי שלא אהיה כמוכם.

אז מה שלא נמצא איתכם, זה משנה
לכל אחד יש אהבות שאין לכם

אותו מבט של זעם, אדם צמא לדם
מרוב עבר כבר לא רואה עתיד.
מצטט עוד פתגם שלא הבין אף פעם
אולי כל המילים לא בשבילי
זה כל מה שקיים אצלי שלא קיים בכם,
מרחק שעוד מחזיק אותי שלא אהיה כמוכם... "
QUOTE (שנששן @ 02/06/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 02/06/2007) QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) מזדהה איתו תמיד!

למרות כל מה שהוא עשה,
אני עוד מוכנה לסלוח,
פתאום הוא צץ במחשבות,
אני לא מצליחה לשכוח,
אמרתי לו שאני לא רוצה,
אבל בתוכי אני עדיין מרגישה,
עוד מחכה שהוא ישוב,
כי בלעדיו כל כך עצוב...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


את אוהבת, ולא יודעת למה, מחכה שהוא יחזור,
מאז הוא הלך פתאום הכל נראה שחור,
-[מתגעגעת]-, אל הימים הטובים,
מהיום שהוא חלף גם חלפו החיוכים,
את כמו אש, אבל צריכה את הגפרור,
לא שורדת לרגע, כי את צריכה את הבחור,
ובכלל, כל הסיפור, לא כל כך ברור,
מלחתחילה אמרו לך שהסיפור הזה אסור,
עוד נאחזת - בכוח, מחכה שהוא ישוב,
לא משתמשת - במוח, רק ברגש הכאוב,
וכל יום שעובר את רוצה אותו איתך,
את עוד זוכרת, אבל הוא מזמן שכח,
מתוסכלת, נמצאת באותו מבויי סתום,
מאושרת כשניזכרת בלילה גשום,
אבל איפה הוא עכשיו? לאן הוא הלך?
איפה הוא עכשיו כשאת זקוקה לו כל כך?!

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


שיר השירים נכתב בהשראה שלך ילדה,
עיניים כמו שלך אפילו אין באגדה,
שפתותיך ענוגות כשושונים אדומות,
איך שאת שולחת מבטים דרך עיניים מבריקות,
את כה מושלמת, את פשוט, שיא השלמות,
לכל דבר ביופיך יש משמעות,
ניסית לתת עוד צ'אנס, ושוב נפגעת,
שאליו לא תחזרי, את אמרת לי ונשבעת,
שייקח הכל, אבל יחזיר ת'לב שלקח,
ומה עם חצי העולם שהוא הבטיח רק לך?
אם הזמן הכל עובר - אצלך בלב הוא נשאר,
דברים חולפים ומשתנים, אך את שקועה בעבר,
תביני מתוקה, שבסופו של כל דבר,
יש סוף מתוק, אך לעיתים הופך לסוף מר,
תפסיקי לחשוב עליו, תביני זה נגמר,
תקומי ותפני את הפנים אל המחר,
כי הפעם, הטעם לא יהיה אותו הטעם,
הפעם, כלום כבר לא יהיה כמו פעם...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שיפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...

קאריןן איזה שיר זה?~
מילים יפותתתתתתתתתת..הוא דיכאון ?
לילה בלעדייך-גד אקוקה ובר ארצי!!!!
באמתת מילים יפות!
מאיפה את מכירה אותם?(:
ולא הוא לא דיכאון.
QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) QUOTE (שנששן @ 02/06/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 02/06/2007) QUOTE (Kariniiii @ 02/06/2007) מזדהה איתו תמיד!

למרות כל מה שהוא עשה,
אני עוד מוכנה לסלוח,
פתאום הוא צץ במחשבות,
אני לא מצליחה לשכוח,
אמרתי לו שאני לא רוצה,
אבל בתוכי אני עדיין מרגישה,
עוד מחכה שהוא ישוב,
כי בלעדיו כל כך עצוב...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


את אוהבת, ולא יודעת למה, מחכה שהוא יחזור,
מאז הוא הלך פתאום הכל נראה שחור,
-[מתגעגעת]-, אל הימים הטובים,
מהיום שהוא חלף גם חלפו החיוכים,
את כמו אש, אבל צריכה את הגפרור,
לא שורדת לרגע, כי את צריכה את הבחור,
ובכלל, כל הסיפור, לא כל כך ברור,
מלחתחילה אמרו לך שהסיפור הזה אסור,
עוד נאחזת - בכוח, מחכה שהוא ישוב,
לא משתמשת - במוח, רק ברגש הכאוב,
וכל יום שעובר את רוצה אותו איתך,
את עוד זוכרת, אבל הוא מזמן שכח,
מתוסכלת, נמצאת באותו מבויי סתום,
מאושרת כשניזכרת בלילה גשום,
אבל איפה הוא עכשיו? לאן הוא הלך?
איפה הוא עכשיו כשאת זקוקה לו כל כך?!

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...


שיר השירים נכתב בהשראה שלך ילדה,
עיניים כמו שלך אפילו אין באגדה,
שפתותיך ענוגות כשושונים אדומות,
איך שאת שולחת מבטים דרך עיניים מבריקות,
את כה מושלמת, את פשוט, שיא השלמות,
לכל דבר ביופיך יש משמעות,
ניסית לתת עוד צ'אנס, ושוב נפגעת,
שאליו לא תחזרי, את אמרת לי ונשבעת,
שייקח הכל, אבל יחזיר ת'לב שלקח,
ומה עם חצי העולם שהוא הבטיח רק לך?
אם הזמן הכל עובר - אצלך בלב הוא נשאר,
דברים חולפים ומשתנים, אך את שקועה בעבר,
תביני מתוקה, שבסופו של כל דבר,
יש סוף מתוק, אך לעיתים הופך לסוף מר,
תפסיקי לחשוב עליו, תביני זה נגמר,
תקומי ותפני את הפנים אל המחר,
כי הפעם, הטעם לא יהיה אותו הטעם,
הפעם, כלום כבר לא יהיה כמו פעם...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...

שוב עוד לילה, לא נרדמת בלעדיך,
רוצה את שיפתותך, לנשק, לחבק,
זה שוב עוד לילה, החלום אותי מעיר,
בו אתה אומר, אהובתי אני כבר לא שלך...

קאריןן איזה שיר זה?~
מילים יפותתתתתתתתתת..הוא דיכאון ?
לילה בלעדייך-גד אקוקה ובר ארצי!!!!
באמתת מילים יפות!
מאיפה את מכירה אותם?(:
ולא הוא לא דיכאון.
אממ היה לי ת'שרי פעם במחשב..
אח שלי שם אותוו במחשב..!
אין לי ת'שיר עכשיו
ולא מוריד ליי..
אולי תעליי אותתתתוו ?!
מה שהיה לא יחזור עוד לעולם
זה כואב לי בלב כל יום
מחשבות שעולות לא נותנות לי שקט לחיות
זה אולי יותר מסתם משבר
זה גורל שנפל עלייי
החיים היפים פשוט התנפצו לאלפי רסיסים

הכאב שבליבי
זה כאב שאיש אינו שומע
דיי ,עד מתיי אלוקיי יגור העצב בתוכי
הכאב שבליבי
זה כאב שבנפשי פוגע
דיי כמה עוד אלוקיי
לא רוצה להיות לבד

הרחוב נדם מבני אדם
אפחד לא מבין אותי
ועם מחר זה עוד יום,
יום רגיל וכמעט שיגרתי
עם בשמיים ישמע קולי
ורק מימעל יבוא עזרי
אדון עולם תחוס עליי
אני בוכה לך

הכאב שבליבי
זה כאב שבנפשי פוגע
דיי, עד מתיי אלוקיי
יגור העצב בתוכי
הכאב שבליבי
זה כאב שבנפשי פוגע
דיי כמה עוד אלוקיי
לא רוצה להיות לבד

הכאב שבליבי
זה כאב שבנפשי פוגע
דיי עד מתיי אלוקיי
יגור העצב בתוכי
הכאב שבליבי
זה כאב שבנפשי פוגע
דיי עד מתיי אלוקיי
לא רוצה להיות לבד

לא רוצה להיות ל-ב-ד!

ספרי לי למה את בוכה
בלילות את עצובה
כבר שנים את בודדה
מה עשתה לך האהבה

אהבתי והלב יעיד
זו אהבה ללא עתיד
הוא עזב אותי לעד
זה כואב וזה מפחיד

ככה זה באהבות
נשארים רק זכרונות
תנגבי את הדמעות
לא מגיע לך לבכות

לא עוצרות לי הדמעות
ליבי נשרף בלהבות
שורפים אותי הזכרונות
ולמה הדמעות מרות

איש לא יבין את כאבך
ואת הסוד שבליבך
מה עשה לך אהובך
איך הרס את עולמך

לא רוצה עוד אהבות
לא רוצה יותר לבכות
שרפו אותי האהבות
לא השאירו לי דמעות

ככה זה באהבות..

אל תשאלו אותי
איפה הוא עכשיו
אל תשאלו יותר אותי
אם הוא אהב

איך שהזמן עובר
ממש כמו בחלום
אני רואה אותו
כל רגע בדמיון

ביום שהוא עזב
בתוך הלב כאב
את עצמי שואלת
איפה הוא עכשיו
ביום שהוא עזב
בתוך הלב כאב
את עצמי שואלת
איפה הוא עכשיו

אהבתי רק אותו
אהבה כנה
מיום שהוא עזב
נשארתי בודדה
עם התמונה ביד
ועם הדמעה
יושבת ובוכה
עם זאת האהבה

באהבה הזאת
היה לנו קללה
נשבעתי בחיי
אהבתי רק אותך
קרו הרבה דברים
לא רק בגללי
אני לא אשמה
נשמה שלי

למה אהבות
בסוף הם כואבות
כמו סרט שנגמר
וזולגות דמעות
איך כל הזכרונות
שורפים כמו להבות
יושבת וסופרת
את כל הדמעות

רואה איך הוא צוחק
שמה בתמונות
שורפים הזכרונות
שורפות האהבות

אהבתי רק אותו..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך